Skocz do zawartości

Zabawka na tor


Tommo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda, że odpuściłeś małe pojemności, bo właśnie pojawiła się znana mi RC390 za 12.500 PLN 🙂

Jeśli faktycznie zdecydujesz się na 600, to pisz do mnie i pomogę Ci coś znaleźć. W sensie przygotowanego, ale nie zajechanego. Szkoda kurde, że nie trochę wcześniej, bo kilka tyg. temu sprzedałem zapasowe moto a na to główne niby jest kupiec.

Generalnie jednak sporo ze sprzętów widuję i znam, albo znam kogoś kto zna 🙂 

Arek dobrze radzi - szukaj zrobionej, bo nawet podstawowe przygotowanie (sety, przewody, owiewki, kierownice, osłony, rollgaz ) kosztuje dodatkowych kilka tysi.


Pozdr.

F.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by co to ja tez znam kogos kto zna kogos kto zna sporo torowcyh sprzetow.

😉

zobacz na yt filmy Andrzeja- swiat motocykli ; szybko tam gdzie wiono.

ciekawa seria o torach w Polsce i o roznych motocyklach ..

Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor...

p.s. Uwazaj bo torowanie jest zarazliwe😁

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Croowab napisał:

 

Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor...

Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego?

Mam pewne wątpliwości czy wypuszczanie amatora na tor profi wyścigówką do nauki i poznawania jest dobrym rozwiązaniem. Z doświadczeń samochodowych wiem, że bardzo często źle się to kończyło a efekt był odwrotny do zamierzonego. 

Nie planuję, przynajmniej na tą chwilę napinać się na wynik, bicie czasów, walkę o każdą sekunde etc. Jestem na to za stary, nie mam takich ambicji. Chcę dobrej zabawy połączonej z nauką i tyle. Tak jak obecnie, jadę prawie seryjnym Audi i bez napinki jeżdżę sobie ile mam ochotę. Dlatego wolę uniknąć takiego "profesjonalizowania" z wyłączeniem np. hamulców bo to bezpieczeństwo. 

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tommo napisał:

Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego?

Nie!

Taki ktory ma zdemontowane zbedne rzeczy i zastapione torowymi.

Owiewki; drogowe sa ciezsze ale przede wszystkim w razie paciaka drogie w naprawie . Do tego zbedne lampy itp.

Hamulce- stalowy oplot, wydajna pompa. Uwierz, ze nie nastawiasz sie na bicie rekordow ale bedziesz chcial przesuwac swoje granice a hamulce musza byc wydajne. 
 

Clip-on’y, sety to rzeczy ktore mozesz wyregulowac pod siebie co poprawi Ci komfort a conza tym idzie onwiele mniej bedziesz sie meczyl..

Dodatkowe osony silnika, ramy to tez koszt a rzecz niezbedna..

Lekkie stelarze tez dobra sprawa bo przy ewentualnym paciaku nie lamie sie i czesto wystarczy podprostowac. Ori to alu ktore sie lamie..

Oczywiscie nie musisz inwestowac w zawieszenie i silnik, wystarczy podstawowy sewis aby wszyystko pracowalo tak jak wymyslil to producent i pod Twoja wage.. 

Motocykle torowe w wiekszosci to wszystko juz maja a i nie musisz tracic czasu i pieniedzy aby przygotowac moto na tor.

I blednie myslisz, ze moto dobrze przygotowane bedzie Ci “przeszkadzac”.

To Ty bedziesz mu przeszkadzal w osiaganiu wynikow a o ile sam nie masz parcia to ...

... jesli za 1 razem na Poznaniu pojedziesz 2:00 to nastepnym razem bedIesz chcial aby z przodu byla 1nka... 

 

Dodam jeszcze..

1 raz bylem na Poznaniu drogowym nakedem. Bylo fajnie ale jednak sama pozycja jak i charakterystyka zawieszenia i silnika byla srednia, czas nie najgorszy..

Spodobalo sie to kupilem sciga.

Moto kompletnie drogowe. Zmienilem owiewki i sety.. Moto stworzone do zapierdzielania. Czas?? Taki sam jak na drogowym nakedzie.. ale moze dlatego, ze to 1sze kroki na scigu a najwiekszym problemem jest bariera w glowie..

Nie moglem znalezc sobie na nim miejsca i trafila sie okazja . Chlopak z teamu Filipa zrezygnowal ze scigania i sprzedawal moto kompletnie zrobione pod wyscigi, zainwestowane kupe kasy..

Sprzedalem wiec swoj i kuoilem od niego.

Silnik zestrojony, zawieszenie topowe, maksymalnie odchudzony i pierwszy wyjazd na Poznaniu i kompletna dezorientacja.. ale z kazdym okrazeniem bylo lepiej.. troche regulacji i sa malutkie postepy.

Bmw w serii ma super hamulce ale zmiana na beringa i wywalony abs sprawil ze dozowanie i sila jaka trzeba wywrEc na klamke sprawia radosc z hamowania..

Czas przyjdzie sam.. ja tez nie mam napiny na czasy ale jednak chce sie jezdzic szybciej i powtarzalnie...

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację co do osłon i elementów zbędnych które mogą ulec uszkodzeniu przy wyrotce. 

Hamulce muszą być dobrze przygotowane, reszta pewnie sama wyjdzie w trakcie.

Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Tommo napisał:

 

Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy.

Z logicznego i finansowego...

Do tego masz tu “goscia” ze sporym doswiadczeniem i wiedza co pozwala znacznie zminimalizowac kupno “zlego” motocykla..

skorzystaj z tego doswidczenia i wiedzy

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś.

 

Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów

Edytowane przez Arti...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, filipr napisał:

Croowab - czy mam rozumieć, że w Twoich  planach na 2021 jest zrobienie licencji ?  🙂

Pozdr.

F. 

Nie😜

Moj plan to nauczyc sie jezdzic😉

9 minut temu, jonaszko napisał:

Jak długie i wąskie na 6 liter, zaczyna się na m, to musi to być markeremoji1.png

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

Nie zgadles!!

2 godziny temu, Tommo napisał:

Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś.

 

Jak chcesz golasa ktory naprawde da rade to specjalnie dla Ciebie ducati zrobilo nowego sf 😉

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

6 godzin temu, Croowab napisał:

A i tak nie bedzie tak szybki jak scig...

Arek pewnie tak, ale czy to ma aż takie znaczenie. Fun jest najważniejszy.

8 godzin temu, Arti... napisał:

Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów

Myślałem o nich bo silniki mają świetne i idą ze średnich super. Ale to nadal dość egzotyczne sprzęty i wszystko co się z tym wiąże może być problematyczne.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...