KLAUDIUSZ Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Bo to wyższy stopień wtajemniczenia jazdy motocyklem. Wie o tym Rossi, Marek, KS i jeszcze paru innych.Zapomniałeś o Damianie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Po zalapaniu momentu zyroskopowego kol, nie jest wazne, ile wazy sprzet ! Hmm, zastanawiam się, czy siła bezwładności przy dużym klocku, przykładowo Goldingu (425 kg), nie stawia troszkę większych oporów, gdy się pochyla motocykl. Podejrzewam, że różnica jest i tak niewielka - raczej byłaby ważna jedynie podczas wyścigów na torze. Jak myślisz? Bandit 1250 waży 225 kg (gotowy do jazdy), także w porównaniu nawet do SV (187 kg) to wątpię, abym cokolwiek poczuł, za mała różnica w wadze - choć pewnie czuć różnicę przy wolnych manewrach (nawroty itd).Oprócz SV mam jeszcze drugi sprzęt, który waży niecałe 210 kg, a jakoś różnicy nie czuję zbytnio (oprócz momentu, gdy muszę go gdzieś przepchać po trawie lub nierównym terenie, wtedy czuć trochę wagę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Podjedź na jakikolwiek tor kartingowy gdzie trzeba co chwilę mocno przekładać motocykl, to po kilku okrążeniach poczujesz różnicę w masie w zakrętach. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Hmm, zastanawiam się, czy siła bezwładności przy dużym klocku, przykładowo Goldingu (425 kg), nie stawia troszkę większych oporów, gdy się pochyla motocykl. Podejrzewam, że różnica jest i tak niewielka - raczej byłaby ważna jedynie podczas wyścigów na torze. Jak myślisz? Bandit 1250 waży 225 kg (gotowy do jazdy), także w porównaniu nawet do SV (187 kg) to wątpię, abym cokolwiek poczuł, za mała różnica w wadze).Damian ...... 225kg na sucho to nie jest Mogocykl gotowy do jazdy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Tak sobie czytam...i czytam...i jest zabawnie.Doputy ktoś nie ma oblatanych wielu sprzętów dopóki nie zrozumie co to znaczy "kloc": Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja pamiętam jak miałem jednocześnie te swoje trzy monstery. Różnica między nimi wg papierów to około 10kg masy, czyli między skrajnymi około 20kg. I wyraźnie tę różnicę czułem, nie tylko podczas stawiania na tylny wózek. I Damianie - jak już napisał Tommy - przejedź serię ciasnych, naprzemiennych zakrętów na SV i Goldwingu i potem napisz, czy poczułeś różnicę masy... Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Damian ...... 225kg na sucho to nie jest Mogocykl gotowy do jazdy Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkJak to nie jest? Z górki pojedzie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Jak to nie jest? Z górki pojedzie :). A no tak ..... racja :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Widzę, że różne źródła podają różną wagę jako "gotowy do jazdy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 widzisz, tak to jest jak się wiedzę czerpie tylko z www...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 To nie wiedza, tylko specyfikacja techniczna. :f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Wszedzie gdzie szukalem jest 225kg na sucho .......... no ale ........ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam szanowne grono, Czy ktoś tutaj miał doświadczenie w jeździe Suzuki SV650 i Banditem 1250? Damian, tego nie da sie porownac, to mniej wiecej porownanie mozarelli z cytryna ( porownanie przypadkowe ), Wszystko bedzie zalezalo od tego, do czego bedziesz preferowal motura. Na przyspieszenie do setki nie patrz, bo te akurat jest najmniej wazne, wazniejsze jest jak bedzie ciagnal od setki w zwyz, a Bandit idzie jak przyslowiowa lokomotywa. Na krete rotkie winkle na pewno 600 czy 650 bedzie poreczniejsza, pytanie tylko gdzie bedziesz mial te krotkie krete ? Mi w tym przypadku przychodzi na mysl tylko jedna trasa w Harz. Poczatek do 4:20 a potem od 22.20 do konca i Schau ins Lans( Schauinsland ) kolo Freiburg'a :crossy: Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie mój drogi, pseudo-germański znaFFco... Wystarczy pojeździć po mieście, aby poczuć różnicę w wadze... Nie potrzeba do tego (z innej strony fajnych) krętych dróg...Tak, wiem, ja nie potrafię jeździć... Bo wygodniej latało mi się po mieście (że o kartingu nie wspomnę) na Żoninym Hyo GT125, niż na GTR1400...Ale ja wiem... Inny jestem... Pewnikiem dlatego wolałem lekkiego, na dobrych zawiasach i ze świetnymi heblami Strit Trypla R kupić.... A nie jeździłem klockiem bandziorem...I jak mogłem woleć szejsetę zamiast ponad litrem latać....Ale nie mam w sobie tej pro-zajebistości... Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez Rura_ Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Ja tam Lokomtywe miałem w mieście i w sumie ...... fajnie bylo, poreczna, zwinna, elastyczna ....... no ale Ja na lokomotywie pewnie wyglądałem jak Damian na 600-tce Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.