Judas Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nooo... Teraz lecę po colę i popcorn. :laugh: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goall89 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nooo... Teraz lecę po colę i popcorn. :laugh: Juz nie moglem wytrzymac, od rana czytam ten watek i stracilem cierpliwosc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek12 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 wez chlopca i poprowadz go za raczke... Przeciez wylozyli Ci jak krowie na rowie co masz sprawdzic. Zamiast plakac jacy forumowicze niepomocni to idz i sprawdz co masz sprawdzic a potem napisz co znalazles to Ci chlopaki podpowiedza co dalej. Boszsz widzisz i nie grzmisz ja wiem co mam zrobić i pójdę sprawdzić ten luz bo Adam jako jedyny coś jak narazie napisał sensownego a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 1. Zdejmujesz głowicę.2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.Nie musisz dziękować :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek12 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 1. Zdejmujesz głowicę.2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.Nie musisz dziękować :) tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 (edytowane) ................. a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie piszedalej się jeżysz a uwierz mi że Monter naprawdę ma pojęcie o mechanice i pomógł naprawdę wielu ludziomAle nie da się przez neta pomóc ludziom którzy nie posiadają wiedzy czy narzędzi Edytowane 23 Stycznia 2019 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony. No to inaczej, masz jakis warsztat naprawiajacy silniki samochodowe w swojej miejscowosci ?Zdejmujesz z motocykla glowice i cylinder, wyjmujesz tlok i cylinder z tlokiem ( z ktorego najpierw zdejmujesz pierscienie ) niesiesz do tego zakladu i prosisz zeby oni ci zmierzyli luz miedzy cylindrem i tlokiem. Idziesz od razu z szeciopakiem piwa :). rozmowa bedzie latwiejsza.Jakiej konstrukcji jest ten pierscien olejowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 A jest w ogóle szansa że przegrzany silnik będzie trzymał wymiary na tulei ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Oczywiscie, jakis wymiar bedzie mial na tulei, niekoniecznie fabryczny.Glownym efektem przegrzania jest utrata sprezystosci pierscieni i ew. utrata wlasciwosci stopu glowki korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 A jak rozbierzesz silnik to zrob dobre zjecia elementon z przebarwieniami. Jestem ciekaw tego fioletowego korbowodu. Przy okazji zmierz cisnienie oleju. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek12 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 A jak rozbierzesz silnik to zrob dobre zjecia elementon z przebarwieniami. Jestem ciekaw tego fioletowego korbowodu. Przy okazji zmierz cisnienie oleju. jak zmierzyć ciśnienie oleju? Bo powiem szczerze pierwsze słyszę o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Odkręcasz fabryczny czujnik ciśn oleju, wkręcasz manometr wyskalowany do 1 MPa. odpalasz silnik i mierzysz po rozgrzaniu silnika. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek12 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Odkręcasz fabryczny czujnik ciśn oleju, wkręcasz manometr wyskalowany do 1 MPa. odpalasz silnik i mierzysz po rozgrzaniu silnika.aha tak zrobię i mam rozumieć że ciśnienie tam powinno być 1mpa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Trochę mniej :) sprawdź w serwisówce.Tylko wiedz że wartość cisn. oleju nie ma nic wspólnego z jego konsumpcją. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek12 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Trochę mniej :) sprawdź w serwisówce. Tylko wiedz że wartość cisn. oleju nie ma nic wspólnego z jego konsumpcją. to wiem i właśnie miałem pytać po co mam to zmierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.