guma Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 wyczyścić i wyregulować gaźnik, nasączyć filtr powietrza.jak to nic nie da wymienić świecę i sprawdzić stan tłoka.możesz wyczyścić jeszcze zawór YPVS,a właśnie. może tak być że ten zawór jest źle ustawiony i dlatego gaśnie? wiem że to może być wina gaźnika ale zawór... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) Pytanie do wlascicieli 80ccm Jak naprawiliscie spadajacy kopniak ? Uzywalem seryjnego segera ale spadal to zanioslem wal do frezowania i powiekszyli rowek ale za chiny ludowe nigdzie nie moge dostac segera ( jedna firma przez 2 tyg mnie olewala ) P.S Szukajki forum uzylem ale na haslo "yamaha dt kopniak" i pokrewne, brak wynikow. Edytowane 4 Marca 2008 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item313754927_tlok_w...7_rok_nowy.html http://www.allegro.pl/item321183360_tlok_y...tm_lc_prox.html Proponuje Woosnera, bo podobno Prox'y sie sypią w setach.W setach to może i się sypią jak się za długo pojeździ ale DT to na pewno do tej klasy sprzętów nie należy. Edytowane 4 Marca 2008 przez Modest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 a właśnie. może tak być że ten zawór jest źle ustawiony i dlatego gaśnie? wiem że to może być wina gaźnika ale zawór...A co z kompresja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie23 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mam pytanie: Wydaje mi sie że moto dostaje za mało paliwa na wysokich obrotach i nagle zamiast jechać buczy i zwania. Myśle że to przez pływak. Ale w którą strone go odgiąć? Aaa i jeszcze jedno. Są tam takie blaszki aby paliwo sie chyba za szybko nie wlewało... Jak je zdejme nic sie nie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 a to zawsze jak wkręcasz go na wysokie obroty się tak dzieje?? czy zawsze buczy przy jakichś obrotach np. granica 6 tyś i buczy, czy czasem buczy przy 5 tyś a czasem prz7 tyś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wookie23 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Z regóły jeste to gdzieś ok 6 tyś... W tych okolicach. Zwolnie chwilke odczekam i dalej dzida. Więc wydaje mi się chyba chodzi o to że bierze całe paliwo z gaźnika i jak po tej przerwie znowu weźmie to wszystko ok. Gaźnik wyczyszczony teraz zabieram sie za bak. To musi być paliwo... Eh.. Mam iglice na 3 ząbku może jeszcze ją podnieść? Pływak paliwa odgiąć w dół czy w góre? Eh. Bo jak odegniesz bardziej w dół to on za sobą coś ciągnie (ale co to nie wiem, dawke paliwa?)... Pomóżcie... Bo ładnie chodzi tylko coś mu jeszcze dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) czy warto za 5300zł warto kupic dt125 z 2001r?czy nie jest to super okazja? Edytowane 6 Marca 2008 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos21 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje. Opcja A - Przegrzewa się silnik (sądząc po czasie to coś z pompą chłodziwa się dzieje albo obiegiem)Opcja B - Któryś lut od kostki przerywacza się topi od temperatury i puszcza kabelek Opcja B to rzadki przypadek i przytrafił się mi ze względu na wiek sprzęta oraz źle przeprowadzony remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) wookie miałem podobnie jak odstęp na świecy był nie taki, wyciągnij świece, wyczysć szczotką drucianą, ustaw odstęp na 0,9 bodajże i wkręć i wtedy zobacz salim wg. może to być okazja ale pytanie czy zarejestrowana i stan silnika jak większość sprowadzonych motorów po okazyjnej cenie, jest doje**banych, 500km i nowy tłok, napęd, korba, klocki cham. itd... Edytowane 6 Marca 2008 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 podobno pierwszy właściciel, stan dobry, 19tyś km, nowe oponki, do rejestracji, więcej szczegółów nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackos21 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Opcja A - Przegrzewa się silnik (sądząc po czasie to coś z pompą chłodziwa się dzieje albo obiegiem)Opcja B - Któryś lut od kostki przerywacza się topi od temperatury i puszcza kabelek Opcja B to rzadki przypadek i przytrafił się mi ze względu na wiek sprzęta oraz źle przeprowadzony remont. no od pewnego czasu bardzo szybko sie grzeje. ale czasem jezdził normalnie a czasem po 10min. normalnej jazdy, zaczyna sie pierniczyć. a teraz jak go zapaliłem chwilke sie rozgrzał i zacząłem jeździć to do razu zaczął przerywać od 5tys. obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam!Mam następujący problem.Kilka dni temu podczas jazdy coś zaczęło mi jakby 'huczeć' w silniku.Podejrzewałem, że to może sprzegło się odkręciło albo coś.Rozkręciłem.Ze sprzegłem wszystko OK.Tarcze juz od jakiegoś czasu wyglądały jakby miały 'dość'. (są cienkie)To 'huczenie' powoduje też straszne wibracje silnika. (na mój łeb to tarcze mogą 'juz nie trzymać' i sprzegło sobie lata cały czas)Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 witam. szukałem już wiele ale cięzko cokolwiek znaleść. prosze o waszą pomoc. mianowicie w mojej dt125r. 97 rok. gdy ją zapale hwile sie rozgrzeje i zaczne jeździć wszystko jest ok. dobrzewkręca się na obroty na każdym biegu, dopiero po 10min. czasami więcej jazdy zaczyna sie coś pierniczyć tz. ( jak mam ok. 5tys. obrotów zaczyna go mulić w ogóle nie jedzie, coś przerywa i pierdzi)co może sie dziać za pomoc bardzo dziękuje. Moze koncowka pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.