Skocz do zawartości

[ROZ] Kawasaki er6n problem po rozgrzaniu moto


Dandan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisze o swoim doświadczeniu nie miłym. Jeżdżę kawa er6n, które ma dziwny problem. Po odpaleniu chodzi idealnie, po przejechaniu z 20 km jak moto się porządnie rozgrzeje zaczynaja się problemy.. zaczyna szarpać jak by mnie chciał zrzucić z siodła.. zaczyna przerywać, szarpać po dodaniu gazu aż wyrywa z siodła.. po chwili jazda ok i zaraz znowu.. postałem dzisiaj po przejażdżce z ziomkiem na przystanku z 20 minut i jedziemy dalej było ok, po przejechaniu z 8 km znów to samo.. masakra.. wyregulowalem zawory,świece wymienione na nowe, po regulacji zaworów ładniej chodzi itp. Ale z szarpaniem nic się nie zmieniło.. ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp..

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, kiler napisał:

przejedź się z otwartym korkiem paliwa i zobacz czy coś się zmieni

Sugerujesz ze się zapowietrza bak?? Raczej bym to wykluczył. Bo jak zimny przejadę nim z 30 km bez problemu ostygnie i dalej mogę przejechać spory kawałek.. jak by się zapowietrzył to bym miał problem ze nawet by gasł a to na chwile po szarpie i mogę jechać po czym znowu szarpie.. tak jak by po rozgrzaniu dopiero cos się działo.. kiedyś mi się w hondzie Zapowietrzył to po otwarciu aż walnął przez otwór jak z butelki gazowanego napoju 🙂 a tutaj tego nie ma.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam pompę paliwa albo zawór ciśnienia paliwa jeśli jest na listwie wtrysków. NIe zaczął Ci więcej palić?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy to niespecjalnie, tylko podmianka a czujnik to nadal nie wiem czy masz, musiałbyś sprawdzić serwisówkę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dandan napisał:

 ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp..

 

Podobnie miałem jak silnik krokowy się zmęczył życiem. W czasie jazdy silnik dostawał padaczki. Różnica tylko, że u mnie nie miało to znaczenia kiedy i po ilu km. Czasem pół dnia było super a czasem zaraz, jeszcze na zimnym, dostawał fixa. Ale szło go wyłapać nawet jak było niby dobrze. Zwiększałem mu, na luzie, powolutku obroty, i w pewnym momencie się gubił a wtedy o jakieś 500 obrotów góra-dół. Zwykłe przegazówki robił normalnie.

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Judas napisał:

Podobnie miałem jak silnik krokowy się zmęczył życiem. W czasie jazdy silnik dostawał padaczki. Różnica tylko, że u mnie nie miało to znaczenia kiedy i po ilu km. Czasem pół dnia było super a czasem zaraz, jeszcze na zimnym, dostawał fixa. Ale szło go wyłapać nawet jak było niby dobrze. Zwiększałem mu, na luzie, powolutku obroty, i w pewnym momencie się gubił a wtedy o jakieś 500 obrotów góra-dół. Zwykłe przegazówki robił normalnie.

Czy to jest to czarne nad głowica ?? Jak to sprawdzić czy sprawne,tez podmianki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie jest w Twoim motocyklu. Podmianka jak najbardziej.

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, nabokow napisał:

W er6 nie ma krokowca o ile dobrze pamiętam.
Regulator ciśnienia jest w pompie w zbiorniku. Regulator i pompę sprawdza się manometrem.

Zgoda ale przegrzewająca się pompa pod manometrem pokaże wszystko w normie a podłączenie manometru w momencie gdy system szwankuje może okazać się  zbyt długie aby to uchwycić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ogarniam ale mam dalej pytanie, odnośnie przepustnic, tps-u. Podpiąłem wakumetry żeby synchro zrobić i co.. na wolnych obrotach wszystko rozjechane ale jak się zagrzeje to wskaźniki na tym samym poziomie. Podłączyłem tps do miernika i serwisowka wskazuje 1.072-1.077 u mnie pokazało 1.03.. wiec zwiększyłem do 1.08 i tutaj zaczynaja się problemy gdyż na otwartej przepustnicy serwisowka mówi o 4.29-4.49. A wiec ustawienia minimalnej wartości na 1.08 nie podnosi mi wartości na otwartej przepustnicy.. z 4.23 wzrosło tylko do 4.26 wiec pytanie czy czujnik jest zepsuty czy może jednak cos innego. Drugie pytanie jak sprawdzić powiedzmy ze wolne obroty są wyskalowane na 1300 obrotów jak serwisowka podaje.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...