Skocz do zawartości

Yamaha Dt porady i czesci


Rekomendowane odpowiedzi

hehehe :lol: (<--- sorry nie wiem z czego tak zacieszam 8O ,ferie :evil: ) mam pare pytan.jak podniesc moc yamahy dt 80 lc2?czy jak wybebesze dyfuzor zostawie koncowke orginalna,zorbie polerke kanalow dolotowych,zmienie filtr na Twin Air,odblokuje na CDI i przy gazniku duzo to da mocy?no i potrzebuje PILNIE dwoch boczkow na akumulator i rure wydechowa oraz linke do predkosciomierza!! nie wiecie gdzie to mozna dostac? :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowke?ale gdzie ja ja kupie?a z tymi czesciami to nic nie wiesz?

gdzie mozna dostac?slyszalem że ze wzrostem mocy odczuwalna roznice da zmiana filtra i dyszy w gazniku?no ale ok jestem narazie zielony w tych temata dlatego pytam sie specjalisty :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowke?ale gdzie ja ja kupie?

Najlepiej na allegro albo na jakiś zawodach motocrosowych od zawodników którzy w sowich 80 na tuningowe zminiali. Oni twedy czasem sprzedaja orginalne tłumiki które dla Ciebie były by w sam raz.

 

slyszalem że ze wzrostem mocy odczuwalna roznice da zmiana filtra i dyszy w gazniku?

Filtr dobrze wyczyść i nasmaruj  olejem do filtrów ( a nie jakims innym).

Dysze możesz zminić jak już w pełni odblokujesz, Tylko poamitaj, że będą Cie czekały regulacje gaznika żeby osiągnać zamierzony efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz zabardzo kasy to zrób sobie sam wolny przelot(końcówke)

 

A tak wtrącając sie do tematu. Czy to jest "dopuszczalne" :?: Czy w enduro końcówka ma spore znaczenie? Czy przez takie samoróbki moto nie straci mocy?

 

pzrd i sorki za off

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe chlopaki spokojnie:P 5 banieczek to troszke sianka a co sadzisz o tym?http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=40790729 ?  

Dokładnie o takie coś chodzi, szkoda, że nie ma fotki ale jak masz kase to beirz bo Ci sie przyda.