KML Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Piotr Dudek napisał:Czas na filtr paliwa Bullson. To i ja muszę o tym pomyśleć, no i mamy następny temat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Mają wszystkie tylko niktóre starsze nie wytrzymują za długo agresywności tej cieczy benzynopodobnej z naszych stacji benzynowych.Czas na filtr paliwa Bullson.Do tej pory jezdziem bez filtra i nic sie zlego nie dzialo, ale zalozyc nie zaszkodzi. Mam tylko pytanie: czy mozna zalozyc taki zwykly samochodowy za pare zlotych? Jesli to istotne to mowie, ze mam pompe paliwa podcisnieniowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Od wielu lat zajmuję się naprawami zbiorników motocyklowych i bez problemu mogę Ci go zrobić. Jest tylko kwesta transportu.Naprawa polega na wyciągnięciu zagniecenia i ewentualnym pocynowaniu nierówności tzw. szpachlowanie cyną. Szpachlowanie cyna? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Taaaaak cyną można szpachlować i na dodatek nie odpada. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Szpachlowanie cyna? Tak, kiedyś tak się regenerowało elementy motocykli i samochodów i nawet dzisiaj w taki sposób regeneruje się nadwozia w starych samochodach, które będą przeżywać swoją drugą młodość:PMetoda bardzo trwała i skuteczna, ale z racji mnogości i wszelkich typów szpachlówek dostępnych na rynku rzadko stosowana. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Taaaaak cyną można szpachlować i na dodatek nie odpada. Tego Piotrze nie wiedziałem.Ale i tak po tym zabiegu cynowania musisz położyć minimalna warstewke szpachlu...Tak czy niekoniecznie?Da się tak łatwo i precyzyjnie obrobić cyne, żeby potem prysnąc farbą??Nie wierze...Popraw mnie jeśli się mylepzdr-PIOTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Stycznia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Kiedyś w progtamie Jessy Jamesa zebrali się starzy guru tuningu, tzw old school. Byl w śród nich chyba 80-letni gość, prawdziwy mistrz cynowania. Jakie on nadał kształty wówczas temu odlsmobilowi... prawdziwie mistrzostwo świata.Ale praca niezwykle czasochłonna, choc przepiekne efekty.To tak OT, przepraszam..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Mają wszystkie tylko niktóre starsze nie wytrzymują za długo agresywności tej cieczy benzynopodobnej z naszych stacji benzynowych.Czas na filtr paliwa Bullson.A co ma wspolnego filtr paliwa z rdzewieniem zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 zapewne zatrzymuje syfy wylatujące z niego... Ale wydeje mi sie ze to tylko polsrodek. Są jakies sposoby na przywrocenie tej warstwy ochronnej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 sam sie dołacze do tematu...Pamietam w automobiliście kiedy właśnie regenerowali bak nsu to była tam mowa io takim preparacie...niestety to było dawno a gazetki niemoge wygrzebać...Jak sie nazywa ten preparat???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Nie było mnie kilka godzin a pytań się nazbierało sporo.Po kolei -Piotr123 i RK - po cynowaniu nie musimy szpachlować ale sami znacie zasobność portfeli motonitów aby było jak najtaniej, niestety metoda jest pracochłonna i niestety do tanich nie należy. Jeżeli kolo chce mieć tanio wtedy wyciągam nierówności i zgrubnie wyrównuję a resztę pozostawiam lakiernikowi czyli nierówności poniżej 1mm i rysy. A na życzenie można to zrobić tak dokładnie jak innymi szpachlami.Dominik Sz. dopiero teraz odkrył jaką szkołę kończyłem.Najtrudniej odpowiedzieć Zajc'owi.Co wspólnego ma filtr paliwa a rdzewienie - myślę więc jestem i Tobie Zajc radzę to samo robić im częściej tym lepiej bo podobno trening czyni mistrza.mt cross i paho jak tylko znajdę adres producenta tego środka antykorozyjnego to opublikuję ale należy liczyć się z kosztami takiej operacji.W 2000 roku w HH pokrycie zbiornika tym środkiem i gwarancją 10 lat kosztowało 120DM. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Dominik Sz. dopiero teraz odkrył jaką szkołę kończyłem.Najtrudniej odpowiedzieć Zajc'owi.Co wspólnego ma filtr paliwa a rdzewienie - myślę więc jestem i Tobie Zajc radzę to samo robić im częściej tym lepiej bo podobno trening czyni mistrza..To Piotrze chyba mam z tym problemy, bo nijak nie moge znalezc zwiazku pomiedzy filtrem paliwa a rdzewieniem zbiornika! Przeciez filtrem nie zapobiegniesz rdzewieniu zbiornika, tylko nie dopuscisz do przedostawania sie syfu do silnika.A zbiornik bedzie sobie rdzewial dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 A czy ja napisałem że z powodu filtra koroduje zbiornik ???Miałem kiedyś na warsztacie VF500 z zupełnie skorodowanym zbiornikiem a po dokładnych oględzinach okazało się jak ktoś naprawiał ten nieszczęsny zbiornik. Odcięte dno zbiornika i ręczne klepanie na babce a następnie spawane autogenem. Zewnętrznie to ładnie wyglądało a w środku lepiej nie mówić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Jeszcze raz-ja nie napisalem ze z powodu filtra koroduje zbiornik, tylko ze poprzez zamontowanie filtra zbiornik ten rdzewiec nie przestanie,a zabezpieczony bedzie silnik przed dostawaniem sie syfu pochodzacego z rdzewiejacego zbiornika. Natomiast samemu zbiornikowi ten filtr nijak pomoc nie moze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Zeszliśmy z tematu pogiętych zbiorników w stronę korozji.Może jednak pozostaniemy przy prostowaniu ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.