Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, kiler napisał:

rozkmina tutaj jest między 600 (ew 750 ) a litrem

Im większa pojemność tym lepiej. Raczej banalne i oczywiste, choć bez sensu pytanie, bo żaden do tych celów nie był projektowany.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.08.2021 o 20:54, kiler napisał:

Kupują co najwyżej lanserzy  co to musza do kompletu dobrać kask i kombi w kolorze i najlepiej z idealnie dobranym odcieniem 😉  a później się chwalą jacy to sa hardcorowi bo mają 200 KM 😉

To fajne, że możesz mieć 200 KM i systemy, które nie pozwalaja kolom się przesadnie ślizgać.

Dobtej pory głownie jeżdżilem gruzami nawet bez ABS-u, stare jajko 600cc z 80-ma kuniami w deszczu potrafilo mi zrywać przyczepność jak się na dwójce dało w opór.

O CBR czy R6 to już nie wspominam. 😄

Jakby w takim 200 kunnym lytrze wyłączyć te wszystkie wspomagacze... byłoby ciekawie. 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc, aczkolwiek dla dobrych i szybkich kierowców maszyny z tymi systemami sąjeszcze bardziej niebezpieczne bo zamiast pierdzielic się z możliwymi uslizgami tracić na nie czas, można zapierdzielac po zakrecie, szczególnie gdy jest slisko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kosior899 napisał:

A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc,

no czyli unia europejska pełną gębą 😉 

jeszcze kilka lat i ludzie na lawecie będą wozić moto do serwisu bo im się świeci TC a to niebezpieczne jechać maszyną bez tego systemu 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, kiler napisał:

no czyli unia europejska pełną gębą 😉 

jeszcze kilka lat i ludzie na lawecie będą wozić moto do serwisu bo im się świeci TC a to niebezpieczne jechać maszyną bez tego systemu 😉

Słabym kierowcom nie potrzebne tc i abs, jak ktoś jeździ jak piz.. nie odkreca, nie hamuje mocno,nie łapie uslizgow to po co mu te systemy? Nie mają przed czym zapobiegac😃

Edytowane przez kosior899
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wychodzi na to że ci super kierowcy pojawili się znikąd tak w okolicach lat 2007 -2010 bo w tych latach zaczęły wchodzić te systemy w sportach 🙂

AAA to teraz wiem skąd tylu zajebistych Rossich jest na ulicach w ostatnich latach  😉

 

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry kierowca siada i jedzie szybko niezależnie czy wspomagacze są, czy ich nie ma. Jedni lubią z tym jeździć, drudzy wyłączają, co kto lubi🙂  W większości motocykli da się wyłączyć systemy więc nie rozumiem w czym problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kosior899 napisał:

A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc, aczkolwiek dla dobrych i szybkich kierowców maszyny z tymi systemami sąjeszcze bardziej niebezpieczne bo zamiast pierdzielic się z możliwymi uslizgami tracić na nie czas, można zapierdzielac po zakrecie, szczególnie gdy jest slisko:)

Nie zgodzę się, bo dobry kierowca wie na ile może sobie pozwolić w każdych warunkach, uwzględniając systemy w jakie wyposażony jest motocykl. Plus jest taki, że nowoczesny motocykl pojedzie szybciej i efektywniej zarówno u amatora jak i wytrawnego drajwera. 

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co dobre jest dla leszcza, czesto tez jest dobre dla zaawansowanego ridera. Trzysetki dobre są dla poczatkujacych jak i zawodnicy trenują na nich na małych torach. Abs i tc pomaga leszczowi nie wyglebic się,  a zaawansowanemu szybciej jechać po zakrętach. Tak samo sportowe 600cm jest lepsze dla początkującego dawcy jak i do torowania. To samo ma się z oddawaniem mocy itp. Nawet jeśli chodzi o hardenduro to zawodnicy z czterosuwow wybierają pojemności dla początkujących tj. 250 i 350.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kiler napisał:

noooo . 140 na mokrej autostradzie nowoczesnym litrem z ABSem i TC 😉

Po co zespoły wyścigowe zamawiają rozbudowane systemy kontroli trakcji za kilka tyś euro i opłacają do technika też za ileś tam euro. Napisaliby na forum motocyklistów i znaleźli by tu szybciej jeżdżących kierowników ze starych r1 i hajek,  bez wydawania pieniędzy na te systemy😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...