Piotr Dudek Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Jak tylko czas pozwoli to nie ma sprawy.Dzięki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 jesli chodzi o hamownie , wyniki podawane przez producenta do tego co wychodzi z hamowni, proponuje zajrzec tutaj : http://www.factorypro.com/dyno/true1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 jesli chodzi o hamownie ' date=' wyniki podawane przez producenta do tego co wychodzi z hamowni, proponuje zajrzec tutaj : http://www.factorypro.com/dyno/true1.html[/quote']to i ja coś wkleje http://www.sportrider.com/bikes/dynos/ Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Szramer ta stronka jest zaj***** ale nie ma GS500-2004a szkoda. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Bo musisz skontaktowac sie z ludzmi scigajacymi sie na GS500 w Stanach - dam ci namiary za godzinke jak wroce z psem ze spaceru. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Dzięki.To za wodą też się tym ścigają? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Tez oczywiscie.Na http://www.gstwin.com masz mase danych w tym najpopularniejsze przerobki do wyscigow ( w tym zawieszenie ) i rowniez forum.http://www.bikepower.net/gs500e-power/gs500e-power/htm jest rowniez b.dobre z kupa informacji i linkow - mysle ze to strona holenderska, ale napisana po angielsku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Jeszcze raz dzięki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Szramer ta stronka jest zaj***** ale nie ma GS500-2004a szkoda.jest to strona najbardziej popularnego czasopisma motocyklowego w stanach i mam nadzieje, że testy nie były "sponsorowane" :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Wszystko jest OK tylko język tej strony jest dla mnie niestrawny.Będę musiał poszukać jakiegoś translatora.Ale obrazki fajne, dane tech. jeszcze lepsze tylko niektóre przeróbki są u nas zakazane. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Ktora strona sprawia ci trudnosci ?I jakie przerobki sa w Polsce zakazane ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Jutro napiszę bo dniówka się kończy.pozdr Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Adam pyta jakie przeróbki są zakazane a ja powiem jakie są dopuszczone.Usunięcie filtra powietrza ale org. obudowa musi pozostaćWymiana dysz , iglic i sprężyn w gaźnikachWymiana tłumika wydechu do 102dBRozrząd ,zapłon,zawieszenie musi pozostać bez zmian.I teraz ciekawostka - promotor zabrania stosowania amortyzatorów skrętu.Tak że z naszej strony możliwości są bardzo ograniczone i skupiają się na precyzyjnym dostrojeniu silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 ....I teraz ciekawostka - promotor zabrania stosowania amortyzatorów skrętu........ A wiesz może dlaczego?Dla mnie teraz to podstawowa sprawa i to nie na torze ale na co dzień, przecież tutaj chodzi m.in. o bezpieczeństwopozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2004 Mogę przypuszczać pomijając kwestję głupoty ponieważ sam jeździ zawsze z amorkiem to chyba brak możliwości godziwego(dużego) zarobku jako pośrednik (wyłączny zaopatrzeniowiec tej klasy)Sorry jeżeli się mylę ale nic więcej nie przychodzi mi do łba Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.