Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Aby miała te wysokie obroty to musi być sportowy tłumik ( przelotówka )

A jeżlei sam zrobisz ( dobrze wykonaną) to nie bedzie przlotówka????

Nie wiem co rozumiesz przez słowo samoróbka ale każdy jest w stanie wykonac naparwde dobry tłumik który da motocyklowi wieksza wikse.

Bez koncówki nie wkreci sie na max obrtów ale napewno dojdzie ponad 10tys a nie zatrzyma sie na 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżlei sam zrobisz ( dobrze wykonaną) to nie bedzie przlotówka????  

Nie wiem co rozumiesz przez słowo samoróbka ale każdy jest w stanie wykonac naparwde dobry tłumik który da motocyklowi wieksza wikse.  

Bez koncówki nie wkreci sie na max obrtów ale napewno dojdzie ponad 10tys a nie zatrzyma sie na 7.

 

Ok dzięki :banghead: Już mniej/więcej wszystko rozumiem. Teraz przyczyny braku wysokich obrotów musimy szukać gdzie indziej.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze wiece kto robi takie tlumiki na zamowienie.bo jak sam sobie zrobie spiernicze cos i bedzie a tak jak zrobi mi ktos profesjonalnie to bedzie git!aha no i chodzi mi przedewszystkim w tym temacie o BOCZKI DO DT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pomocy;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh kiedys moze zamieszcze na necie mp3 z odglosem mojego motorku :evil:

Suzuki dr125 ale za to jaki wydech... glosny :evil: glosny :banghead::D i jeszcze raz glosny :crossy::D:D

 

kumpel w DT125 ma caly pociety (widac bo spawany tlumik jest) ale maszyna jest full of power po prostu,

kiedys porzyczal znajomemu swoj wydech caly wraz z gruszka etc.

i sie okazalo ze takie cos dalo temu znajomemu duzo i swoj tez pocial i wybebeszyl

 

jak wiadomo silnik traci na mocy gdy musi jeszcze wypchnac spaliny przez uklad wydechowy wiec jak jest pusty to jest to latwiejsze przez co jest wiecej mocy

 

w OGARZE 200 mialem cala rure wydechowa brudna od oleju ktory nie zostal caly przepalony i dlawil sie, po przeczyszczeniu (tak zrobil kumpel w swoim )na bank by chodzil lepiej ale go sprzedalem bo chetny byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh kiedys moze zamieszcze na necie mp3 z odglosem mojego motorku :evil:

Suzuki dr125 ale za to jaki wydech... glosny :evil: glosny :banghead::D i jeszcze raz glosny :crossy::D:D  

Właśnie, dużo jest stron z odgłosami motorów, zna ktoś?

Dźwięk może powiedzięć więcej o motorze niż wygląd?:_)

Post na fotki już jest:_)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POTRZEBNE MI SA BOCZKI DO YAMAHY DT 80LC2 LUDZISKA NO! POMOCY!!!! KURCZE MAC    

Skoro tak sie gorączkujesz to zamów sobie orginały u dilera Yamahy

 

http://www.yamaha-motor.pl/

 

Dźwięk może powiedzięć więcej o motorze niż wygląd?:_)

