filipr Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Szkoda, że odpuściłeś małe pojemności, bo właśnie pojawiła się znana mi RC390 za 12.500 PLN Jeśli faktycznie zdecydujesz się na 600, to pisz do mnie i pomogę Ci coś znaleźć. W sensie przygotowanego, ale nie zajechanego. Szkoda kurde, że nie trochę wcześniej, bo kilka tyg. temu sprzedałem zapasowe moto a na to główne niby jest kupiec. Generalnie jednak sporo ze sprzętów widuję i znam, albo znam kogoś kto zna Arek dobrze radzi - szukaj zrobionej, bo nawet podstawowe przygotowanie (sety, przewody, owiewki, kierownice, osłony, rollgaz ) kosztuje dodatkowych kilka tysi. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Jak by co to ja tez znam kogos kto zna kogos kto zna sporo torowcyh sprzetow. zobacz na yt filmy Andrzeja- swiat motocykli ; szybko tam gdzie wiono. ciekawa seria o torach w Polsce i o roznych motocyklach .. Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor... p.s. Uwazaj bo torowanie jest zarazliwe Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Croowab - czy mam rozumieć, że w Twoich planach na 2021 jest zrobienie licencji ? Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, Croowab napisał: Jak pisze Konrad, jezdzic mozna wszystkim ale najwiecej frajdy jest jazda sprzetem steorzonym pod tor... Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego? Mam pewne wątpliwości czy wypuszczanie amatora na tor profi wyścigówką do nauki i poznawania jest dobrym rozwiązaniem. Z doświadczeń samochodowych wiem, że bardzo często źle się to kończyło a efekt był odwrotny do zamierzonego. Nie planuję, przynajmniej na tą chwilę napinać się na wynik, bicie czasów, walkę o każdą sekunde etc. Jestem na to za stary, nie mam takich ambicji. Chcę dobrej zabawy połączonej z nauką i tyle. Tak jak obecnie, jadę prawie seryjnym Audi i bez napinki jeżdżę sobie ile mam ochotę. Dlatego wolę uniknąć takiego "profesjonalizowania" z wyłączeniem np. hamulców bo to bezpieczeństwo. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 18 minut temu, Tommo napisał: Czyli taki w którym wymieni się pół motocykla seryjnego? Nie! Taki ktory ma zdemontowane zbedne rzeczy i zastapione torowymi. Owiewki; drogowe sa ciezsze ale przede wszystkim w razie paciaka drogie w naprawie . Do tego zbedne lampy itp. Hamulce- stalowy oplot, wydajna pompa. Uwierz, ze nie nastawiasz sie na bicie rekordow ale bedziesz chcial przesuwac swoje granice a hamulce musza byc wydajne. Clip-on’y, sety to rzeczy ktore mozesz wyregulowac pod siebie co poprawi Ci komfort a conza tym idzie onwiele mniej bedziesz sie meczyl.. Dodatkowe osony silnika, ramy to tez koszt a rzecz niezbedna.. Lekkie stelarze tez dobra sprawa bo przy ewentualnym paciaku nie lamie sie i czesto wystarczy podprostowac. Ori to alu ktore sie lamie.. Oczywiscie nie musisz inwestowac w zawieszenie i silnik, wystarczy podstawowy sewis aby wszyystko pracowalo tak jak wymyslil to producent i pod Twoja wage.. Motocykle torowe w wiekszosci to wszystko juz maja a i nie musisz tracic czasu i pieniedzy aby przygotowac moto na tor. I blednie myslisz, ze moto dobrze przygotowane bedzie Ci “przeszkadzac”. To Ty bedziesz mu przeszkadzal w osiaganiu wynikow a o ile sam nie masz parcia to ... ... jesli za 1 razem na Poznaniu pojedziesz 2:00 to nastepnym razem bedIesz chcial aby z przodu byla 1nka... Dodam jeszcze.. 