patryk3860 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 regulacja oleju - pierwszy raz o czymś takim słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 jak to ? ze niby nie ma regulacji oleju w dt 125 :P ? to co mam zrobiż żeby mniej oleju podawał? mam czarną świeca ...a jest nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Po prawej stronie silnika masz taka puszke (na samym dolnym rogu silnika)do której idzie linka od dozownika i tam masz takie pokretło które sie wkreca do tej puszki i wkrecajac lub wykrecajac to regulujesz napiecie linki która podczas dodawania gazu daje olej.Jeli ja mocniej wkrecisz to linka bedzie luznioejsza a jak wykrecisz to bedzie mocniej napieta i wtedy bedzie wiecej oleju dawac.Zobacz jak to u ciebie wyglada bo wydaje mi sie ze to to w u mnie w dt 80 tak jest. I prosiłbym o odpowiedz na mojego ostatniego posta na stronie 203 na forum i jeszcze jaki idzie rozmiar simeringa w dt 80 lc II na wał od strony sprzegła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 nie pamiętam dokładnie wymiaru.. w domu pewnie znalazłbym stary simmering i CI podał wymiar ale nie bede tam w najbliższym czasie. takze Ci w tym nie pomoge a jeśli chodzi o pojedyńczy simmering to można kupić taki. poprostu podaje sie wymiar. mozesz kupić np na www.agmot.pl wymień najlepiej od razu ten od strony magneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) W którą stronę odkręca się nakrętka na wale z prawej strony silnika? Czy jak już wymienię simering to ten olej co zostanie w środku silnika dalej nie będzie dusił spalania? Edytowane 22 Stycznia 2008 przez Yahus16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Gdzie mogę kupić dysze do gaźnika?? bo chce wymienić i nie wiem czy od obojętnie czego będą pasowałyPozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 W którą stronę odkręca się nakrętka na wale z prawej strony silnika? Czy jak już wymienię simering to ten olej co zostanie w środku silnika dalej nie będzie dusił spalania?normalnie w lewo. jak jedną odkręcisz i drugiej nie bedziesz mógł bo sie wał będzie obracał to zrób klina jakiegoś i powinno puścić. jak nie normalnie to przy użyciu młotka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No dzieki .A co z tym ze jak juz simering wymienie to ten olej co zostamnie w srodku silnika dalej bedzie dusił motor i pewnie go nie odpale ;) .Nie mam jeszce wprawy w mechanice bo wczesniej miałem ogara ;) a tu jest wiekszy problem i chcem obejsc sie bez rozpoławiania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Jedz zrob szlifa na siemaszki lub u niego zamow. Robilem u Niego szlif, dopasowal mi tloka i jak narazie ok. A troche juz na nim zrobilem :icon_biggrin:Pozdro Baro niestety z panem andrzejem nie chce mieć do czynienia .... znajomemu tak zrobił silnik do junka że musieliśmy po nim poprawiać .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ja cie pier....! jaka różnica! he moja dt 125r miała tak tłumik zawalony nagarem zę motor dosłownie w ogóle nie rozwijał mocy! po wyczyszczeniu to nie ten sam motor! chodzi co najmniej 5 razy lepiej he! :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 sorry. ALe jak tłumik wyczyścic z nagaru?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) (mam na myśli oczywiście dyfuzor) przeciołem go na 4 części :D skrobałem wszystko dużym śrubokrętem ok godz. a potem z tym na dwór do srodka bezynki i FIRE ;) na koniec tylko ładne spawy :cool: heh był tak zapchany że nie wykręcał obr. powyżej 7 tys. i przy tym strasznie przerywał! v-max przy tym to tylko 80 km/h nie wieziałem co jest nie tak! a teraz! 130km/h :crossy: na protej (z tyłu kostka) pozdro (mam na myśli oczywiście dyfuzor) - normalnie zrobiłbym to palnikiem jednak go nie miałem;/ Przerabiał już ktoś z Was tłumik w dt 125? tzn usunąć te zawirowanie kolanka przy cylindrze? Edytowane 23 Stycznia 2008 przez raheem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 zawirowanie czyli dyfuzor??? bez tego moto nie bedzie chodzilo bo wlasnei od niego zalezy charakterystyka silnika.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No tak ale o ile wiem to w skuterkach (mam na myśli tłumiki tuningowe) to zawirowanie to poprostu blokada wiem bo przerabiałem tłumik tuningowy z homologacją( ze skuterka)...był po tym mocniejszy i szybszy dlatego pytam... :icon_question: - skoro tak móisz widocznie jest inaczej...dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 poprzednik cię chyba nie zrozumiał to ,,zawirowanie" usuwał mój kolega w dt 80 lc2 i była mała poprawa w osiągach ja mam dyfuzor gianelli i tego ,,zawirowania" nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.