Tommo Posted May 5 Share Posted May 5 Mam ochotę zakupić motocykl, który na tylnym kole ma sztywną ramę (brak zawieszenia). Nigdy wcześniej czymś takim nie jechałem. Ktoś ma doświadczenia w tej kwestii? Ciekawi mnie jak to się sprawdza na naszych drogach, po ilu km odpada kręgosłup? Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek96 Posted May 5 Share Posted May 5 Pytanie czy to jest sztywny tył i sztywne siedzenie czy sztywny tył i siedzenie na sprężynach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 5 Author Share Posted May 5 5 minut temu, przemek96 napisał: Pytanie czy to jest sztywny tył i sztywne siedzenie czy sztywny tył i siedzenie na sprężynach Siedzenie bez sprężyn i gruba opona. Trochę hardcore jednak. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu3131 Posted May 6 Share Posted May 6 Szkoda kręgosłupa. Prędzej czy później będziesz żałował.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 6 Author Share Posted May 6 45 minut temu, artu3131 napisał: Szkoda kręgosłupa. Prędzej czy później będziesz żałował. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Miałeś, jeździłeś? Czy powtarzasz utartą tezę? Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted May 6 Share Posted May 6 Jako rzeski 20 latek jezdzilem na sztywniaku z wygodnym sprezynowanym siedzeniem i moglem tak przejechac setki km bez wiekszych problemow. Na calkowicie sztywnym tyle jechalem 2 razy, raz kilka km na bagazniku WLA dojezdzajac do miejsca pierwszego zlotu w Wolsztynie, i nawet przedtem na chopperze Krzyska Fishera jadac 200 km do miejsca gdzie Sokola zostawilem. Mimo mlodego wieku i duzej odpornosci po kazdych 50 ciu km musielismy sie zatrzymac by dac odpoczac tylkom. Po tym doswiadczeniu powidzialem sobie ze nigdy wicej i slowa dotrzymalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artu3131 Posted May 7 Share Posted May 7 Miałeś, jeździłeś? Czy powtarzasz utartą tezę?Skoro twierdzisz, że amortyzatory są niepotrzebne to ok.Ja akurat jestem teraz na etapie szukania motocykla przyjaznego dla kręgosłupa bo już moje trzy wypukliny nie dają mi żyć.Z dobrego serca nie życzę ci za parę lat takiego bólu.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 8 Author Share Posted May 8 10 godzin temu, artu3131 napisał: Skoro twierdzisz, że amortyzatory są niepotrzebne to ok. Nigdzie tak nie napisałem ani tak nie twierdzę. Chcę poznać opinie ludzi którzy mieli z tym doczynienia a nie domyślne teorie. Zapomniałem dopisać najważniejszego. To ma być motocykl do okazjonalnych i lokalnych wypadów. Do innych zadań mam inne motocykle. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik1340 Posted May 8 Share Posted May 8 Miałem i jeździłem motocyklem na sztywnym tyle, z calego serca nie polecam. No chyba że tak jak piszesz "okazjonalnie" będziesz używać, wtedy bierz i sobie pyrkaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Kowalski Posted May 8 Share Posted May 8 Tommo nie napisałeś czy byłeś zobaczyć Yamahę MT tą poprzerabianą. To bardzo duża zmiana poszukiwań z tuningowanej współczesnej Yamahy na zabytkowego sztywniaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 9 Author Share Posted May 9 10 godzin temu, Kazik1340 napisał: Miałem i jeździłem motocyklem na sztywnym tyle, z calego serca nie polecam. No chyba że tak jak piszesz "okazjonalnie" będziesz używać, wtedy bierz i sobie pyrkaj. Co to był za motocykl? 8 godzin temu, Stefan Kowalski napisał: Tommo nie napisałeś czy byłeś zobaczyć Yamahę MT tą poprzerabianą. To bardzo duża zmiana poszukiwań z tuningowanej współczesnej Yamahy na zabytkowego sztywniaka. Nie jest zabytkowy. To wspołczesny motocykl w stylu custom ale był produkowany seryjnie. https://www.otomoto.pl/oferta/big-dog-pitbull-big-dog-pitbull-1918ccm-129ps-stan-jak-nowy-100-bezwyp-unikat-ID6DDNUt.html Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek96 Posted May 9 Share Posted May 9 Widziałem podobne wydumki u forumowego kolegi i zazwyczaj są tandetnie wykonane. Ten ma choć silnik ok. Ja bym nie kupił, lepiej iść w jakieś limitowane serie niż niesprzedawalny motocykl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Kowalski Posted May 9 Share Posted May 9 Takie motocykle występowały również w wersji z amortyzowanym tyłem, np taki https://www.otomoto.pl/oferta/big-dog-mastiff-big-dog-mastiff-ID6EBzCV.html?from=recommendations#gallery-open Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted May 9 Author Share Posted May 9 Godzinę temu, Stefan Kowalski napisał: Takie motocykle występowały również w wersji z amortyzowanym tyłem, np taki https://www.otomoto.pl/oferta/big-dog-mastiff-big-dog-mastiff-ID6EBzCV.html?from=recommendations#gallery-open Oba widziałem, machałem na żywo. Ten Mastiff wygląda dużo gorzej niestety. 1 godzinę temu, przemek96 napisał: Widziałem podobne wydumki u forumowego kolegi i zazwyczaj są tandetnie wykonane. Ten ma choć silnik ok. Ja bym nie kupił, lepiej iść w jakieś limitowane serie niż niesprzedawalny motocykl. To raczej nie był BD. Może po za włącznikami, które rzeczywiście są tandetne, reszta robi duże wrażenie. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted Wednesday at 06:25 AM Share Posted Wednesday at 06:25 AM Jak widać chcesz go kupić zgodnie z jego przeznaczeniem. Jak jest dla Ciebie tyle wart to bierz... Pamiętaj tylko, że nie są to motocykle dopracowane w każdym calu... Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.