Dandan Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 Napisze o swoim doświadczeniu nie miłym. Jeżdżę kawa er6n, które ma dziwny problem. Po odpaleniu chodzi idealnie, po przejechaniu z 20 km jak moto się porządnie rozgrzeje zaczynaja się problemy.. zaczyna szarpać jak by mnie chciał zrzucić z siodła.. zaczyna przerywać, szarpać po dodaniu gazu aż wyrywa z siodła.. po chwili jazda ok i zaraz znowu.. postałem dzisiaj po przejażdżce z ziomkiem na przystanku z 20 minut i jedziemy dalej było ok, po przejechaniu z 8 km znów to samo.. masakra.. wyregulowalem zawory,świece wymienione na nowe, po regulacji zaworów ładniej chodzi itp. Ale z szarpaniem nic się nie zmieniło.. ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 przejedź się z otwartym korkiem paliwa i zobacz czy coś się zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandan Opublikowano 13 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 53 minuty temu, kiler napisał: przejedź się z otwartym korkiem paliwa i zobacz czy coś się zmieni Sugerujesz ze się zapowietrza bak?? Raczej bym to wykluczył. Bo jak zimny przejadę nim z 30 km bez problemu ostygnie i dalej mogę przejechać spory kawałek.. jak by się zapowietrzył to bym miał problem ze nawet by gasł a to na chwile po szarpie i mogę jechać po czym znowu szarpie.. tak jak by po rozgrzaniu dopiero cos się działo.. kiedyś mi się w hondzie Zapowietrzył to po otwarciu aż walnął przez otwór jak z butelki gazowanego napoju 🙂 a tutaj tego nie ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Obstawiam pompę paliwa albo zawór ciśnienia paliwa jeśli jest na listwie wtrysków. NIe zaczął Ci więcej palić? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandan Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Spalanie jest w normie, A jak sprawdzić poszczególne parametry pompy lub czujnika ?? I objawiało by się to tylko wtedy jak motocykl się rozgrzeje ?? Dodam tez ze jest to najczęściej w przedziale obrotów 4-5 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Pompy to niespecjalnie, tylko podmianka a czujnik to nadal nie wiem czy masz, musiałbyś sprawdzić serwisówkę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 16 godzin temu, Dandan napisał: ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp.. Podobnie miałem jak silnik krokowy się zmęczył życiem. W czasie jazdy silnik dostawał padaczki. Różnica tylko, że u mnie nie miało to znaczenia kiedy i po ilu km. Czasem pół dnia było super a czasem zaraz, jeszcze na zimnym, dostawał fixa. Ale szło go wyłapać nawet jak było niby dobrze. Zwiększałem mu, na luzie, powolutku obroty, i w pewnym momencie się gubił a wtedy o jakieś 500 obrotów góra-dół. Zwykłe przegazówki robił normalnie. Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandan Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 19 minut temu, Judas napisał: Podobnie miałem jak silnik krokowy się zmęczył życiem. W czasie jazdy silnik dostawał padaczki. Różnica tylko, że u mnie nie miało to znaczenia kiedy i po ilu km. Czasem pół dnia było super a czasem zaraz, jeszcze na zimnym, dostawał fixa. Ale szło go wyłapać nawet jak było niby dobrze. Zwiększałem mu, na luzie, powolutku obroty, i w pewnym momencie się gubił a wtedy o jakieś 500 obrotów góra-dół. Zwykłe przegazówki robił normalnie. Czy to jest to czarne nad głowica ?? Jak to sprawdzić czy sprawne,tez podmianki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Nie wiem gdzie jest w Twoim motocyklu. Podmianka jak najbardziej. Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 W er6 nie ma krokowca o ile dobrze pamiętam.Regulator ciśnienia jest w pompie w zbiorniku. Regulator i pompę sprawdza się manometrem. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 24 minuty temu, nabokow napisał: W er6 nie ma krokowca o ile dobrze pamiętam. Regulator ciśnienia jest w pompie w zbiorniku. Regulator i pompę sprawdza się manometrem. Zgoda ale przegrzewająca się pompa pod manometrem pokaże wszystko w normie a podłączenie manometru w momencie gdy system szwankuje może okazać się zbyt długie aby to uchwycić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Jeśli jest możliwość, to zawsze można jeździć z wpiętym manometrem. Choć sam nigdy nie musiałem takiego patentu stosować. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Ja podłączyłem pompkę na sucho i grzałem opalarką...aż faktycznie stanęła 🙂 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dandan Opublikowano 17 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Wszystko ogarniam ale mam dalej pytanie, odnośnie przepustnic, tps-u. Podpiąłem wakumetry żeby synchro zrobić i co.. na wolnych obrotach wszystko rozjechane ale jak się zagrzeje to wskaźniki na tym samym poziomie. Podłączyłem tps do miernika i serwisowka wskazuje 1.072-1.077 u mnie pokazało 1.03.. wiec zwiększyłem do 1.08 i tutaj zaczynaja się problemy gdyż na otwartej przepustnicy serwisowka mówi o 4.29-4.49. A wiec ustawienia minimalnej wartości na 1.08 nie podnosi mi wartości na otwartej przepustnicy.. z 4.23 wzrosło tylko do 4.26 wiec pytanie czy czujnik jest zepsuty czy może jednak cos innego. Drugie pytanie jak sprawdzić powiedzmy ze wolne obroty są wyskalowane na 1300 obrotów jak serwisowka podaje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 No wlasnie wolne obroty i ruszenie z nich wyzej sprawdzasz na rozgrzanym silniku, nie na zimnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.