Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

takie glupawe pytanie (nie bijcie):

-na co sie patrzec przy zakupie dt 125 bo znalazlem calkiem fajna tylko leciwa i wysilona i sie troche boje

-ile to to pali, bo juz wszystkie parametry znam ale tego nigdzie znalezc nie moge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie glupawe pytanie (nie bijcie):

-na co sie patrzec przy zakupie dt 125 bo znalazlem calkiem fajna tylko leciwa i wysilona i sie troche boje

-ile to to pali, bo juz wszystkie parametry znam ale tego nigdzie znalezc nie moge

 

-Na to na co zawsze sie patrzy przy zakupie motorka.....standard wiec nie ma co powtarzać

-Ile wlejesz tyle spali...od po prostu......w czasie jazdy w terenie ciężko podać ilość na 100km bo nie robisz długich dystansów a paliwo i tak zapiernicza....pewnie z 8 weźmie przy ostrzejszej jeździe...może więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! Proszę o pomoc bo denerwuje mnie już moja Dt :icon_evil:

 

mianowicie:

 

kiedy odpale motor ,a światła itd są WYŁĄCZONE to ładowanie wynosi ok 13,4V (chyba ok?(na obr. ok 2000-3000))

 

kiedy włącze kierunkowskazy ładowanie - 12,5 V przy tych samych obr.

 

kiedy włącze światła (żrówki 2x 20 W) to na akumulatorku jest tylko 11,4 i spada w dół (aż aku rozładuje sie całkiem) gdy światła są zapalone! Światła działają bez akumulatora normalnie!!!

 

kótre przewody są od świateł? jak obejsć akumulator? co mam zrobic?

 

z gory WLK dzięki za pomoc! :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! Proszę o pomoc bo denerwuje mnie już moja Dt :flesje:

 

mianowicie:

 

kiedy odpale motor ,a światła itd są WYŁĄCZONE to ładowanie wynosi ok 13,4V (chyba ok?(na obr. ok 2000-3000))

 

kiedy włącze kierunkowskazy ładowanie - 12,5 V przy tych samych obr.

 

kiedy włącze światła (żrówki 2x 20 W) to na akumulatorku jest tylko 11,4 i spada w dół (aż aku rozładuje sie całkiem) gdy światła są zapalone! Światła działają bez akumulatora normalnie!!!

 

kótre przewody są od świateł? jak obejsć akumulator? co mam zrobic?

 

z gory WLK dzięki za pomoc! :rolleyes:

 

Albo regulator napiecia padl albo cewka ladowania. Jesli chodzi o kable to musisz zobaczyc schemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak moge sprawdzić regulator?? MySlałem że kiedy będzie on uszkodzony to będzie mi paliło zarówki... cewka chyba nie bo przeciez ładuje... a po kablach to masakra;/ proszę o dalsze podpowiedzi:)

 

Mi zarowki pali na starym i nowym :biggrin: Cewka... fakt jak laduje to raczej ok. Przeloz do innej DT'y regiel jesli masz taka mozliwosc i zobacz co sie stanie, jak to samo to walniety jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam takie pytanie czy do mojej Yamahy Dt 125 podejdzie przednie zawieszenie od Husqvarny Wre 125 z dóry dziekuje za odpowiedż

 

Tylko przy wymianie musisz sie liczyć z możliwą wymianą całego przodu!!! Ponieważ koło może mieć inną ośke, inne mocowanie zacisku i lagi pewnie nie wejdą w półki. Według mnie jest to nieopłacalna sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie czy do mojej Yamahy Dt 125 podejdzie silnik od Hondy cr 250 ?????

jak się postarasz to wszystko wsadzisz w tą ramę...zależy tylko ile pracy będziesz w to włożyć musiał. Generalnie szukaj silników które mają zbliżone mocowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze czasem trza jechać trochę :) wolniej (albo stać w miejscu) , a poza tym no kufa przecież jest chłodzona cieczą nie powinno tak być...

 

wiesz dlaczego ci sie przegzewa bo wszystki chłodzone ciecza jak jedziesz na moałych obrotach to sie grzeja szybko a jak dodasz gazu właczysz wyzszy bieg to temperatura momentalnie spada :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz dlaczego ci sie przegzewa bo wszystki chłodzone ciecza jak jedziesz na moałych obrotach to sie grzeja szybko a jak dodasz gazu właczysz wyzszy bieg to temperatura momentalnie spada :D

 

Widzisz date postu, który zacytowałeś???

Edytowane przez Jabud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam następujący problem.

Kilka dni temu podczas jazdy coś zaczęło mi jakby 'huczeć' w silniku.

Podejrzewałem, że to może sprzegło się odkręciło albo coś.

Rozkręciłem.

Ze sprzegłem wszystko OK.

Tarcze juz od jakiegoś czasu wyglądały jakby miały 'dość'. (są cienkie)

To 'huczenie' powoduje też straszne wibracje silnika. (na mój łeb to tarcze mogą 'juz nie trzymać' i sprzegło sobie lata cały czas)

Co to może być?

 

Dziwne jest to, że występuje to tylko przy wyższych obrotach.

Tak do 4k rpm jest dobrze- cicho.

Później się zaczyna.

Tak samo, jak zamknę gaz - żeby lekko przyhamować silnikiem, jest taki odgłos jakby coś w środku wywijało się na drugą stronę.

Dół? Korba, Wał?

Witam, mam identyczny problem, tarcze na końcu żywota, na dniach zamówie nowe i napisze czy pomogło, mam nadzieje ze to pomoze tak jak w twoim przypadku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowu ja mam kolejne pytanie moja dt-tka 125 R jest z 1994 r i ma nowy tłok korbowód ale martwi mnie to ze na 6 biegu leci tylko 100 km/h pomuzcie mi nie wiem co jej może byc może jest jakaś blokada jak tak to napiszcie

Edytowane przez mlycek 171
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...