danielos Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 Witam brać motocyklową. Mam możliwość zamiany mojej CBR'ki F2 z 92 roku na VFR'ke z 96 z niewielką moja dopłatą. Ale mam pewne wątpliwości. Jak VFR spisuje się w ostrych winklach, jak wygląda porównanie przyspieszenia obu motocykli ?? CBR'ka jest według mnie bardzo dobrym motocyklem, ale ta VFR'ka bardzo mi sie podoba głównie za sprawą jej pożytku do turystyki. Proszę o opinie najlepiej ludzi którzy maja jakieś dobre porównanie obu moto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 jak sam napisałeś VFRa jest bardziej turystyczna, ale popatrz na to z tej storny, za niewielką jak sam mówisz dopłatą będziesz, miał większy, z zajebistym wahaczem :buttrock: , młodszy motocykl ! No i jeszcze dochodzi ta turystyka, na pewno w trasie nie będziesz się nudził na VFR. Ja bym zmieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Chyba nie ma się nad czym zastanawiać, bo model VFR obrósl juz praktycznie w legendę z racji swojej niezniszczalności i własciwości uzytkowych. VFR jest nieco cięższa, w związku z tym zapewne odczujesz jakąś różnicę przy manewrowaniu z małymi prędkościami(czyt.parkingowymi). Ma wyżej połozony środek ciężkości niz CBR,co ma też zapewne wpływ na manewrowanie, ale chyba takich szczegółów nie ma się co czepiać, bo w zamian otrzymujesz motocykl szczuplejszy :mrgreen: z czterocylindrowym, widlastym silnikiem, który bije CBR 600 na kolana jeżeli chodzi o elastyczność zwłaszcza w dolnym i średnim zakresie obrotów, jest bardziej uniwersalny, prawidłowo eksploatowany jest niezniszczalny. Zaletą(jedną z wielu) jest też napęd rozrządu kołami zębatymi. Rozwiązanie równie niezniszczalne jak cały motocykl. Przede wszystkim VFR wydaje mi się jakaś bardziej cywilizowana i dojrzała niz CBR 600 :mrgreen: Mozna pisac i pisać, ale co do VFR wszystko zostało juz chyba powiedziane :mrgreen: Jeżeli się nie myle to Vlaad, Samson, MłodyVFR i ketchupvfr (uderz do nich na PW) śmigają na takich machinach z tym,że ketchup ma chyba 94, czyli taki model na jaki ty polujesz(chyba od 94 do 97). Vlaad i Samson ora Młody mają nieco starsze modele chyba,ale równie dobre.........wszystkie VFR sa zajebiste :twisted: Poszperaj tez w archiwum, było tego troszkę :mrgreen: Bierz VFR, nie będziesz żałował Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Jak VFR spisuje się w ostrych winklach, jak wygląda porównanie przyspieszenia obu motocyklihmmmjezeli chodzi o ostre winkle kwestia umiejetnosci... MarcinCBR ma F3, a jeszcze na zadnym winklu mi nie uciekl, a wrecz odwrotnie :buttrock: jak sie nauczysz, to nie bedziesz czul zadnej roznicy... jedyna rzecz jaka uderza po przejsciu z cbr na vfr to masa. vfr wydaje sie ociezala, ale jak odkrecisz gaz, to zapomnisz o tym co myslales :mrgreen: jezeli chodzi o przyspieszenia, to gdzies tak do 220 jest podobnie - wiele razy sie probowalem z F3, ciut szybsza jest, ale tutaj znowu dochodza umiejetnosci kierowcy no i stan sprzetow... powyzej tej predkosci cbr jest szybsza (caly czas mowie o F3, F2 bedzie pewnie ciut wolniejsza) ostatnio maxa krecilem 240 to mnie MarcinCBR na F3 wzial i poszedl do 255... jakby co, wal konkretne pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 A mój brat ma VFR z 1995 roku i na torze na Litwie dolozył wszystkim Litwinom na CBR 900, i R1. Z tym ze jeden ze znanych polskich ścigantow, miał czas okrazenia na Yamaha R1 -1:21..., a brat na turystycznej VFR 1:29..., dlatego chce zmienić VFR na R1, lub GSXR 1000( może kto chętny na zamiane, lub kupno?). VFR jest wyśmienitym sprzetem do turystyki, i bije kazda 600 pod tym wzgldem, Vmax we 2 osoby (licznikowe) 245km/h, w jedna osobe 265(licznikowe).Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Vfr ma bardziej elastyczny silnik niz F2 przez co lepiej sie smiga na codzien,nie trzeba tyle wachlowac dzwignia biegow.No i Vfr ma na pewno bardziej wytrzymaly silnik i nie trzeba sie martwic o lancuszek rozrzadu bo go nie ma :mrgreen: Rozrzad jest na kolach zebatych.Wg mnie do sportowej jazdy lepsza F2 ale do kazdego innego zastosowania Vfr jest gora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 26 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Dzięki za te wszystkie rady. Niestety dzisiaj pomysł umarł bo okazało się że właściciel dość dużo za nią chce a niestety nie stać mnie na taką dopłate. Ale dzięki za wszystkie opinie, może za rok będę mógł coś więcej pomyśleć nad zmianą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Zgadzam się w 100 % z tym co napisał Młodym VFR . Jechalem raz na jego moto i to co mi się spodobało to elestyczność na niskich obrotach, ciągnie równo od obrotów biegu jałowego, a tego w CBR brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Bo Marcin twoja cebra jest strasznie mulasta więc się nie dziwię że Kurator lepiej przyspiesza :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Vlaad i Samson ora Młody mają nieco starsze modele Zgadza się, moja VFR-ka to RC36 rocznik '90. Mimo 14-stu lat silnik i układ jezdny są w nienagannym stanie. To co pomaga w turystyce, to pozycja za kierychą (zero bólu dupska i nadgarstków) i doskonała owiewka (do ok 150-160 kaemha nie trzeba się kłaść nma zbiornik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Jag ona nie jest mulasta tylko to wynika z typu silnika i charakteru motocykla. No ale moge się mylić , zobaczymy co bedzie jak wymienie świece i wyczyśzcze i ustawie gażniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Jak ja tym jechałem to nie chciało w ogóle przyspieszać mimo że manetka gazu do oporu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Jak ja tym jechałem to nie chciało w ogóle przyspieszać mimo że manetka gazu do oporu ;) A może tam jeszcze była druga manetka gazu :?: :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Jag ja nie wiem jak ty jechałes ale mi od 4000 obr./min motor zaczyna ostro przyśpieszać. A może ty nie doszedłeś do 4 tyśięcy???? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 29 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 Zaczął dopiero pod koniec gazu przyspieszać. Moim zdaniem to zdecydowanie za późno...człowiek się już przyzwyczaił do ciągnących od dołu V-ek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.