rajdowiec Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 A od czego one są??te linki o które pytasz są od sterowania zaworem wydechowym przy slinku,o ile sie nie myle. :buttrock: pozdr sorki za powtórki neta mi muliło :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 mam problem otóż tydzień temu zrobiłem sobie szlif cylindra i kupiłem nowy tłok z pierścieniami i wszystko było ok moc wzrosła wszytko było dobrze pojeżdziłem 3 dni i mi zgasł wyczysciłem gażnik i jakoś jeszcze jeżdził ale coraz to gożej az stanoł wyciągnełem tłumnik patrze a tam tłok rozwalony pieścienie popękaneoczywiscie zrobie sobie szlif i kupie nowy tłok ale powiedzcie dlaczego to mogło sie stać ????????????? dodam że kupiłem tłok za 66zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 te linki o które pytasz są od sterowania zaworem wydechowym przy slinku,o ile sie nie myle. :wink: pozdr sorki za powtórki neta mi muliło :lalag: Słyszałem ze sterowanie zaworem wydechowym jet w 4-suwch, a w dwusówach wtedy też jest?? pyta bo ogólnie nieposiadam tych linek i co moze być skutekim ich braku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Słyszałem ze sterowanie zaworem wydechowym jet w 4-suwch, a w dwusówach wtedy też jest?? pyta bo ogólnie nieposiadam tych linek i co moze być skutekim ich braku?? w wiekszości dwusuwowych 125 (japanów) były montowane zawor wydechowe oraz membrany(przepony dolotowe),zawory były sterowane odśrodkowo(jak np. w KMXie) oraz za pomoca silniczków(jak w przypadku DT125 o ile sie nie myle) przy odkreslonych obrotach otwiera sie on i służy jako dodatkowy kanał wylotowy.No niby podnosi przez ten zawór moc silnika :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Było już sporo pisane na forum o tym zaworku. YPVS jest to jak napisał Rajdowiec zawór wydechowy. Jego praca wpływa na "dół" mocy silnika. Jest on montowany, aby moto miało jakąś moc na niższych obrotach. Jeśli ich nie masz, to może świadczyć, że jak w wielu używanych DT'etkach, masz go otwartego cały czas na full, co wpływa na moc przy niższym zakresie obrotów. Czyli możesz mieć poprostu słabszy "dół". Zaworek nie zwiększa mocy silnika, a wyrównuje ją w całym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 mam problem otóż tydzień temu zrobiłem sobie szlif cylindra i kupiłem nowy tłok z pierścieniami i wszystko było ok moc wzrosła wszytko było dobrze pojeżdziłem 3 dni i mi zgasł wyczysciłem gażnik i jakoś jeszcze jeżdził ale coraz to gożej az stanoł wyciągnełem tłumnik patrze a tam tłok rozwalony pieścienie popękaneoczywiscie zrobie sobie szlif i kupie nowy tłok ale powiedzcie dlaczego to mogło sie stać ????????????? dodam że kupiłem tłok za 66złza tą cene to sie nie ma co dziwić popatrz po ile chodzą tłoki do crossów(CR,KX,KTM itd) ponizej 300zł nie kupisz do nich tłoka chyba że jekiegoś siajsa co pochodzi troche i sie rozleci,u mnie też tak sie dzialo jak kupowałem te tanie tłoki 1 tys km i po tłoku,dopiero jak założyłem tłok Poliniego na 55mm to z problemem się uporałem. :biggrin: Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Mam pytanie czy jak wstawiam cylek 110 malossi do dt 80 to musze robic cos z głowicą bo podobno nie i czy uszczelka pod głowice bedzie pasoac czy nie bedzie za waska i tłok nie bedzie o nia tarł? Mam pytanie czy jak wstawiam cylek 110 malossi do dt 80 to musze robic cos z głowicą bo podobno nie i czy uszczelka pod głowice bedzie pasoac czy nie bedzie za waska i tłok nie bedzie o nia tarł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Mam pytanie czy jak wstawiam cylek 110 malossi do dt 80 to musze robic cos z głowicą bo podobno nie i czy uszczelka pod głowice bedzie pasoac czy nie bedzie za waska i tłok nie bedzie o nia tarł?Witam!Obawiam się, że będzie. Najlepszym sposobem jest dorobienie z jakiegos dobrego materiału. (w googlach znajdziesz firmy specjalizujące się w tym właśnie) Mi też lekko posypała sie uszczelka, tak, ze cieklo mi jak przepałowałem, ale silikon itp. załatwiły sprawe. