Litrus Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Okazuje sie ze teraz mi nie odbija tylni hamulec do konca.Przy przepychaniu motoru czuc spory opor.Sproboje poczyscic to.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 ja mam opone 130 tył cross w dt 80 i jakoś nie widze problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 WitamProblem rozwiazany.Ja posiadam opone z tylu o szerokosci 4.00Czyli chyba 120 albo 130.Szerszej bym nie zakladal bo spowalnia motor.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 ciekawe jakim cudem macie opony crossowe powyżej 120 jak u mnie żeby założyć 120 trzeba było zdejmować osłonę łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Jakim cudem?A wiec, zdjecie osłony łancucha to taka filozofia?No chyba, ze tak. W takim razie strach pomyslec co by bylo gdybys musiał wymienić tłok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Chłopaki spokojnie :crossy: 120 już muli detke i to sporo,weż załóż 100 to zobaczysz różnice ja mam opone 130 tył cross w dt 80 i jakoś nie widze problemów ;) 130?? to chyba ładnie muli moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Najlepiej miec porownanie z inna DT na tych samych przelozeniach i roznych oponach.Znajomi w DT 80 LC2 chwala sobie 110 z tylu jesli chodzi o kostki.Znam kolesia ktory wcisnal 140 tylko mu o wahacz bodajze przycierało.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baklazan22 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Najlepiej miec porownanie z inna DT na tych samych przelozeniach i roznych oponach.Znajomi w DT 80 LC2 chwala sobie 110 z tylu jesli chodzi o kostki.Znam kolesia ktory wcisnal 140 tylko mu o wahacz bodajze przycierało.PozdroLoosie.. ja w DT80 miałem 120 i zrobiło mi to strasznego muła, a Wy o 140 opowiadacie ? Po co Wam w tak lekkich i słabych motocyklach tak szerokie gumy ? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) Krzychu zdjęcie osłony łańcucha lub zmiana tłoka to nie jest żadna filozofia i nikogo tutaj nie obrażaj, ale skoro 120 nie mieści się w moto bez żadnej ingerencji w osprzęt to znaczy, że opony o rozmiaze powyżej 110 nie powinny być zakładane do tego motocykla Edytowane 2 Czerwca 2008 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
personPILA Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 panowie orientuje sie ktos jakie blokady moge znalezc w Sachsie ZZ 125(podobno podobnym :)))hi do Dtki 125) ? Takie jak w Dt? A moze ktos kto ma te moto sie wypowie? pozdrawiam i dziekuje z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Baklazanie.Nikogo nie zachecam a wrecz odradzam 140 w tym sprzecie. Mowie ze znam taki przypadek.Oczywistym jest ze taka opona zamuli motorek. A co do sachsa.Modul, Dyfuzor, Zawor wydechowy.Sprawdz to.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Szybkie pytanie: można odkręcić w DT 125 dekiel z lewej strony silnika (od strony łańcucha) czy najpierw spuścić olej ze skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Szybkie pytanie: można odkręcić w DT 125 dekiel z lewej strony silnika (od strony łańcucha) czy najpierw spuścić olej ze skrzyni? Szybka odpowiedz: Można od strony zębatki ....;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Odnośnie opon:- 140/80 to max jaki wejdzie z tyłu - pytanie tylko po co zakładać coś takiego?? Tylko dla lansu, bo innej możliwości nie widzę....- 100/90 lub 110/90 to najrozsądniejszy wybór Fabrycznie były:2,75/21 przód4,10/18 tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 (edytowane) Ale jak by co to mam do sprzedania prawie nową oponę kostkę. Ma 15 mm bieżnika. Przebieg 50 km. Wymiary 120/80/18. Chętni na PW. PS. Tu są zdjęcia: http://www.bikepics.com/members/jabud/p2/ Edytowane 4 Czerwca 2008 przez Jabud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.