Skocz do zawartości

Honda CBR 125 pali olej po remoncie


Cinek12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nooo... Teraz lecę po colę i popcorn. :laugh:

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wez chlopca i poprowadz go za raczke...

 

Przeciez wylozyli Ci jak krowie na rowie co masz sprawdzic.

Zamiast plakac jacy forumowicze niepomocni to idz i sprawdz co masz sprawdzic a potem napisz co znalazles to Ci chlopaki podpowiedza co dalej.

 

Boszsz widzisz i nie grzmisz

ja wiem co mam zrobić i pójdę sprawdzić ten luz bo Adam jako jedyny coś jak narazie napisał sensownego a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie pisze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zdejmujesz głowicę.
2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.
3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.
4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.
5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.
6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.
7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.
Nie musisz dziękować :)

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zdejmujesz głowicę.

2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.

3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.

4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.

5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.

6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.

7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.

Nie musisz dziękować :)

tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

................. a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie pisze

dalej się jeżysz a uwierz mi że Monter naprawdę ma pojęcie o mechanice i pomógł naprawdę wielu ludziom

Ale nie da się przez neta pomóc ludziom którzy nie posiadają wiedzy czy narzędzi

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony.

 

No to inaczej, masz jakis warsztat naprawiajacy silniki samochodowe w swojej miejscowosci ?

Zdejmujesz z motocykla glowice i cylinder, wyjmujesz tlok i cylinder z tlokiem ( z ktorego najpierw zdejmujesz pierscienie ) niesiesz do tego zakladu i prosisz zeby oni ci zmierzyli luz miedzy cylindrem i tlokiem. Idziesz od razu z szeciopakiem piwa :). rozmowa bedzie latwiejsza.

Jakiej konstrukcji jest ten pierscien olejowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...