Oczywiście bo ja posłucasz silnika ( nie tłumika) to wiesz w jakim jest stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t tylko ze w Yamasze te boczki beda kosztowaly ze 160zl :? 8O a mi chodzi wlasnie zeby od kogos kupi albo cus.Dobra teraz jeszcze cos innego. Chce kupic cylinder malossi od tutaj kolegi z forum ale bez tloka.czy np z kemotu tlok o tych samych wymiarach mianowicie 57,5 do yamahy dt 125 bedzie pasowal (przypominam ze mam dt 80lc2 z 95 roku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałek, a próbowałeś kiedyś zamawiać jakieś części do Yamahy DT 80 LC2??? Bo ja próbowałem w głównym punkcie Mitsui Motor w Warszawie i przez 10 minut kłóciłem sie z debilem w salonie na temat tego że LC2 nie istnieje! W komputerze mają tylko fiszki LC z lat 85-92 czy jakoś tak, a o LC2 nie wiedzą właściwie nic... Dzięki bogu części od LC2 są identyczne jak w LC więc nie ma problemów większych ale fakt faktem że zamówienie czegoś do LC2 jest neimożlwie. Tak samo jakby ktoś szukał fiszek do LC2 - nie znajdzie takowych bo nawet w salonach Yamahy ich nie mają... Porażka i niekompetencja ludzi z Mitsui Polska!!! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek mam jeszcze pytanie odnosnie koncowki. Ja mam w swojej Ts-ce koncowke zrobiona przez kumpla. JEst wykonana z kwasowki i prezentuje sie dosc fajnie. Tylko nie wiem czy jej parametry sa odpowiednie :/. Ostatnio jechalem na Aprilli Rs70 i zaskoczylo mnie to ze do 8 tys obrotow sie nic nie dzialo dopiero potem dostawala buta. Moja Ts od 5 tys wzwyz caly czas idzie tak samo. Jak lece na 8 tys obr/min to po prostu przeciagam juz bieg (nie ma takiego przyspieszenia jak na nizszych obrotach). Z tego co sie orientuje takie tuningowane motorowery powinny raczej zachowywac sie jak ta aprilla. Tu jest taki rysuneczek mojej koncowki http://kubagal.webpark.pl/koncowka.bmp (wiem ze jestem zdolny :banghead: ). Czarna strzalka= kierunek spalin, zolte=wata niebieskie=wewnetrzna rurka w ktorej sa ponawiercane otwory. Czyli srednica przelotu koncowki jest taka jak reszty wydechu (patrz obrazek). Czy tak powinno byc?? Czy wina dziwnej krzywej mocy jak na taki sprzet moze byc koncowka??

Z gory dzieki za pomoc :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek mam jeszcze pytanie odnosnie koncowki. Ja mam w swojej Ts-ce koncowke zrobiona przez kumpla. JEst wykonana z kwasowki i prezentuje sie dosc fajnie. Tylko nie wiem czy jej parametry sa odpowiednie :/. Ostatnio jechalem na Aprilli Rs70 i zaskoczylo mnie to ze do 8 tys obrotow sie nic nie dzialo dopiero potem dostawala buta. Moja Ts od 5 tys wzwyz caly czas idzie tak samo. Jak lece na 8 tys obr/min to po prostu przeciagam juz bieg (nie ma takiego przyspieszenia jak na nizszych obrotach). Z tego co sie orientuje takie tuningowane motorowery powinny raczej zachowywac sie jak ta aprilla. Tu jest taki rysuneczek mojej koncowki http://kubagal.webpark.pl/koncowka.bmp (wiem ze jestem zdolny  ). Czarna strzalka= kierunek spalin, zolte=wata niebieskie=wewnetrzna rurka w ktorej sa ponawiercane otwory. Czyli srednica przelotu koncowki jest taka jak reszty wydechu (patrz obrazek). Czy tak powinno byc?? Czy wina dziwnej krzywej mocy jak na taki sprzet moze byc koncowka??  

Z gory dzieki za pomoc  

Końcówka jest dobrze zrobiona, przelot u Ciebie moze być w granicach 18-22mm.

Co do charakterystyki mocy to jest tak , że W TS czyli takim miejskim enduro jest wałek wyrównazający ale to tylo taka nazwa bo on ma za zadanie dawać mocy na niskich obrotach , tak żeby np przy ruszaniu spod siwayteł Ci nie zgasł. Poprostu poprawia charkterystyke na wolnych obrotach ale psuje na wysokich. Ja zawsze to wyjmowałem i miałem gorszy dół ale za to duuużo lepszą góre. To jest częsty zabieg tunerów takich małych 2T. Poprostu wyciągają ten wałek a licza sobie kupe kasy. Co najlepsze to to że np dt125 po wyciągniecu tego wałka nie ma wieszkych wibracji ani gorszego dołu. Wręcz przeciwnie motocykl jest dużo żywszy w całym zakresie obrotów.

Taki wałek na 100% jest w MTX 80 i DT 125 ( bo w tych wyjmowałem i ludzie którzy zajmuja sie tuningiem też tak robia) co do DT80 to chyba nie ma a w TS nie wiem ale podejrzewam że może być. W aprili RX ( ten sam silnik co np w HM czyli minareli) jest miesce na taki wałek ale wszytkie silniki jakie widziałem miały go wyciągniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...