Skocz do zawartości

Czy zamiana F2 na VFR ma sens ??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam brać motocyklową. Mam możliwość zamiany mojej CBR'ki F2 z 92 roku na VFR'ke z 96 z niewielką moja dopłatą. Ale mam pewne wątpliwości. Jak VFR spisuje się w ostrych winklach, jak wygląda porównanie przyspieszenia obu motocykli ?? CBR'ka jest według mnie bardzo dobrym motocyklem, ale ta VFR'ka bardzo mi sie podoba głównie za sprawą jej pożytku do turystyki. Proszę o opinie najlepiej ludzi którzy maja jakieś dobre porównanie obu moto. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sam napisałeś VFRa jest bardziej turystyczna, ale popatrz na to z tej storny, za niewielką jak sam mówisz dopłatą będziesz, miał większy, z zajebistym wahaczem :buttrock: , młodszy motocykl ! No i jeszcze dochodzi ta turystyka, na pewno w trasie nie będziesz się nudził na VFR.

 

Ja bym zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma się nad czym zastanawiać, bo model VFR obrósl juz praktycznie w legendę z racji swojej niezniszczalności i własciwości uzytkowych.

 

VFR jest nieco cięższa, w związku z tym zapewne odczujesz jakąś różnicę przy manewrowaniu z małymi prędkościami(czyt.parkingowymi). Ma wyżej połozony środek ciężkości niz CBR,co ma też zapewne wpływ na manewrowanie, ale chyba takich szczegółów nie ma się co czepiać, bo w zamian otrzymujesz motocykl szczuplejszy :mrgreen: z czterocylindrowym, widlastym silnikiem, który bije CBR 600 na kolana jeżeli chodzi o elastyczność zwłaszcza w dolnym i średnim zakresie obrotów, jest bardziej uniwersalny, prawidłowo eksploatowany jest niezniszczalny. Zaletą(jedną z wielu) jest też napęd rozrządu kołami zębatymi. Rozwiązanie równie niezniszczalne jak cały motocykl. Przede wszystkim VFR wydaje mi się jakaś bardziej cywilizowana i dojrzała niz CBR 600 :mrgreen:

Mozna pisac i pisać, ale co do VFR wszystko zostało juz chyba powiedziane :mrgreen:

 

Jeżeli się nie myle to Vlaad, Samson, MłodyVFR i ketchupvfr (uderz do nich na PW) śmigają na takich machinach z tym,że ketchup ma chyba 94, czyli taki model na jaki ty polujesz(chyba od 94 do 97). Vlaad i Samson ora Młody mają nieco starsze modele chyba,ale równie dobre.........wszystkie VFR sa zajebiste :twisted:

 

Poszperaj tez w archiwum, było tego troszkę :mrgreen:

 

Bierz VFR, nie będziesz żałował

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak VFR spisuje się w ostrych winklach, jak wygląda porównanie przyspieszenia obu motocykli

hmmm

jezeli chodzi o ostre winkle kwestia umiejetnosci... MarcinCBR ma F3, a jeszcze na zadnym winklu mi nie uciekl, a wrecz odwrotnie :buttrock: jak sie nauczysz, to nie bedziesz czul zadnej roznicy... jedyna rzecz jaka uderza po przejsciu z cbr na vfr to masa. vfr wydaje sie ociezala, ale jak odkrecisz gaz, to zapomnisz o tym co myslales :mrgreen: jezeli chodzi o przyspieszenia, to gdzies tak do 220 jest podobnie - wiele razy sie probowalem z F3, ciut szybsza jest, ale tutaj znowu dochodza umiejetnosci kierowcy no i stan sprzetow... powyzej tej predkosci cbr jest szybsza (caly czas mowie o F3, F2 bedzie pewnie ciut wolniejsza) ostatnio maxa krecilem 240 to mnie MarcinCBR na F3 wzial i poszedl do 255...

 

jakby co, wal konkretne pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój brat ma VFR z 1995 roku i na torze na Litwie dolozył wszystkim Litwinom na CBR 900, i R1. Z tym ze jeden ze znanych polskich ścigantow, miał czas okrazenia na Yamaha R1 -1:21..., a brat na turystycznej VFR 1:29..., dlatego chce zmienić VFR na R1, lub GSXR 1000( może kto chętny na zamiane, lub kupno?). VFR jest wyśmienitym sprzetem do turystyki, i bije kazda 600 pod tym wzgldem, Vmax we 2 osoby (licznikowe) 245km/h, w jedna osobe 265(licznikowe).Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vfr ma bardziej elastyczny silnik niz F2 przez co lepiej sie smiga na codzien,nie trzeba tyle wachlowac dzwignia biegow.No i Vfr ma na pewno bardziej wytrzymaly silnik i nie trzeba sie martwic o lancuszek rozrzadu bo go nie ma :mrgreen: Rozrzad jest na kolach zebatych.

Wg mnie do sportowej jazdy lepsza F2 ale do kazdego innego zastosowania Vfr jest gora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te wszystkie rady. Niestety dzisiaj pomysł umarł bo okazało się że właściciel dość dużo za nią chce a niestety nie stać mnie na taką dopłate. Ale dzięki za wszystkie opinie, może za rok będę mógł coś więcej pomyśleć nad zmianą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vlaad i Samson ora Młody mają nieco starsze modele

Zgadza się, moja VFR-ka to RC36 rocznik '90. Mimo 14-stu lat silnik i układ jezdny są w nienagannym stanie. To co pomaga w turystyce, to pozycja za kierychą (zero bólu dupska i nadgarstków) i doskonała owiewka (do ok 150-160 kaemha nie trzeba się kłaść nma zbiornik).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja tym jechałem to nie chciało w ogóle przyspieszać mimo że manetka gazu do oporu ;)

 

A może tam jeszcze była druga manetka gazu :?: :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...