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Mam pytanie czy jak wstawiam cylek 110 malossi do dt 80 to musze robic cos z głowicą bo podobno nie i czy uszczelka pod głowice bedzie pasoac czy nie bedzie za waska i tłok nie bedzie o nia tarł? Mam pytanie czy jak wstawiam cylek 110 malossi do dt 80 to musze robic cos z głowicą bo podobno nie i czy uszczelka pod głowice bedzie pasoac czy nie bedzie za waska i tłok nie bedzie o nia tarł? a co dorwałęś gdzieś tłok na 58mm na sworzeń 12mm? a co do uszczelki to chyba bedzie tłok ja dotykał wiec należało by ją dorobić a jesli masz na wieszchu gdzies uszczelke to przymierz na cyla i bedziesz widzał co i jak.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 za tą cene to sie nie ma co dziwić popatrz po ile chodzą tłoki do crossów(CR,KX,KTM itd) ponizej 300zł nie kupisz do nich tłoka chyba że jekiegoś siajsa co pochodzi troche i sie rozleci,u mnie też tak sie dzialo jak kupowałem te tanie tłoki 1 tys km i po tłoku,dopiero jak założyłem tłok Poliniego na 55mm to z problemem się uporałem. :biggrin: Pozdr wez mnie czlowieku nie rozwalaj. Tylko ze przed wsadzeniem tloka ja go wypalilem tzn odwrocilem go do gory nogami nalalem denatruatu i go wypalilem pozniej wsadzilem dotarlem. A 70% dt jezdzilem w terenie i potrafila mi czasem lyknac 6l w terenie czyli jej nie oszczedzalem. Mam kontakt z nowym wlascicielem dt tez nic mu sie nie dzieje. Dziwne nie? Ja na tym tloku zrobilem 4tys km. Nie narzekalem na ten tlok. Moze zbyt biedna mieszanka albo nie pilnowales temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 a gdzie ty dostałeś ten tłok polinniego55mm i zrobili ci szlif 55mm to chyba masz pojemnosc coś koło 90cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 witam i mam pytanko, może troche nie w temacie, ale czy chce ktoś z was sprzedać yahaszke dt 80, albo raczej zamienić na skuter, z możliwością dopłaty?? Jak coś skut to italjet formula 50 , 97 rok. Pozdrawiam, jak coś prosze o kontakt to dam namiary. witam i mam pytanko, może troche nie w temacie, ale czy chce ktoś z was sprzedać yahaszke dt 80, albo raczej zamienić na skuter, z możliwością dopłaty?? Jak coś skut to italjet formula 50 , 97 rok. Pozdrawiam, jak coś prosze o kontakt to dam namiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 a gdzie ty dostałeś ten tłok polinniego55mm i zrobili ci szlif 55mm to chyba masz pojemnosc coś koło 90cm3No po założeniu tego tłoka(ma srednice 55mm) to pojemność silnika wtedy jest 105cm,przeszlifowałem cyla i włożyłem i chodzi,a tłok dorwałem nie drogo,trafil sie na zlocie w Łodzi,(oryginalny w niebieskim pudełku) :bigrazz: Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Witam mam w swojej yamasze dyfuzor i koncówke gianelli i wkreca sie na 8k a na luzie do 11 jak odblokuje cdi to na ile bedzie sie wkrecac na biegu? I czy po zdjeciu blokady na module silnik bedzie mocno dostawał w dupe? Jaki bedzie mniej wiecej v-max na oryginalnych zebatkach? Może ibyło te pytanie wiele razy poruszane na forum ale każdy ma inne zdanie na ten temat wiec moze zostanie to ostatecznie wyjaśnione pozdrawiam. Witam mam w swojej yamasze dyfuzor i koncówke gianelli i wkreca sie na 8k a na luzie do 11 jak odblokuje cdi to na ile bedzie sie wkrecac na biegu? I czy po zdjeciu blokady na module silnik bedzie mocno dostawał w dupe? Jaki bedzie mniej wiecej v-max na oryginalnych zebatkach? Może ibyło te pytanie wiele razy poruszane na forum ale każdy ma inne zdanie na ten temat wiec moze zostanie to ostatecznie wyjaśnione pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 jak zdrowy silnik to powinien zamykac obrotomierz na powiedzmy 4 pierwszych biegach bez problemu tylko po co jak moto od 9 już nie przyspiesza. Vmax na cienkich oponkach kolo 110. A samo odblokowanie modułu nie bedzie katować silnika Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.