Jump to content

Recommended Posts

Jeżeli większość miasto to ja bym się rozglądał za czymś pokroju spid trypla...

Sam mam niecałe 8 cm mniej... Ważyłem podobnie w porywach, a jeździłem stritem (mniejszym jakby nie patrzeć) i w życiu (po GTR I stadzie innych badziewi z armaturami włącznie) bym niczego innego nie chciał..

Trasy, omal tysiąc w jedną, też nie były na nim straszne.... wręcz przeciwnie... Ten motorek to rewelacja na 2 kołach (nieświadomi którzy nie jeździli).


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia stwierdzenia - Kloc na autiostrady jestkwestia indywidualna. Niemniej w przypadku Rocket'a moglbym sie z tym zgodzic :icon_mrgreen: ale zaraz przejdzie jeden patafian i zacznie pitolic o wazszosci swieta BN nad Wielkanoca :icon_mrgreen:

 

FJR sie b. fajnie prowadzi, zest mimo swego wygladu b. zwinna. Tyle, zeb inzyniery ja " przekombinowali " nie wstawiajac jej 6- go biegu. Nie wiem jak ja przelozyli ale mozna bylo to zroboic lepiej ( moje osobiste zdanie ) aby byla nieco szybsza.

 

Coz dle jednych moze byc to wada a dla innych jest zalta.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli większość miasto to ja bym się rozglądał za czymś pokroju spid trypla...

Sam mam niecałe 8 cm mniej... Ważyłem podobnie w porywach, a jeździłem stritem (mniejszym jakby nie patrzeć) i w życiu (po GTR I stadzie innych badziewi z armaturami włącznie) bym niczego innego nie chciał..

Trasy, omal tysiąc w jedną, też nie były na nim straszne.... wręcz przeciwnie... Ten motorek to rewelacja na 2 kołach (nieświadomi którzy nie jeździli).

Po kilku(nastu) przymiarkach faworytem jest MT-09 ale spid-trypla nie wykluczam... tylko muszę jakiegoś namierzyć i posadzić na nim tyłek. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytając ten wątek, od samego początku na myśl przychodził mi właśnie Speed Triple. Świetny sprzęt i trafiający w punkt jeśli chodzi o zastosowanie.

SuperDuke 990, o który pytasz na priv, jest przy nim bardziej, hmmm, nieokrzesany i bezkompromisowy. Trzeba lubić taką charakterystykę, czasem potrafi umęczyć.

 

No a jeśli Speed Triple, to warto też sprawdzić Street, ale koniecznie w wersji R. Niby "tylko" oszukane 600, a robotę robi taką, że ho ho :) Moim zdaniem jest nawet fajniejszy od Speed, ale to też kwestia gustu.

 

A z Japonii, to na dzisiaj tylko seria MT, więc kierunek IMO również słuszny. Te wszystkie Zety, CB czy inne GSRy to tak jakoś nudno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czytając ten wątek, od samego początku na myśl przychodził mi właśnie Speed Triple. Świetny sprzęt i trafiający w punkt jeśli chodzi o zastosowanie.

SuperDuke 990, o który pytasz na priv, jest przy nim bardziej, hmmm, nieokrzesany i bezkompromisowy. Trzeba lubić taką charakterystykę, czasem potrafi umęczyć.

 

No a jeśli Speed Triple, to warto też sprawdzić Street, ale koniecznie w wersji R. Niby "tylko" oszukane 600, a robotę robi taką, że ho ho :) Moim zdaniem jest nawet fajniejszy od Speed, ale to też kwestia gustu.

 

A z Japonii, to na dzisiaj tylko seria MT, więc kierunek IMO również słuszny. Te wszystkie Zety, CB czy inne GSRy to tak jakoś nudno...

 

Dlatego też celuję przede wszystkim w MT... co do trypla to obawiam się, że wzrost (długość dolnych kończyn) będzie dużą przeszkodą a przynajmniej utrudnieniem. ;)

Edited by Grande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie będzie... Jeżeli jeździłeś I potrafisz usiąść prawidłowo na motocyklu, to nie ma szans żeby było niewygodnie... Ja tam ręce i nogi mam nieproporcjonalnie długie, więc wiem co napisałem wcześniej ;)

I dlatego wziąłem Strita R nie spida, bo chciałem lekki, zabawowy motocykl, na którym dużo można... I wyglądałem jak na psie, ale latało mi to... Bo czułem się na nim rewelacyjnie... :D


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wyglądałem jak na psie, ale latało mi to... Bo czułem się na nim rewelacyjnie... :D

 

:lalag: Też mnie bawi jak komuś czynnik "jak się wygląda", jest najistotniejszy w wyborze motocykla.

 

 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli "jak wygląda" koreluje z ledwo siedzę bo kolana mam pod brodą to jest to dość istotny czynnik... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy nie potrafisz siedzieć na motocyklu... I tyle...

Proponuję Afrykę, albo Tygryska... Nie będziesz narzekał...

 

 

 

I wiem co piszę .. Bo tak się głupio składa, że wedle różnych źródeł mam nogę o długości jaką normalnie posiada koleś że 2 cm wyższy od Ciebie... I jeździłem nawet wynalazkiem co zwał się MB 8.... Dawno temu... Ale wzrost mi się nie zmienił przez ostatnie 20 lat.. ;)


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rura_ jak na kogoś kto mnie w życiu nie widział to dość pochopnie wyrażasz opinie.

