Tommo Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 6 minut temu, _Monter_ napisał: Tommo...nadal nie rozumiesz....ale Ci wytłumaczę. Jeśli ktoś zadaje takie pytanie to warto aby odpowiedź od razu była rozbudowana a nie zdawkowa bo nie ma bladego pojęcia o tym. Ty robisz to na raty i to tylko dlatego, że ja na to zwróciłem uwagę i zasadniczo już nie dlatego, ze chcesz uświadomić pytającego tylko poczułeś znamiona potyczki...a to nie mi musisz tłumaczyć ten temat. Chcesz uświadomić młodego adepta motocyklizmu to zrób to kompleksowo albo nie rób tego wcale bo zdawkowe informacje dla zielonego mają zupełnie inny wymiar niż obeznanego. Jestem daleki od przepychania się na wychwycone słowa i to co kto napisał więc proszę postaraj się zrozumieć moje intencje. Również nie mam ochoty się spierać ale proszę zrozum i Ty mnie, że mam prawo odnieść się do tezy, którą mi zarzuciłes o jeździe do odcinki, co nie jest prawdą. Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 8 godzin temu, Tommo napisał: Pragnę zaznaczyć, że zakres obrotów w przedziale maks. momentu i mocy są jak najbardziej użytecznymi i nie ma to nic wspólnego z katowaniem do odcinki. Szczerze ? To nie wiem jak mam ta wypowiedz wogole zrozumiec, bo cokolwiek mialbym z nia rozpoczac, to nie mam bladego pojecia, moze jasniej ? 🙂 <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) 32 minuty temu, ks-rider napisał: Szczerze ? To nie wiem jak mam ta wypowiedz wogole zrozumiec, bo cokolwiek mialbym z nia rozpoczac, to nie mam bladego pojecia, moze jasniej ? 🙂 Ja też nie rozumiem zbytnio co piszesz. Edytowane 31 Marca 2021 przez Tommo Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Przecież to proste, co tu wielce kminić. Trzeba po chłopsku. Właściwe obroty to takie, gdy na niższych moto nie szarpie i normalnie przyspiesza, a na wyższych nie wyje silnik i nie bolą uszy. Chyba, że już było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) 22 minuty temu, grizzli napisał: Przecież to proste, co tu wielce kminić. Trzeba po chłopsku. Właściwe obroty to takie, gdy na niższych moto nie szarpie i normalnie przyspiesza, a na wyższych nie wyje silnik i nie bolą uszy. Chyba, że już było. A jak głuchoniemy chce pojeździć? 😶 Edytowane 31 Marca 2021 przez Tommo Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 A gdzie jest Damianek?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 rozkminia teoretyczny aspekt łamania kierownicy 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Czyli tu wpadnie za kilka dni ........ pewnie przygotowuje sie do dyskusji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes85 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 14 godzin temu, jonaszko napisał: A jak ślepy chce pojeździć? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka To proponuje zapytać Kilera...😁 jak to jest 🤭 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 A gdzie jest Damianek? Ojej, aż się zawstydziłem. Tak ładnie i zdrobniale o mnie mówi Klaudiusz. No, no. Aż miło wejść na forum! Nagrodę tłumaczenia biegów przyznaję: Przecież to proste, co tu wielce kminić. Trzeba po chłopsku. Właściwe obroty to takie, gdy na niższych moto nie szarpie i normalnie przyspiesza, a na wyższych nie wyje silnik i nie bolą uszy. Chyba, że już było. Prościej się chyba nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes85 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 29 minut temu, jonaszko napisał: Kiler, to jak to jest, kiedy zmieniasz biegi? Ha ha ale mi chodziło o to aby go zapytać jak to jest być ślepym...i jeździć 🙈 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 2 godziny temu, jonaszko napisał: Kiler, to jak to jest, kiedy zmieniasz biegi? jak słyszę że silnik wyskakuje z ramy od obrotów to zmieniam ....... na niższy 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 12 godzin temu, kiler napisał: jak słyszę że silnik wyskakuje z ramy od obrotów to zmieniam ....... na niższy 😉 Też bym tak zrobił. 👍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 W dniu 31.03.2021 o 07:45, Tommo napisał: Optymalnie jest zmieniać bieg na wyższy w zakresie obrotów między maksymalnym momentem a mocą maksymalną silnika Xt 600 ma max Nm przy 5500, a moc max przy 6500, czyli radzisz koledze walić do 6k na każdym biegu ? Zapewne to ma Monter na myśli, twój wpis to nie jest odpowiedź na pytanie bo kolega nie pisał jak jest optymalnie zmieniać biegi z punktu widzenia sprawności silnika, tylko za pewne chodziło mu o zwykłą jazdę, a ten frazes powielany w necie o zmianie biegu między maksymalnym momentem a maksymalną mocą jest o kant dupy potłuc, bo to będzie zawsze w okolicach odciny 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 19 minut temu, IZO napisał: Xt 600 ma max Nm przy 5500, a moc max przy 6500, czyli radzisz koledze walić do 6k na każdym biegu ? Zapewne to ma Monter na myśli, twój wpis to nie jest odpowiedź na pytanie bo kolega nie pisał jak jest optymalnie zmieniać biegi z punktu widzenia sprawności silnika, tylko za pewne chodziło mu o zwykłą jazdę, a ten frazes powielany w necie o zmianie biegu między maksymalnym momentem a maksymalną mocą jest o kant dupy potłuc, bo to będzie zawsze w okolicach odciny 🙂 Oczywiście, że o to mi chodziło...Dziękuję, że to napisałeś, świadczy to, że nie piszę w niezrozumiałym języku.. ale trzeba chcieć lub umieć zrozumieć. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi