Skocz do zawartości

Zabawka na tor


Tommo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, KLAUDIUSZ napisał:

Tommo ...... daj spokoj z tym Torem bo sobie krzywde zrobisz emoji1787.png

 

Tak jak wróżyłeś że zgruzuje auto na torze Poznań 😛

1 godzinę temu, jonaszko napisał:

 Inna sprawa, to ktoś, kto ma brzuch większy niż 4 kamistry na pace, raczej miałby spory problem z motocyklem torowymemoji6.png

 

Widzę że masz w tym doświadczenie, to opowiedz coś więcej. Może w przyszłości się przyda, kto wie...

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to jest dobry kierunek. 

Z tego co pamiętam to Jarek Chomicz działa na małych torach i kiedyś się ogłaszał z wypożyczeniem 300tki. 

I patrz jaki ktm jest uniwersalny. Ja R1 całe Bieszczady zjeździłem. Mam zdjęcia w takich miejscach że chłopaki od enduro pukali się w czoło że ja tam wjechałem. Na torze pierwszy raz byłem. Na krechę do Szkocji pojechałem. 

Z1000sx to mega uniwersalne moto w porównaniu do takiego KTMa. 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zjeździłem chorwacje na Gixerze , lazurowe wybrzeże na R1 i jeszcze kilka innych miejsc w EU  również na sportach

I nie jest to żadne traumatyczne przeżycie

Tylko po jakimś czasie dochodzisz do wniosku - Po co ??

Ani się jakoś super na to nie spakujesz , ani to wygodne ,  i jazda motocyklem turystycznym którego nie trzeba tankować co około 250 km  też jest dużo przyjemniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CH widzielem kiedys dwoch Polakow na Super Sportach i jednego Niemca na MV F4  Generalnie w Alpach nie widuje sie Supersportow a o pojemnosci pozyzej lytra to prawie wogole, tam kroluja gora 600 ccm.

 

Tomek,

nie zamierzam C tu mocno dorzadzac ale wez moze zsandardowego SS-ta i przejedz sie na tor abys wogole liznal tematu. Nie musisz nim trzec podnozkami, to mozna w docelowym motocyklu zmienic, tak samo jak mozna dokupic komplet owiewek  a co niektorzy producenci oferuja przewody hamulcowe w oplocie juz w fabrycznym wyposazeniu ! 

 

 

🙂

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ernestZL napisał:

No o tym piszę. Po cholere sprzedawać tak uniwersalne moto jak z1000sx i brać ktma który jest odpowiednikiem R1. 

🙂

Chłopie ale męczysz...nie mam tyle fantazji co Ty i sportem nie będę napitałał po szutrach i lasach. Miałem 3 lata kawe się zamortyzowała więc sprzedałem. Ot cała filozofia.

990 ADV to bardzo uniwersalny sprzęt. Zależnie jakie włożysz mu opony, możesz pojechać do Paryża albo na Mongolię.

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wkładaj opony drogowe i na tor. Z1000SX byłby na torze jak ryba w wodzie. Do tego pojedzie do Paryża i na Mongolie. 

Robię badania naukowe. 

Jak chcesz to wpadaj do mnie. Za darmo daję 600tke na tor. Możesz robić z nią co chcesz. Masz tylko odstawić na koniec pod dom. Nie rzucam słów na wiatr. 

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Tommo napisał:

 

990 ADV to bardzo uniwersalny sprzęt. Zależnie jakie włożysz mu opony, możesz pojechać do Paryża albo na Mongolię.

to przejedź się tym na tor, obadaj temat a potem myśl co chcesz kupić

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ernest SX waży 238 kg. Do pełna zalany jeszcze więcej. No można na siłę ale po co? 

Jest milion lepszych motocykli do tego.

Jak chcesz możemy się styknąć na torze w Łodzi, jak nic nie kupię, chętnie się przymierzę jak pozwolisz.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć Wszystkim!

W końcu trafiłem na temat, który również mi chodzi po głowie i zawiera fajne, konkretne informacje. 

Ja mam w tej chwili 3 motocykle: "główny" to Kawasaki ZX-12R i "zabawki" DRZ 400 Enduro oraz KTM LC4 640 Supermoto. Ten ostatni kupiłem jako następcę po pitbike MRF 140 Supermoto do krótkich przejażdżek wokół komina i do jazdy po torze. Dał mi przez rok sporo frajdy, ale jeśli chodzi o tor, to wolę jednak "sportową" pozycję. Dlatego chcę go "zamienić" na sportową torówkę. Torów do tej pory jedynie liznąłem - byłem na kilku szkoleniach Fazerem 600 oraz kilka razy pitbikiem i tym KTM na małych obiektach - Radom, Lublin, Słomczyn. 

Największa zagwostkę mam co do pojemności: czy wybrać klasę 300/400 czy 600. Trzysetka byłaby za te same pieniądze nowsza i na pewno łatwiejsza w opanowaniu. Z drugiej strony za sześćsetką w mojej opinii przemawia to, że jej opanowanie da konkretniejsze przełożenie na jazdę drogową "normalnym" motocyklem. Tak to przynajmniej czuję. 

Bardzo chętnie wysłucham "za i przeciw" obu pojemności. Mieszkam w Warszawie, więc główne tory, w jakie celuję, to Radom, Słomczyn, Modlin, Jastrząb. Aczkolwiek nie wykluczam sporadycznych wypadów na większe obiekty.

Jeśli ktoś ma na sprzedaż lub do polecenia jakiś sprzęt w granicach powiedzmy 10 - 12 tys. PLN, to będę wdzięczny za info. Sam nie wiem, czy lepiej kupić już coś przerobionego (pytanie, czy taki egzemplarz nie jest hmm trochę skatowany) czy samemu bawić się z drogowym motocyklem. 

Łapcie pozdrowienia!

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...