Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Cześć,

 

Sezon za chwilę się zacznie, więc mocno zabrałem się za poszukiwania nowego moto. Mam kilka typów ale chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych.

 

Szukam...

Typ: naked, sportowy turystyk, cruiser (w tej kolejności)

Kwota max: 30 000 zł

Zastosowanie: codzienna jazda praca - dom, latanie po mieście, czasem wypad w Polskę

 

Moje typy:

- Honda CB 1000 R
- Yamaha FZ8

- Yamaha MT-09
- KTM Duke 690/990

- Kawasaki Z 750/800/900/1000

- BMW F800 / K1200R/S

 

Na co zwrócić uwagę, czego unikać... etc.

Każde info ma znaczenie...

 

edit: Sprzęt raczej dla dużego ridera (199cm/110kg)... i nie podobają mi się turystyczne enduro. ;)

 

Thx i pozdrawiam.

Edited by Grande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na z750 będziesz wyglądał jak na motorynce, kateemy to SM i raczej wypady w PL to czerstwa przyjemność. Yamaha MT-09

ma nieprzyjemne wibro na całości w pewnych zakresach rpm.

Z1000 znam forumowicza co ma na sprzedaż rodzynka jeżdżonego baaardzo lajtowo, z kuframi i szybami.

K1200 też mnie trochę wibr na kierze w pewnych obrotach irytowała ale ogólnie spoko.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monti ale 1000 to ma rezerwację;p jeśli to ten sam :p


Powiedz mi, a zapomnę.

Pokaż mi, a zapamiętam.

Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do K 1200 S to moge co najwyzej potwierdzic, ze pod 5500 do 6500 wystepuje vibracje.Kwestia tylko tego, jak bedziesz uzytkowal ten sprzet ?

 

Jezeli bezdiesz ciagnal go powyzej tych 5000 rpm, to fakt, jest troche upierdliwe, ale wlasnie ten sprzecior nie wymaga krecenia bo ciagnie od dolu i zmieniajac biegi wczesniej miozna tego uniknac.

 

Mi to w kazdym razie nie przeszkadzalo.

 

Sprawdz jak bedzie wygladala sprawa w K 1300 S

 

Model R ze wzgledu na inna polke kierownicy bezdie prowadzil sie inaczej niz model " S " - ten bowiem ma wyzsza polke. W razie czego mozna zmienic kierownice na Suprérbike a wtedy siedzisz jak na GS'ie prowadzenie fantastyczne, jeden minus, przy max przyspieszeniu masz wrazenie, ze przednie kolo sie unosi.

 

Tak czy siak, bez jazdy probnej sie nie obejdzie.

 

 

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Sezon za chwilę się zacznie, więc mocno zabrałem się za poszukiwania nowego moto. Mam kilka typów ale chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych.

 

Szukam...

Typ: naked, sportowy turystyk, cruiser (w tej kolejności)

Kwota max: 30 000 zł

Zastosowanie: codzienna jazda praca - dom, latanie po mieście, czasem wypad w Polskę

 

Moje typy:

- Honda CB 1000 R

- Yamaha FZ8

- Yamaha MT-09

- KTM Duke 690/990

- Kawasaki Z 750/800/900/1000

- BMW F800 / K1200R/S

 

Na co zwrócić uwagę, czego unikać... etc.

Każde info ma znaczenie...

 

edit: Sprzęt raczej dla dużego ridera (199cm/110kg)... i nie podobają mi się turystyczne enduro. ;)

 

Thx i pozdrawiam.

To chyba tak naprawdę kwestia tego do czego najbardziej potrzebujesz moto.

Ktm 690 zajebista na maisto i do zabawy ale dalej jechac to juz meczarnia, 990 jest juz lepiej w trasie ale nie do tego jest to moto.

Kawa będzie za mała, sam się przysiadałem a jestem ciut mniejszy.

BMW chwilke jeździłem k1300r i jest to cieżkie i wielkie moto zdecydowanie na trasę aniżeli do maista.

 

Ja bym się rozejżał za multistradą 1200.

Rozmiar będzie idealny, mocy mu nie brakuje, trochę szeroki i w korkach to już jest problem ale prowadzi się bardzo fajnie i nie jest ociężałe.

Minus to serwisowanie bo mało jest ludzi którzy to potrafią ale jest to udana kontrukcja.


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym dorzucił do listy Triumpha. Albo Tigera 1050, albo Speed tripla 1050 albo Street tripla 675r, w zależności od upodobań czy potrzeby posiadania owiewki. Te 3 cylindrowe silniki są genialne, dopóki się tym nie przejechałem to nie uznawałem 3 cylindrów, teraz sam szukam Tripla 675.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym dorzucił do listy Triumpha…. Tigera 1050,

 

Tez z czystym sumieniem moge go polecic !

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Pany za odzew! :notworthy:

 

Tiger czy Multistrada średnio mi pochodzą, jakoś nie mogę się do nich przekonać....ale... jeden ygrys stoi pod Łodzią do kupienia to się przymierzę.

 

Speed Triple już został wzięty pod uwagę. :)

 

Co do "Z" to właśnie obawiam się, że średnio będzie z miejscem... pojeździłem trochę na MT-07 i nie było tragicznie choć po 2h już czułem pewne partie ciała.

 

K1200/1300 - chyba sobie daruję... mimo, że od zawsze mi się marzył to mam obawy co do kosztów i gabarytów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj pojeździłem po salonach i przymierzyłem się do kilku modeli i z konkursu odpadły:
- Kawasaki Z900/1000/Z100SX - za mało miejsca na nogi, a dokładnie na obsługę biegów i hamulca (obstawiam, że z poprzednikami [750/800] będzie podobnie ale to może ktoś potwierdzić kto ich dosiadał)
- KTM 790 - po prostu za mały
- BMW F800R/G310 - ciasno
- VFR800 - po prostu za mały
- CB1100R - za niski

To co już wiedziałem:
- MT-09 - całkiem ok
- Duke 1290 - ok ale to poza możliwościami $$
V-Strom 650/1000, Versys 1000 - wygodne ale to nie typ moto jakiego szukam.

Do dalszej weryfikacji: CB100R, Triumph Sprint ST 1050, FZ8, Duke 990, K12(3)00R...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przy Twoim wzroscie to raczej powiedzialbym GS1200 ADV

Edited by Taurus 61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nietypowy ale jakoś do mnie nie przemawia... ;)

 

Przy Twoim wzroscie to raczej powiedzialbym GS1200 ADV

Nie mój docelowy target... ale zdaję sobie sprawę, że turystyki byłby najwygodniejsze.

 

Ps. Czy ktoś z forumowiczów ujeżdżał K1200R lub K1300R i mógłby podzielić się wrażeniami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie myślałeś o FJR 1300?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli już to K1300r, jest pozbawiona wad k1200.

Moto fajne ale do szybkiej turystyki, do latania w koło komina średnie ale to zależy kto jakie ma preferencje.

Yamaha to juz w ogóle kloc bez finezji. Super moto do robienia autostradowych km i nic ponadto.


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...