Jump to content

Dandan

Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Dandan

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tl
  1. Po ustawieniu prawidłowych obrotów biegu jałowego, ustawiłem tps jak i zrobiłem synchronizację przepustnic. Dodam iż po synchro i ustawieniu wszystkiego , przejechałem się jakieś 70 km trzymając go właśnie w tych wadliwych obrotach czyli 4-5 tysięcy.. i nie było żadnych przerwań w pracy silnika.. moto jest teraz żywsze i mniej nawet drży na kierownicy.. dodam ze tps jest przej**any do ustawienia.. haha bo musiałem korygować go ze 4 razy .. żeby wartości były serwisowe. Pozdrawiam
  2. Temat do zamknięcia, poradziłam sobie z problemem..
  3. Wyregulowalem wszystko, chodził elegancko wiec myśle poskładam i się przejadę, żeby sprawdzić czy na 100 % chodzi dobrze. Ubrałem się wyprowadziłem moto i muka.. odpaliłem żeby pochodził, zagrzał się. Odpalił elegancko ale po chwili zaczął przerywać patrzę na niego a tu taka sytuacja.. już rozkładam siły do tego sprzęta.. nie miałem tyle problemów z innymi motocyklami co z tym a mam go dopiero 3 miesiąc. A już mi zbrzydł.. załączam film..
  4. Dobrze mi radzili bym nie kupował kawasaki.. hehe ale w sumie fajnie się jedzie gdyby nie ten problem który pozostaje nie rozwiązany. Zakupiłem licznik motogodzin jak i obrotów. Nie działa. Niby prosty montaż ale i tak nie działa.. chciałem to wyregulować i dupa. Dodam ze obroty delikatnie podskakują na wolnych obrotach. Po podłączeniu wakumetrow jedna z przepustnic nie reaguje jak ta druga, na waku pokazują na jałowym taka sama prawie wartosc lecz po dodaniu gazu jedna tak jak by schodzi wolniej itp. Dzisiaj nawet mi z niej strzeliło. Dziwna sprawa.. może to jednak wtryski..
  5. Yhmm ok zajarzylem możesz polecić jakiś obrotomierz bym mógł zakupić i ustawić dobre obroty ??
  6. Ale bardziej chodzi mi teraz o tego tps dlaczego górny zakres nie idzie do góry wraz z dolnym jak powinno być. I jak sprawdzić prawidłowe obroty ..
  7. Wszystko ogarniam ale mam dalej pytanie, odnośnie przepustnic, tps-u. Podpiąłem wakumetry żeby synchro zrobić i co.. na wolnych obrotach wszystko rozjechane ale jak się zagrzeje to wskaźniki na tym samym poziomie. Podłączyłem tps do miernika i serwisowka wskazuje 1.072-1.077 u mnie pokazało 1.03.. wiec zwiększyłem do 1.08 i tutaj zaczynaja się problemy gdyż na otwartej przepustnicy serwisowka mówi o 4.29-4.49. A wiec ustawienia minimalnej wartości na 1.08 nie podnosi mi wartości na otwartej przepustnicy.. z 4.23 wzrosło tylko do 4.26 wiec pytanie czy czujnik jest zepsuty czy może jednak cos innego. Drugie pytanie jak sprawdzić powiedzmy ze wolne obroty są wyskalowane na 1300 obrotów jak serwisowka podaje..
  8. Czy to jest to czarne nad głowica ?? Jak to sprawdzić czy sprawne,tez podmianki ??
  9. Spalanie jest w normie, A jak sprawdzić poszczególne parametry pompy lub czujnika ?? I objawiało by się to tylko wtedy jak motocykl się rozgrzeje ?? Dodam tez ze jest to najczęściej w przedziale obrotów 4-5 tys
  10. Sugerujesz ze się zapowietrza bak?? Raczej bym to wykluczył. Bo jak zimny przejadę nim z 30 km bez problemu ostygnie i dalej mogę przejechać spory kawałek.. jak by się zapowietrzył to bym miał problem ze nawet by gasł a to na chwile po szarpie i mogę jechać po czym znowu szarpie.. tak jak by po rozgrzaniu dopiero cos się działo.. kiedyś mi się w hondzie Zapowietrzył to po otwarciu aż walnął przez otwór jak z butelki gazowanego napoju a tutaj tego nie ma..
  11. Napisze o swoim doświadczeniu nie miłym. Jeżdżę kawa er6n, które ma dziwny problem. Po odpaleniu chodzi idealnie, po przejechaniu z 20 km jak moto się porządnie rozgrzeje zaczynaja się problemy.. zaczyna szarpać jak by mnie chciał zrzucić z siodła.. zaczyna przerywać, szarpać po dodaniu gazu aż wyrywa z siodła.. po chwili jazda ok i zaraz znowu.. postałem dzisiaj po przejażdżce z ziomkiem na przystanku z 20 minut i jedziemy dalej było ok, po przejechaniu z 8 km znów to samo.. masakra.. wyregulowalem zawory,świece wymienione na nowe, po regulacji zaworów ładniej chodzi itp. Ale z szarpaniem nic się nie zmieniło.. ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp..
×
×
  • Create New...