Ps. A tak z ciekawości to ileż to posiada Twoją noga?

Edited by Grande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo ponad metr... W kroku...

Widzisz...

Nasłuchałem się przez te -dzieści lat podobnych opinii... Jeżeli się mylę, to bardzo przepraszam...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, zwracam honor... bo ja też nasłuchałem się, że ktoś ma przerąbane przez swoje gabaryty a potem okazywało się, że i tak nie jest tak źle jak mu się wydawało.

Doświadczanie na moto masz zapewne o niebo większe ode mnie więc może doradzisz coś w temacie prawidłowego dosiadania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozycja Yody - utrzymujesz cialo pochylone do przedu miesniami core ( srodkowej czesci tulowia ) nie opierajac sie pelnym ciezarem na nadgarstkach ( kierownica ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie ..

I utrzymujesz motocykl bardziej łydką... Niż udem... I przede wszystkim nie wisieć na kierownicy na rękach - o czym napisał Adam...

Nie potrafię niestety przekazać słowem pisanym... Musiałbym pokazać... Albo musiałbyś trafić na normalne szkolenie do kogoś kto ma pojęcie...

W Szczecinie powiedziałbym Ci do kogo uderzyć... A tak to CSS mi przychodzi do głowy tylko...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy takich gabarytach na niewielu motocyklach będzie wygodnie, nie wspominając już o tym, że prawie na każdym wygląda się jak na psie :)
Nie tylko długości kończyn mają znaczenie ale też masa, długość tłowia, brzuch itp.
Jestem podobny wzrostem i trochę cięższy od autora wątku i z wymienionych motocykli widzę go tylko na BMW K1200/1300.
Wspomniany Triumph Speed Triple to jak motorynka dla nas :) Do MT-09 GT przysiadłem się niedawno na targach, nie czułem się na tym motocyklu najlepiej.

Na BMW natomiast, jeździło mi się jak w najlepiej skrojonym garniturze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janusz... Mi osobiście lata jak ktoś z zewnątrz mnie będzie widział... Byle mi było odpowiednio...

Będąc te kilka cm niższym niż Kolega, idealnie spasował mi Strit trypel i jeżeli miałem ochotę na coś go zmienić to tylko na małą Daytonę.... T595 miałem i jeździłem, więc mam podstawy przypuszczać, że spid trypel byłby dla Kolegi odpowiedni... Ja osobiście wolałem lżejszy i bardziej zabawowy sprzęt, więc wybrałem Strita.... Latało mi te parę cm więcej, przy tym co Strit R sobą reprezentował... I mówię miasto/tor - perfekcja i ideał... Trasa tysiąc w jedną mańkę z trzema, czy czterema przerwami tylko na tankowanie/siku - bez najmniejszego stresu Tyle, że w trasie trzeba uważać na to co się robi, bo motorek jest po prostu lekki...


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy takich gabarytach na niewielu motocyklach będzie wygodnie, nie wspominając już o tym, że prawie na każdym wygląda się jak na psie :)

Nie tylko długości kończyn mają znaczenie ale też masa, długość tłowia, brzuch itp.

Jestem podobny wzrostem i trochę cięższy od autora wątku i z wymienionych motocykli widzę go tylko na BMW K1200/1300.

Wspomniany Triumph Speed Triple to jak motorynka dla nas :) Do MT-09 GT przysiadłem się niedawno na targach, nie czułem się na tym motocyklu najlepiej.

Na BMW natomiast, jeździło mi się jak w najlepiej skrojonym garniturze.

I tutaj małe zaskoczenie... bo na K1200 było mi mniej wygodnie niż na MT-09 i to głównie za sprawą kąta ugięcia kolan... K1300r to moje małe marzenie dlatego mimo wszystko nie skreślam go z listy. ;)

 

@Rura_; Adam M. - dzięki za radę, "mięśnie core" staram się trzymać w dobrej formie ze względu na plecy ale zastanawia mnie jak można trzymać moto łydką... do tej pory robiłem to po prostu udem... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tutaj małe zaskoczenie... bo na K1200 było mi mniej wygodnie niż na MT-09 i to głównie za sprawą kąta ugięcia kolan... K1300r to moje małe marzenie dlatego mimo wszystko nie skreślam go z listy. ;)

W takim razie jak widać pomimo podobnych gabarytów każdy może inaczej się czuć na danej maszynie.

 

Tą pozycją to bym nie zawracał sobie głowy, jak już jeździsz jakiś czas to z pewnością jeździsz w pozycji dla ciebie najwygodniejszej.

 

Dodam jeszcze, że sam się przekonałem, że o wygodzie na motocyklu decydują czasami szczegóły, nieduża różnica w pozycji.

Sporo czasu i przerabiania, wymiany siedzenia zajęło mi dopasowanie odpowiedniego siedzenia do motocykla by czuć się na nim wygodnie, poza tym założyłem podwyższenie kierownicy i dopiero teraz czuję się na swoim motocyklu jak w babcinym fotelu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...