Skocz do zawartości

[ROZ] Kawa Zephyr 1100 przelana


Kao
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem co oznaczają podane przez Ciebie liczby, ale jedno jest pewne - poziomy do poprawy 😬

I nie wiem też jak chcesz dalej naprawić ten motocykl, nie majac przed nosem podstawowej rzeczy - książki serwisowej?!

Tam jest czarne na białym napisane w jakim przedziale mają zawierać się poziomy, od jakiego punktu je mierzyć itd itp.

Nikt za Ciebie nie będzie studiować serwisówki bo nikt na pamięć jej nie zna.

Także najpierw warto zgłebić wiedze co jak działa, jak się sprawdza/kontroluje a dopiero później brać się za naprawę motocykla...

 

 

 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są ilości w ml zlane z miseczek. Serwisówki studiować za mnie nie musisz wystarczy że podeślesz a jeżeli uważać że forum jest tylko do przechwalania się swoim sprzętem a nie do pomocy to masz dziwny tok rozumowania według mnie. Każdy kiedyś musi być początkujący każdy musi popełniać błędy i czerpać wiedzę od innych, bynajmniej tak mi się wydaje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że zrozumiesz co chciałem Ci przekazać...

 

Czyli że zabierasz się za naprawę od d... strony - zaczynasz coś rozbierać, wymieniać itd a nie masz pojęcia jak to ma działać i czy w ogóle jaka kolwiek wymiana jest potrzebna... Najpierw diagnozuje się problem i sprawdza wszystko po kolei, a dopiero później wymienia.

 

A tego zrobić bez odpowiedniej "lektury" się nie da...

Lektury pod nos tez nikt Ci podstawiać nie będzie - max 15min szukania w necie...

 

A najgorsze jest to że uczysz się na nie swoim motocyklu który za chwile takim podejsciem zepsujesz do końca...

 

Daj coś od siebie, doczytaj i dopiero później pytaj jeśli coś będzie nie jasne...

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra po kolei, silnik został zalany beną więc jaki sens ma sprawdzanie poziomu jak wiadomo że jest kiszka więc tak czy tak do rozbiórki i regeneracji? Co by mi podpowiedziała kontrola? Logiczne że skoro się przelewał to zaworki nie trzymają i nie trzeba tu żadnych kontroli gdy wiesz ze będziesz zmieniał cały zestaw. 

Ps. Człowiek uczy się całe życie i nie wymówisz mi że Tobie nie zdarzają się nowinki i niespodzianki i wszystko wychodzi Ci z zamkniętymi oczami. 

Edytowane przez Kao
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura rur wydechwych powinna byc rozna po zapaleniu i rozgrzewaniu silnika na wolnych. To ze zapala bez ssania tez pokazuje ze ma zbyt bogata mieszanke z jakiegos powodu. Tym powodem moze byc zassanie cieknacego paliwa z kolektora ssacego / puszki filtra powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilosci paliwa zlane z komor pokazuja ze najbardziej podejrzany jest 4 ty gaznik z najwieksza iloscia paliwa. Koledzy maja racje ze serwisowka by ci b.pomogla, tym bardziej ze do tak starego motocykla jest pewnie za darmo do sciagniecia z netu. Mozesz oczywiscie sprobowac sposobu z docieraniem gniazda do zaworka jesli stozek tego zaworka nie jest niczym pokryty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...