Skocz do zawartości

Walenie w CBR 1000F rok 91


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A dlaczego tego samemu niezłoży? Przecież tam nie ma nic trudnego, troche się pomęczy i złoży (wierzę w niego:)), tylno niech uważa aby nieprzyciąć kabli idących do alternatora.

 

 

Dopisane:

 

Albo nie zmieniłem zdanie...bez urazy Bronx, ale lepiej się do tego niedotykaj, bo jeszcze coś spierdzielisz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to litani czesc dalsza.

 

Z pokrywy alternatora dale sie poci - mysle ze to zostawie narazie , bo niejest to duzo , ok 1 kropelkana 20-30min , pojezdzimy zobaczymy.

 

Teraz pytanie dotyczace układy chlodzenia.

Zaluzmy ze jest walniety i gdzies woda mi sie traci w silniku, Czy wtedy na miarce oleju byla by woda zamiast olej?? I gdzie takie uszkodzenie by moglo nastapic.

Spuszcalem juz 4 razy olej w przeciagu ostatnich 2-3tyg i niebylow nim wody , ale dzis zauwazylem ze jak leje wode do chlodnicy . To zaleje na full , poczekma chwilke a ona sobie opada , dolewa i zas opada.hmm albo zapowietrzone ? niewiem , czekam na propozycje.

 

A i jeszcze jedna ciekawostka:

Jak odpalalem to zajazyla sie kontrolka oleju i co gorsze palila sie caly czas (tzn 3-4s zanim wylaczylem moto)

Potem zas odpalilem i znow to samo , ale malo zawalu niedostale.

Wykrecilem przewodzik z czujnika cisnienia, odpalilem dotkonolem i nic sie nieswiecilo :P

przykrecilem spowrotem i jest cacy :0 tzn niepal sie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze woda nazwales plyn chlodzacy - woda nie ma racji bytu w silniku motocyklowym z powodu zagrozen jakie niesie jej uzycie ( korozja, zamarzanie ).

To ze musisz dolac plynu do chlodnicy nie jest jeszcze niczym szczegolnym, czesc chlodnicy moze byc zanieczyszczona i plyn wolniej te czesc wypelnia.

Jedyna mozliwosc ubytku plynu z ukladu chlodzacego to ( oprocz wycieku na zewnatrz ) dostanie sie go do wnetrza silnika co objawi sie prawie natychmiast grzaniem silnika i bialym dymem z wydechow, olej w tym wypadku bedzie wygladal jak jasna spieniona emulsja nie majaca wiele wlasnosci smarnych.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiam czy np na bagnecie by bylo widac ta "jasna spieniona emulsje" ??

 

Ale inna sprawa, wlasnie troszke jezdzilem , tak takj o 2 w nocy , duze tego niebylo tylko pare km ,,, ale ja padam

z kazdego o-ringa prawie jest jakies delikatne pocenie... mowi o tej czesci na ktora przykreca sie stopke do zmiany biegow.

I tera pytanie czy mozna ten o-ring(simmering) wyciagnac niedemontujac calego dekla??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=147

 

powoli konczymy temat :

czy 1 moge naprawic z zewnatrz bez demontowania ? wsumie uszczelka tez by sie dalo wymienic pod ta pokrywa , ale jaki to zdemontowac? (walek od zmiany biegow)

 

2 dalej cieknie , w takim razie czy dam to zeczywiscie calkowice zdemontowac rade sam czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...