Skocz do zawartości

E-mil

Forumowicze
  • Postów

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    "Ofkorz" MOTOCYKLE :P
  • Skąd
    Zawiercie

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Dr 350 SHC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6327599
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia E-mil

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Cześć, Miałem wcześniej Hondę XR 125 i na zimnym tak dziwnie odpalała a na ciepłym to wystarczyło musnąć guziczek i już chodziła :P a silniki chyba te same :icon_mrgreen: Ja to rozwiązałem tak ... jeżeli masz taki gaźnik że są dwie pozycje ssania to spróbuj włączyć tą wyższą, dodać troszkę gazu i powinna odpalić jak jest zimna i po 3 sek przęłącz na pierwszą pozycje ssania (już bez gazu powinna chodzić) no i dalej to tak jak w każdym moto, czyli żeby się rozgrzała i dopiero wyłączyć ssanie:) odpisz czy to działa u Ciebie. Pozdrawiam :buttrock:
  2. Jeździłem tym motocyklem ... muszę powiedzieć że to SUPER opcja !!! nie jest drogi jak na ten rocznik, spalanie miałem średnio 2.5l/100km a jak na 125cmm to fajnie się jeździło. Trochę też tym po lasach polatałem i nie było źle, ale żadnych skoków czy nie wiadomo czego, bez przesady :icon_mrgreen: Po drodzę na oryginalnych oponach szosowo-terenowych dało się tak zbierać zakręty żeby dotknąć butem asfaltu (na podnóżku ofkorz). Jak ma tylko możliwość żeby coś takiego kupić to naprawdę polecam. Będzie zadowolony na 100%
  3. opona oponie nie równa :D Nie wiem czemu ja w Dr miałem z tyłu 110 i była szersza od kolegi 120.
  4. O witam ! Może Pan Koki_90 planuje kolejny wypad na Jurę ? chętnie bym pojechał bo ten był wyśmienity !! przyjechało całe 0 motocykli ! Następnym razem jak wiesz że coś ma nie wyjść to to odwołaj... bo może ktoś jednak się zdecyduje tam przyjechać i się rozczaruje !!!
  5. E-mil

    Nsr

    Nawet jakbyś chciał takie coś zrobić to jak w taką ramę zmieścisz silnik od 500 ?
  6. E-mil

    Nsr

    Nawet jakbyś chciał takie coś zrobić to jak w taką ramę zmieścisz silnik od 500 ?
  7. No muszę rozebrać chyba furę i sprawdzić.... Odnośnie tego ognia to wydaje mi się że za bardzo .... ponieważ kiedyś widziałem w innym moto że są płomienie takie "niebieskie" a tu jeszcze daje "żółtymi" i trochę zabardzo jak na wolne obroty. Odnośnie serwisówki to ją mam, ale ze słabym niemieckim nic nie zdziałam zwłaszcza, że tam jest słownictwo bardziej "zaawanowane", więc jeśli ktoś jeszcze wie więcej na ten temat to proszę bardzo o pomoc. Pozdrawiam :icon_biggrin:
  8. Witam. Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350. Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ? Co przy tym trzeba rozebrać? Jeszcze jedno pytanie: Czy w wypadku kiedy zdejmę cały układ wydechowy i na zimnym silniku przy włączonym ssaniu może z cylindra iść w ogóle ogień ? Liczę na Was !! Pozdrawiam. :icon_question: Emil
  9. Witam. Mam do Was pytanie... prosiłbym o dokładną odpowiedź, bo jestem pewien że połowa z Was sama ten temat przerabiała :icon_twisted: a dotyczy on ustawiania rozrządu w DR 350. Przypuśćmy, że zmieniam łańcuszek i chcę dobrze ułożyć wałek rozrządu względem wału. Czy są tam gdzieś jakieś oznaczenia w jakim położeniu mam wszystko ustawić aby po założeniu łańcuszka rozrząd był dobrze ustawiony ? Jak to się robi ? Pozdrawiam. Emil :icon_rolleyes: P.S w wyszukiwarce co bym nie wpisał wyskakuje że nie ma postu na ten temat :/
  10. Tak pisało w tym temacie :P widocznie był błąd .... Dzięki za odpowiedź ! :)
  11. Witam. 1) Wyczytałem na forum że luzy zaworowe w Dr 350 mają mieć: ssanie-0,05-0,10, wydech-0,17-0,22 Czy to są dobre dane i czy regulacja na ciepłym czy zimnym silniku? 2) Marker15 Dr na szosie spali od 4-5.5l / 100km w terenie dojedzie do 7l/100km (mi się to nie zdażyło :D wyczytałem na forum ;] ) Co do grzania się silnika to nie jest tak źle ... jeźdizłem nawet w duże upały i nigdy z tym nie było problemów. Pozdrawiam.
  12. Delikatnie odpowiem :biggrin: Weź spróbuj włożyć "zwykły" kask, zamknąć szybkę i przejechać sie po terenie:D Odp: Najgorsze - paruje szybka --> nic nie widzisz = ?? :icon_mrgreen:
  13. Ja pomalowałem w Dt 80 cylinder zwykłą farbą w sprayu (nie żaroodporną, itp - zwykłą !! ) i spokojnie wytrzymuje. Pozdrawiam :icon_mrgreen:
  14. Znafca co Ty się tak dowaliłeś do tego Seby ?
  15. Widziałem ten post ale gadimex będzie miał raczej używane, a ja bym potrzebował nowych. Nie kupował już ktoś tego ? Pozdrawiam :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...