kiler Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 rozkmina tutaj jest między 600 (ew 750 ) a litrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 41 minut temu, kiler napisał: rozkmina tutaj jest między 600 (ew 750 ) a litrem Im większa pojemność tym lepiej. Raczej banalne i oczywiste, choć bez sensu pytanie, bo żaden do tych celów nie był projektowany. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 4 godziny temu, Tommo napisał: Im większa pojemność tym lepiej. Raczej banalne i oczywiste czyli można wywnioskować że intruz 1.8 będzie szybszy niż R one 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 8 minut temu, kiler napisał: czyli można wywnioskować że intruz 1.8 będzie szybszy niż R one 😉 Jeżeli do takich wniosków dochodzisz, to nie podejmuję się dalszej polemiki 😁 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 W dniu 22.08.2021 o 20:54, kiler napisał: Kupują co najwyżej lanserzy co to musza do kompletu dobrać kask i kombi w kolorze i najlepiej z idealnie dobranym odcieniem 😉 a później się chwalą jacy to sa hardcorowi bo mają 200 KM 😉 To fajne, że możesz mieć 200 KM i systemy, które nie pozwalaja kolom się przesadnie ślizgać. Dobtej pory głownie jeżdżilem gruzami nawet bez ABS-u, stare jajko 600cc z 80-ma kuniami w deszczu potrafilo mi zrywać przyczepność jak się na dwójce dało w opór. O CBR czy R6 to już nie wspominam. 😄 Jakby w takim 200 kunnym lytrze wyłączyć te wszystkie wspomagacze... byłoby ciekawie. 😄 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 kurcze dochodzimy już do "europejskiego poziomu" Okazuje się e takie R1 albo co gorsza haja bez ABSu czy TC to już jest maszyna -zabójca 😉 Normalnie nie wiem jak ja mogłem latami na nich jeździć i jakim cudem żyje 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc, aczkolwiek dla dobrych i szybkich kierowców maszyny z tymi systemami sąjeszcze bardziej niebezpieczne bo zamiast pierdzielic się z możliwymi uslizgami tracić na nie czas, można zapierdzielac po zakrecie, szczególnie gdy jest slisko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, kosior899 napisał: A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc, no czyli unia europejska pełną gębą 😉 jeszcze kilka lat i ludzie na lawecie będą wozić moto do serwisu bo im się świeci TC a to niebezpieczne jechać maszyną bez tego systemu 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 (edytowane) 39 minut temu, kiler napisał: no czyli unia europejska pełną gębą 😉 jeszcze kilka lat i ludzie na lawecie będą wozić moto do serwisu bo im się świeci TC a to niebezpieczne jechać maszyną bez tego systemu 😉 Słabym kierowcom nie potrzebne tc i abs, jak ktoś jeździ jak piz.. nie odkreca, nie hamuje mocno,nie łapie uslizgow to po co mu te systemy? Nie mają przed czym zapobiegac😃 Edytowane 25 Sierpnia 2021 przez kosior899 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 (edytowane) czyli wychodzi na to że ci super kierowcy pojawili się znikąd tak w okolicach lat 2007 -2010 bo w tych latach zaczęły wchodzić te systemy w sportach 🙂 AAA to teraz wiem skąd tylu zajebistych Rossich jest na ulicach w ostatnich latach 😉 Edytowane 25 Sierpnia 2021 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Dobry kierowca siada i jedzie szybko niezależnie czy wspomagacze są, czy ich nie ma. Jedni lubią z tym jeździć, drudzy wyłączają, co kto lubi🙂 W większości motocykli da się wyłączyć systemy więc nie rozumiem w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 12 godzin temu, kosior899 napisał: A ja osobiście nie wrocilbym się do motocykli bez absu i tc, aczkolwiek dla dobrych i szybkich kierowców maszyny z tymi systemami sąjeszcze bardziej niebezpieczne bo zamiast pierdzielic się z możliwymi uslizgami tracić na nie czas, można zapierdzielac po zakrecie, szczególnie gdy jest slisko:) Nie zgodzę się, bo dobry kierowca wie na ile może sobie pozwolić w każdych warunkach, uwzględniając systemy w jakie wyposażony jest motocykl. Plus jest taki, że nowoczesny motocykl pojedzie szybciej i efektywniej zarówno u amatora jak i wytrawnego drajwera. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 To co dobre jest dla leszcza, czesto tez jest dobre dla zaawansowanego ridera. Trzysetki dobre są dla poczatkujacych jak i zawodnicy trenują na nich na małych torach. Abs i tc pomaga leszczowi nie wyglebic się, a zaawansowanemu szybciej jechać po zakrętach. Tak samo sportowe 600cm jest lepsze dla początkującego dawcy jak i do torowania. To samo ma się z oddawaniem mocy itp. Nawet jeśli chodzi o hardenduro to zawodnicy z czterosuwow wybierają pojemności dla początkujących tj. 250 i 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 11 godzin temu, Tommo napisał: Plus jest taki, że nowoczesny motocykl pojedzie szybciej i efektywniej zarówno u amatora jak i wytrawnego drajwera. noooo . 140 na mokrej autostradzie nowoczesnym litrem z ABSem i TC 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosior899 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, kiler napisał: noooo . 140 na mokrej autostradzie nowoczesnym litrem z ABSem i TC 😉 Po co zespoły wyścigowe zamawiają rozbudowane systemy kontroli trakcji za kilka tyś euro i opłacają do technika też za ileś tam euro. Napisaliby na forum motocyklistów i znaleźli by tu szybciej jeżdżących kierowników ze starych r1 i hajek, bez wydawania pieniędzy na te systemy😆 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.