Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Po prawej stronie silnika masz taka puszke (na samym dolnym rogu silnika)do której idzie linka od dozownika i tam masz takie pokretło które sie wkreca do tej puszki i wkrecajac lub wykrecajac to regulujesz napiecie linki która podczas dodawania gazu daje olej.Jeli ja mocniej wkrecisz to linka bedzie luznioejsza a jak wykrecisz to bedzie mocniej napieta i wtedy bedzie wiecej oleju dawac.Zobacz jak to u ciebie wyglada bo wydaje mi sie ze to to w u mnie w dt 80 tak jest. I prosiłbym o odpowiedz na mojego ostatniego posta na stronie 203 na forum i jeszcze jaki idzie rozmiar simeringa w dt 80 lc II na wał od strony sprzegła??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam dokładnie wymiaru.. w domu pewnie znalazłbym stary simmering i CI podał wymiar ale nie bede tam w najbliższym czasie. takze Ci w tym nie pomoge a jeśli chodzi o pojedyńczy simmering to można kupić taki. poprostu podaje sie wymiar. mozesz kupić np na www.agmot.pl wymień najlepiej od razu ten od strony magneta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którą stronę odkręca się nakrętka na wale z prawej strony silnika? Czy jak już wymienię simering to ten olej co zostanie w środku silnika dalej nie będzie dusił spalania?

normalnie w lewo. jak jedną odkręcisz i drugiej nie bedziesz mógł bo sie wał będzie obracał to zrób klina jakiegoś i powinno puścić. jak nie normalnie to przy użyciu młotka :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzieki .A co z tym ze jak juz simering wymienie to ten olej co zostamnie w srodku silnika dalej bedzie dusił motor i pewnie go nie odpale ;) .Nie mam jeszce wprawy w mechanice bo wczesniej miałem ogara ;) a tu jest wiekszy problem i chcem obejsc sie bez rozpoławiania silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz zrob szlifa na siemaszki lub u niego zamow. Robilem u Niego szlif, dopasowal mi tloka i jak narazie ok. A troche juz na nim zrobilem :icon_biggrin:

Pozdro Baro

 

niestety z panem andrzejem nie chce mieć do czynienia .... znajomemu tak zrobił silnik do junka że musieliśmy po nim poprawiać ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(mam na myśli oczywiście dyfuzor) przeciołem go na 4 części :D skrobałem wszystko dużym śrubokrętem ok godz. a potem z tym na dwór do srodka bezynki i FIRE ;) na koniec tylko ładne spawy :cool: heh był tak zapchany że nie wykręcał obr. powyżej 7 tys. i przy tym strasznie przerywał! v-max przy tym to tylko 80 km/h nie wieziałem co jest nie tak! a teraz! 130km/h :crossy: na protej (z tyłu kostka) pozdro (mam na myśli oczywiście dyfuzor) - normalnie zrobiłbym to palnikiem jednak go nie miałem;/

 

 

Przerabiał już ktoś z Was tłumik w dt 125? tzn usunąć te zawirowanie kolanka przy cylindrze?

Edytowane przez raheem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale o ile wiem to w skuterkach (mam na myśli tłumiki tuningowe) to zawirowanie to poprostu blokada wiem bo przerabiałem tłumik tuningowy z homologacją( ze skuterka)...był po tym mocniejszy i szybszy dlatego pytam... :icon_question: - skoro tak móisz widocznie jest inaczej...dzieki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...