1 raz bylem na Poznaniu drogowym nakedem. Bylo fajnie ale jednak sama pozycja jak i charakterystyka zawieszenia i silnika byla srednia, czas nie najgorszy.. Spodobalo sie to kupilem sciga. Moto kompletnie drogowe. Zmienilem owiewki i sety.. Moto stworzone do zapierdzielania. Czas?? Taki sam jak na drogowym nakedzie.. ale moze dlatego, ze to 1sze kroki na scigu a najwiekszym problemem jest bariera w glowie.. Nie moglem znalezc sobie na nim miejsca i trafila sie okazja . Chlopak z teamu Filipa zrezygnowal ze scigania i sprzedawal moto kompletnie zrobione pod wyscigi, zainwestowane kupe kasy.. Sprzedalem wiec swoj i kuoilem od niego. Silnik zestrojony, zawieszenie topowe, maksymalnie odchudzony i pierwszy wyjazd na Poznaniu i kompletna dezorientacja.. ale z kazdym okrazeniem bylo lepiej.. troche regulacji i sa malutkie postepy. Bmw w serii ma super hamulce ale zmiana na beringa i wywalony abs sprawil ze dozowanie i sila jaka trzeba wywrEc na klamke sprawia radosc z hamowania.. Czas przyjdzie sam.. ja tez nie mam napiny na czasy ale jednak chce sie jezdzic szybciej i powtarzalnie... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Masz rację co do osłon i elementów zbędnych które mogą ulec uszkodzeniu przy wyrotce. Hamulce muszą być dobrze przygotowane, reszta pewnie sama wyjdzie w trakcie. Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 3 minuty temu, Tommo napisał: Z logicznego punktu widzenia zakup gotowej torówki byłby najlepszy. Z logicznego i finansowego... Do tego masz tu “goscia” ze sporym doswiadczeniem i wiedza co pozwala znacznie zminimalizowac kupno “zlego” motocykla.. skorzystaj z tego doswidczenia i wiedzy Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Super zawias to koszt ok 10-12tys. Krotka skrzynia i moc w stednim zakresie to ciezko w klasie 600... to trzeba krecic Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Tommo napisał: Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów Edytowane 5 Marca 2021 przez Arti... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 14 godzin temu, _Monter_ napisał: ...żeby malować oponki. Monti, zagadka. Co to jest? Długie, wąskie, ma sześć liter i zaczyna się na "m" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 3 godziny temu, filipr napisał: Croowab - czy mam rozumieć, że w Twoich planach na 2021 jest zrobienie licencji ? Pozdr. F. Nie Moj plan to nauczyc sie jezdzic 9 minut temu, jonaszko napisał: Jak długie i wąskie na 6 liter, zaczyna się na m, to musi to być marker Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka Nie zgadles!! 2 godziny temu, Tommo napisał: Idealny dla mnie byłby motocykl klasy 500-600, lekki z super zawiasem i mocnym w średnim zakresie obrotów. Krótka skrzynia i zakres użytecznych obrotów tak z 6000-12000 tyś. Jak chcesz golasa ktory naprawde da rade to specjalnie dla Ciebie ducati zrobilo nowego sf Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 28 minut temu, Croowab napisał: Jak chcesz golasa ktory naprawde da rade to specjalnie dla Ciebie ducati zrobilo nowego sf Wiem wypas, ale ta cena... Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Godzinę temu, Tommo napisał: Wiem wypas, ale ta cena... A i tak nie bedzie tak szybki jak scig... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 6 godzin temu, Croowab napisał: A i tak nie bedzie tak szybki jak scig... Arek pewnie tak, ale czy to ma aż takie znaczenie. Fun jest najważniejszy. 8 godzin temu, Arti... napisał: Jeżeli chodzi o sporta to stawiałbym na Daytone, ale jeżeli chodzi o naked to Street Triple 675 R, spełniają większość Twoich kryteriów Myślałem o nich bo silniki mają świetne i idą ze średnich super. Ale to nadal dość egzotyczne sprzęty i wszystko co się z tym wiąże może być problematyczne. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.