Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

wyczyścić i wyregulować gaźnik, nasączyć filtr powietrza.

jak to nic nie da wymienić świecę i sprawdzić stan tłoka.

możesz wyczyścić jeszcze zawór YPVS,

a właśnie. może tak być że ten zawór jest źle ustawiony i dlatego gaśnie? wiem że to może być wina gaźnika ale zawór...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do wlascicieli 80ccm

 

Jak naprawiliscie spadajacy kopniak ? Uzywalem seryjnego segera ale spadal to zanioslem wal do frezowania i powiekszyli rowek ale za chiny ludowe nigdzie nie moge dostac segera ( jedna firma przez 2 tyg mnie olewala )

 

P.S Szukajki forum uzylem ale na haslo "yamaha dt kopniak" i pokrewne, brak wynikow.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W setach to może i się sypią jak się za długo pojeździ ale DT to na pewno do tej klasy sprzętów nie należy.

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: Wydaje mi sie że moto dostaje za mało paliwa na wysokich obrotach i nagle zamiast jechać buczy i zwania. Myśle że to przez pływak. Ale w którą strone go odgiąć? Aaa i jeszcze jedno. Są tam takie blaszki aby paliwo sie chyba za szybko nie wlewało... Jak je zdejme nic sie nie stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regóły jeste to gdzieś ok 6 tyś... W tych okolicach. Zwolnie chwilke odczekam i dalej dzida. Więc wydaje mi się chyba chodzi o to że bierze całe paliwo z gaźnika i jak po tej przerwie znowu weźmie to wszystko ok. Gaźnik wyczyszczony teraz zabieram sie za bak.

 

To musi być paliwo... Eh.. Mam iglice na 3 ząbku może jeszcze ją podnieść? Pływak paliwa odgiąć w dół czy w góre? Eh. Bo jak odegniesz bardziej w dół to on za sobą coś ciągnie (ale co to nie wiem, dawke paliwa?)... Pomóżcie... Bo ładnie chodzi tylko coś mu jeszcze dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)

co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)

co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje.

 

Opcja A - Przegrzewa się silnik (sądząc po czasie to coś z pompą chłodziwa się dzieje albo obiegiem)

Opcja B - Któryś lut od kostki przerywacza się topi od temperatury i puszcza kabelek

 

Opcja B to rzadki przypadek i przytrafił się mi ze względu na wiek sprzęta oraz źle przeprowadzony remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wookie miałem podobnie jak odstęp na świecy był nie taki, wyciągnij świece, wyczysć szczotką drucianą, ustaw odstęp na 0,9 bodajże i wkręć i wtedy zobacz

 

 

 

salim wg. może to być okazja ale pytanie czy zarejestrowana i stan silnika jak większość sprowadzonych motorów po okazyjnej cenie, jest doje**banych, 500km i nowy tłok, napęd, korba, klocki cham. itd...

Edytowane przez bart90dt125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja A - Przegrzewa się silnik (sądząc po czasie to coś z pompą chłodziwa się dzieje albo obiegiem)

Opcja B - Któryś lut od kostki przerywacza się topi od temperatury i puszcza kabelek

 

Opcja B to rzadki przypadek i przytrafił się mi ze względu na wiek sprzęta oraz źle przeprowadzony remont.

 

no od pewnego czasu bardzo szybko sie grzeje. ale czasem jezdził normalnie a czasem po 10min. normalnej jazdy, zaczyna sie pierniczyć. a teraz jak go zapaliłem chwilke sie rozgrzał i zacząłem jeździć to do razu zaczął przerywać od 5tys. obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam następujący problem.

Kilka dni temu podczas jazdy coś zaczęło mi jakby 'huczeć' w silniku.

Podejrzewałem, że to może sprzegło się odkręciło albo coś.

Rozkręciłem.

Ze sprzegłem wszystko OK.

Tarcze juz od jakiegoś czasu wyglądały jakby miały 'dość'. (są cienkie)

To 'huczenie' powoduje też straszne wibracje silnika. (na mój łeb to tarcze mogą 'juz nie trzymać' i sprzegło sobie lata cały czas)

Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)

co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje.

 

 

Moze koncowka pierscieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...