Skocz do zawartości

paho

Forumowicze
  • Postów

    361
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle Retro
  • Skąd
    Rybnik

Metody kontaktu

  • Telefon
    (0-32) 42-19

Osiągnięcia paho

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. paho

    POMOCY !!

    jeśli masz sputst na dole komory walu(śruba widoczna z dołu silnika ) to po prostytu nalej paliwa i odkręc tą srube nic mu nie będzie
  2. EEE SORY BARDZO ALE ISKRA POWINNA BYć CZERWONA I TO BARDZO
  3. mam prośbe jeśli wiecie coś o silniku tego motoroweru to dajcie znać.....jestem posiadaczem takiego silnika w idealnym stanie jestem zainteresowany sprzedarzą tylko niewiem jak cenowo stoja takie silniki
  4. hejka własnie stałem sie w cudowny sposób posiadaczem takego unikatu.. a dlaczego unikatu?? silnik nie rozbierany ani rzu gładx cylindra stan celujący 100% a nawet wiuęcej oryginalnych częsci zapłon ani razu nie ustawiany od niewiem którego roku....raczej od bardzo dawna. Powiedzcie mi teraz jak najszybciej ile za to moge dostać???? jestem zainteresowany sprzedarzą tego....mi to stoi a ktoś z was napewno coś z tym dobrego zrobi no mi nie powiecie może że nikt o tym silniku niewie nic \
  5. a nietylko wtedy mozna to zastosować...jaki problem zrobić mniejszą srednice na środku a więksą na końcówkach. po prostu mocniej zachartuj środkowy odcinek sworznia
  6. paho

    WSK 1983r

    hmm ale bardzo bym cie prosił zwróć uwage że w 1983 roku robili pare modeli:) więc mogło być różnie...najlepiej zapodaj fotke lub opisz ją jaki ma bak i jakie ma błotniki
  7. control: Cewka przerywacz kabel wysokiego napięcia kondensator cewka...jeśli to sprawdzisz to napewno dojdziesz do awari
  8. lepszym wyjściem z sytuacji jest zrobienie nowego sworznia stopy korbowodu niż rozwiercanie otworó w przeciwwagach co jedynie je osłabia poprzez wybranie materiału...no i burzy troche porządek pracy silnika.....w końcu bz powodu wałów sie nie wywarza...poprostu musisz zrobić sworzeń którego końcowe częsci będą opdpowiadały rozmiarowi otworu w przeciwwagach a wewnętrzny wymiat będzie odpowiadał średnicy korby z mińska wraz z łożyskiem igiełkowym
  9. jak już wydłubujesz uszczelniacz łozyska to wymyj go z tego smaru którym ono jest fabrycznie smarowane...nieciekawie praca silnika wygląda jak sie rozpuści
  10. paho

    Wsk- problem

    zacznij od świecy lub kondensatora......nie przesadzajcie z cewką.....później sprawdź sam zapłon. w wsk 125 wkręcasz na maks dysze obrotów i wykręcasz ją o póltora obrotu wtedy chodzi jak ta lala.....musi odpalić
  11. najlepiej to niech se skłądaka kupi i będzie najlepiej pedały na inne można zmienaić zębatke tylnia jak sie człowiek upsze.....a nie k....mać z wsk o którą sie za parenaście lat będą bili robić jakieś niepowiem jakie łunochody i nie mówcie mu żeby se lepiej wsk kupił niech zostanieprzy motorynie i ją żyłuje od wsk wara sory ale wpienia mnie takie cos.....kto mnie pamieta ten wie
  12. Widze tu delikatnie mówiac lekką bajeczke w twojej wypowiedzi zeus....a raczej blędy i to wielkie jakby nie patrzeć....... Jeśli dobrze myśle i te łożyska nazywane przez ciebie z tymi gumowymi kołnieżami to łożyska kryte to ty chyba nie myslisz co robisz....Aha i jeszcze jedno....jezdzij cały czas na max przyspieszonym zapłonie to ciekawe jak bedzie wyglądał wał po jednym sezonie
  13. aA I MAM DO was jeszcze jedn pytanie w jakie miejsca i jakie sie daje dystanse do skrzyni??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...