Kao Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Witam, znajomy dał mi do naprawy zephyra 1100, historia w streszczeniu, coś mu tam zaczęło ciec z gaźników aż wkońcu silnik zalał się benzyną i zdechał. Wyciągnąłem filtr powietrza był cały mokry od beny, no to gaźniki na stół do regeneracji, dawka ustawiona za 1,3/4 obrotu. W silniku było 13 litrów olejobenzyny. Złożone wszystko do kupy, odpala ładnie równo chodzi ale jak sie rozgrzeje (1-2 km) zaczyna się wydobrywać niebieski dym z lewego tłumika przy czym nie może utrzymać obrotów jałowych. Pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Co czuć w spalinach. Paliwo? Wykręć świece i zobacz, jak wyglądają elektrody. Wygląda, że przelewa któryś gaznik z lewej pary. Jak będzie zimny, to jeszcze przeżre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 No ale jak to możliwe żeby przelewało tylko jedną stronę? wszystko wymienione, dawka identyczna dla każdego gaźnika więc trochę było to dziwne ale nic nie jest wykluczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Sprawdź poziomy paliwa w komorach jeszcze raz jak zaczynają się kłopoty. Albo pływak albo zaworek się nie domyka i przelewa. Jak z gaźnikami wszystko OK to i do zaworów wypadałoby zajrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Skoro niebieski dym, to chyba raczej kompresję wypadałoby najpierw zmierzyć. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 9 minut temu, nabokow napisał: Skoro niebieski dym, to chyba raczej kompresję wypadałoby najpierw zmierzyć. Nie sądzę. Raczej nieprzepalona bena, która odparowuje w wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Zeby sie ubezpieczyc na wszystkie strony to zacznij od luzow zaworowych, potem sprezanie w dymiacym cylindrze w porownaiu do reszty, wreszcie ustawienie wolnych, ktore w starym motocyklu moze byc rozne dla kazdego cylindra. No i sprawdzenie jeszcze raz tego zaworka, bo to typowy objaw dla przelewajacego jednego cylindra - niechec do trzymania wolnych, a na wyzszych juz spokojnie przepala wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 16 godzin temu, Kao napisał: W silniku było 13 litrów olejobenzyny. Słowo klucz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Coś będę działał i poinformuje o krokach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 A więc, ciśnienie sprawdzone i jest ideał, zawory ustawione, kranik zregenerowany i dalej to samo. Moto pali na dotyk nawet ssania nie trzeba używać, chodzi ładnie. Postoi trochę i w airboxie zbiera się paliwo, nie dużo ale się zbiera. Tak pomyślałem o podciśnieniach, czy może być tak bo są np zamienione miejscami? Może ktoś ma schemat jak powinne być połączone względem kranika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 zaworki w gaźnikach były wymienione na nowe? podciśnienia w kraniku nic wspolnego z zalewaniem nie mają jeśli zaworki trzymają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 https://www.google.com/search?q=zestaw+naprawczy+gaźnika+zephyr+1100&oq=zestaw+naprawczy+gaźnika+zephyr+1100&aqs=chrome..69i57.90452j0j4&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=G8hNOInamRFHOM Takowy zestaw jest założony. Wszystko zmienione na nowe więc jak to możliwe że zaworki przepuszczają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Mysle ze jedyna mozliwoscia jest wybicie ktoregos z gniazd zaworkow. Kiedys ten objaw meczyl mego GSXa i dopiero wymiana calego zaworka z gniazdem za chyba $70.- go uleczyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kao Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 OK tylko jak namierzyc który to przecieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Pasta polerska, waciki do uszu, wkrętarka i docieranie wszystkich gniazd takim zestawem powinno załatwić sprawę. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.