Browarny Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Mam plan żeby spróbować wyciszyć (czasowo ;) ) moją cztkę. Są ku temu następujące przesłanki:-pełna moc na razie nie jest mi jeszcze potrzebna i mogę na początek spokojnie pośmigać przydławionym-póki zima trzyma mam zamiar posmigać trochę po lasach a wyścigi z leśniczymi nie są moją pasją-za moc w tym sprzęcie i tak w głównym stopniu odpowiedzialny jest dyfuzor za cylindrem-jak rozgrzewam crossa przed domem to sąsiedzi mnie psami szczują ;)-po kilkukrotnym użyciu sprzęta jestem przygłuchy (na oba uszy co mnie dziwi bo wydech jest z prawej ;) Czy ma ktoś jakieś pomysły jaki tłumik zastosować, z jakiego sprzęta ewentualnie jak skonstruować tłumik samodzielnie. Oryginału nie chcę rozbebeszać gdyż wcześniej czy później i tak wróci na swoje miejsce. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-mil Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Moj kolega w Derbi Sendzie miał sportowy tłumik, który był bardzo głośny, więc wepchnął do niego taką szczotkę do mycia garków (ta szczotka wygląda jak wióry metalu) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Na zawodach enduro przed sprawdzaniem głośności w wydechy zawodnicy wpychaja rękawiczki, papier, szmaty i inne cuda do tłumika żeby test przejść. Najpierw zobacz czy masz dobrze tłumik wyciszony watą szklaną i czy jest sczelny i dobrze spasowany. Bo najwiecej hasłsu powoduje zle spasowanie rury przy cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Wydech jest głośmy na wylocie nie na dyfuzorze. Układ jest szczelny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 W nowoczesnych dwusuwach stosuje się rurę o średnicy takiej jak wylot z komory rozprężnej nawierconą gęsto na całej powierzchni owiniętą matą szklaną - wyciszenie super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Moj kolega w Derbi Sendzie miał sportowy tłumik, który był bardzo głośny, więc wepchnął do niego taką szczotkę do mycia garków (ta szczotka wygląda jak wióry metalu) Ale to i tak się darło jak głupie :mrgreen: :arrow: ;) chyba jededyna różnica była taka, że przestał gwizdać jak poje***y ;) Te tłumiki były przerabiane... w środku były kompletnie puste.... Nie wiem jak wygląda dokładnie końcówka w CZ... ale jeżeli tak jak w większości Enduro to możesz go wyciszyć watą szklaną... Tak jak napisał Seba . Na tą "podziurawioną"rurke musisz nawinąć wate szklaną... jeżeli ona tam już jest to ja nie mam pomysłów.. chyba że zapchaj całą końcówke... Ps.: Tak wygląda chyba wyciszony sportowy tłumik od Dt 125 http://www.dt125.de/dt125/Mainpage/Werksta.../giannelli6.jpg http://www.dt125.de/dt125/Mainpage/Werksta.../giannelli7.jpg http://www.dt125.de/dt125/Mainpage/Werksta.../giannelli8.jpg Powodzenia... jeżeli napisałem coś źle to sorki ale chory jestem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Na tą "podziurawioną"rurke musisz nawinąć wate szklaną... jeżeli ona tam już jest to ja nie mam pomysłów.. chyba że zapchaj całą końcówke... Jeśli ona tam już jest to podejżewam, że straciła swoje własności na skutek przesiąknięcia olejem, lub otwory zostały zatkane nagarem.Co do zapychania całej końcówki - najprawdopodobniej spadnie moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Jeśli ona tam już jest to podejżewam, że straciła swoje własności na skutek przesiąknięcia olejem, lub otwory zostały zatkane nagarem.Dlatego warto wypalić konćokwe w celu przepchania otworków i owinąc nowa watą bądź kupic wyciszenie spesa lub depa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 taka rurka z watą co o niej chłopaki mówią to jest takie wygłuszenie jakie masz w orginalnie w CZ ale za ciche jak sam wiesz to nie jestjedyne co możesz zrobić to wyjac tą wylinke z rurką i nawsadzac takich zmywaków do naczyc tych takich metalowych ( takie jakby metalowe wióry) tylko też nie za duzo żby spaliny przełaziły choć troszke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Dzieki za porady, tłumik już wyciągnięty, jutro będę w nim grzebał i wyciszał.O ile zdążyłem się zorientować to ze środka ktoś powyciągał wszystkie bebechy dlatego się tak darł. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Czy oby wydech jest tutaj najgłośniejszy?Mnie zawsze się wydawało że najbardziej hałasuje cylinder, jak przystało na silnik chłodzony wiatrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Nieprawda, cylinder jest zawsze cichy, hałas w każdym silniku powstaje na wylocie spalin i na dolocie powietrza Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 jak jest głośno z cylindra albo silnika to juz coś nie tak, głośno jest zawsze z tłumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 jak jest głośno z cylindra albo silnika to juz coś nie tak, głośno jest zawsze z tłumika......czasem zza kasku jak się pasażerka boi :smile2: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Mnie zawsze się wydawało że najbardziej hałasuje cylinder, jak przystało na silnik chłodzony wiatremDokładnie. Słyszałem wiele CZ i z cylindra był niezły hałas. Tam nie ma płaszcza wodnego który dobrze tłumi dzwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.