Skocz do zawartości

wgnieciony bak


zooq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BULLSON FOREVER
Mają wszystkie tylko niktóre starsze nie wytrzymują za długo agresywności tej cieczy benzynopodobnej z naszych stacji benzynowych.

Czas na filtr paliwa Bullson.

Do tej pory jezdziem bez filtra i nic sie zlego nie dzialo, ale zalozyc nie zaszkodzi. Mam tylko pytanie: czy mozna zalozyc taki zwykly samochodowy za pare zlotych? Jesli to istotne to mowie, ze mam pompe paliwa podcisnieniowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wielu lat zajmuję się naprawami zbiorników motocyklowych i bez problemu mogę Ci go zrobić. Jest tylko kwesta transportu.

Naprawa polega na wyciągnięciu zagniecenia i ewentualnym pocynowaniu nierówności tzw. szpachlowanie cyną.

 

Szpachlowanie cyna? 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpachlowanie cyna?  

 

Tak, kiedyś tak się regenerowało elementy motocykli i samochodów i nawet dzisiaj w taki sposób regeneruje się nadwozia w starych samochodach, które będą przeżywać swoją drugą młodość:P

Metoda bardzo trwała i skuteczna, ale z racji mnogości i wszelkich typów szpachlówek dostępnych na rynku rzadko stosowana.

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaak cyną można szpachlować i na dodatek nie odpada.

 

Tego Piotrze nie wiedziałem.Ale i tak po tym zabiegu cynowania musisz położyć minimalna warstewke szpachlu...Tak czy niekoniecznie?Da się tak łatwo i precyzyjnie obrobić cyne, żeby potem prysnąc farbą??Nie wierze...Popraw mnie jeśli się myle

pzdr-PIOTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Kiedyś w progtamie Jessy Jamesa zebrali się starzy guru tuningu, tzw old school. Byl w śród nich chyba 80-letni gość, prawdziwy mistrz cynowania. Jakie on nadał kształty wówczas temu odlsmobilowi... prawdziwie mistrzostwo świata.

Ale praca niezwykle czasochłonna, choc przepiekne efekty.

To tak OT, przepraszam..

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają wszystkie tylko niktóre starsze nie wytrzymują za długo agresywności tej cieczy benzynopodobnej z naszych stacji benzynowych.

Czas na filtr paliwa Bullson.

A co ma wspolnego filtr paliwa z rdzewieniem zbiornika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było mnie kilka godzin a pytań się nazbierało sporo.

Po kolei -

Piotr123 i RK - po cynowaniu nie musimy szpachlować ale sami znacie zasobność portfeli motonitów aby było jak najtaniej, niestety metoda jest pracochłonna i niestety do tanich nie należy. Jeżeli kolo chce mieć tanio wtedy wyciągam nierówności i zgrubnie wyrównuję a resztę pozostawiam lakiernikowi czyli nierówności poniżej 1mm i rysy. A na życzenie można to zrobić tak dokładnie jak innymi szpachlami.

Dominik Sz. dopiero teraz odkrył jaką szkołę kończyłem.

Najtrudniej odpowiedzieć Zajc'owi.

Co wspólnego ma filtr paliwa a rdzewienie - myślę więc jestem i Tobie Zajc radzę to samo robić im częściej tym lepiej bo podobno trening czyni mistrza.

mt cross i paho jak tylko znajdę adres producenta tego środka antykorozyjnego to opublikuję ale należy liczyć się z kosztami takiej operacji.

W 2000 roku w HH pokrycie zbiornika tym środkiem i gwarancją 10 lat kosztowało 120DM.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik Sz. dopiero teraz odkrył jaką szkołę kończyłem.

Najtrudniej odpowiedzieć Zajc'owi.

Co wspólnego ma filtr paliwa a rdzewienie - myślę więc jestem i Tobie Zajc radzę to samo robić im częściej tym lepiej bo podobno trening czyni mistrza.

.

To Piotrze chyba mam z tym problemy, bo nijak nie moge znalezc zwiazku pomiedzy filtrem paliwa a rdzewieniem zbiornika! Przeciez filtrem nie zapobiegniesz rdzewieniu zbiornika, tylko nie dopuscisz do przedostawania sie syfu do silnika.A zbiornik bedzie sobie rdzewial dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja napisałem że z powodu filtra koroduje zbiornik ???

Miałem kiedyś na warsztacie VF500 z zupełnie skorodowanym zbiornikiem a po dokładnych oględzinach okazało się jak ktoś naprawiał ten nieszczęsny zbiornik. Odcięte dno zbiornika i ręczne klepanie na babce a następnie spawane autogenem. Zewnętrznie to ładnie wyglądało a w środku lepiej nie mówić.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz-ja nie napisalem ze z powodu filtra koroduje zbiornik, tylko ze poprzez zamontowanie filtra zbiornik ten rdzewiec nie przestanie,a zabezpieczony bedzie silnik przed dostawaniem sie syfu pochodzacego z rdzewiejacego zbiornika. Natomiast samemu zbiornikowi ten filtr nijak pomoc nie moze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...