Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej miec porownanie z inna DT na tych samych przelozeniach i roznych oponach.

Znajomi w DT 80 LC2 chwala sobie 110 z tylu jesli chodzi o kostki.

Znam kolesia ktory wcisnal 140 tylko mu o wahacz bodajze przycierało.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej miec porownanie z inna DT na tych samych przelozeniach i roznych oponach.

Znajomi w DT 80 LC2 chwala sobie 110 z tylu jesli chodzi o kostki.

Znam kolesia ktory wcisnal 140 tylko mu o wahacz bodajze przycierało.

Pozdro

Loosie.. ja w DT80 miałem 120 i zrobiło mi to strasznego muła, a Wy o 140 opowiadacie ?

 

Po co Wam w tak lekkich i słabych motocyklach tak szerokie gumy ? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu zdjęcie osłony łańcucha lub zmiana tłoka to nie jest żadna filozofia i nikogo tutaj nie obrażaj, ale skoro 120 nie mieści się w moto bez żadnej ingerencji w osprzęt to znaczy, że opony o rozmiaze powyżej 110 nie powinny być zakładane do tego motocykla

Edytowane przez patryk3860
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie opon:

- 140/80 to max jaki wejdzie z tyłu - pytanie tylko po co zakładać coś takiego?? Tylko dla lansu, bo innej możliwości nie widzę....

- 100/90 lub 110/90 to najrozsądniejszy wybór

 

Fabrycznie były:

2,75/21 przód

4,10/18 tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...