Jump to content

goall89

Forumowicze
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutralny

About goall89

  • Rank
    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin
  • Birthday 02/05/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chester

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX-R 600 K2
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

575 profile views
  1. goall89

    Uwaga wirus!

    XD mysle ze bron jest wycelowana w zachodnie/europejskie kobiety tylko. Do facetow nic nie mial
  2. Przepiekna maszyna, podoba mi sie w tym kolorze.
  3. a mje sie Giulia podoba bardzo. Ostatnio jezdzilem tez Stelvio z zeszlego roku i byla obledna, mimo, ze ksztalt mamowozu to stwierdzilem, ze moglbym taka miec mimo mojej milosci do sedanow. Bryla piekna, wnetrze tez cudo no i na winklach mimo, ze wysoka trzyma sie jak po**bana, przyspieszenie tez niczego sobie, a latalem automatem. Niestety Giulia nie dane mi jezdze bylo jezdzic, ale stawiam, ze jest jeszcze bardziej zajebista niz Stelvio.
  4. Jak dla mje to zawsze wystarczala ladna buzia i dobra bajera. Jesli masz cos ciekawego do powiedzenia to tez pomaga, trzeba tylko dobrze dopasowac tresci do odbiorcy i.e nie nawijac do tepej dzidy o teorii strun, oczywiscie jak sprawimy wrazenie troche madrzejszych od dzidy to tez nie zaszkodzi;)
  5. to go sprzedaj i zarobione pieniadze wydaja na wymarzonego crossa. Po co chcesz sie koniecznie z nim zamienic, zwlaszcza dostawszy informacje, ze poprzednie moto, na ktore chcial sie zamienic to byl straszny ulep?
  6. Rozumiem, ale czy nie lepiej pojechac na stacje diagnostyczna, ktora potwierdzi moc (KW) i zaktualizowac dowod? Na dluzsza mete wydaje sie to dosyc rozsadnym rozwiazaniem, co sadzisz?
  7. Tak z czystej ciekawosci, po co Ci blokada na tak przyjaznym motocyklu jak MT07 kiedy masz pelne A? Blokada nie kwalifikuje motocykla na A2, to a2 uprawnia do prowadzenia moto o okreslonych parametrach;)
  8. fujka, nigdy w zyciu. Jakbym mial kupowac teraz to pewnie wzialbym te https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB-750-motorbike/392451519174?hash=item5b5feef2c6:g:ERQAAOSwDKBdjysJ Co do przerabiania i dawania drugiego zycia to brakuje mi umiejetnosci i cierpliwosci zeby sie za cos takiego zabierac. Szkoda maszyny
  9. Przepiekna jest ta Cebula. Zakochalem sie w niej jak jezdzilem RD80 15 lat temu i to wtedy zaczalem w ogole myslec o duzych motocyklach:). Troche mnie zasmucilo jak przeczytalem, ze to nie jedzie, nie skreca i nie hamuje bo chcialem sobie kiedys taka kupic jak wyrosne ze sportow. Chociaz moze wtedy nie bedzie mi to juz przeszkadzalo hehe Tak czy inaczej, powodzenia w szukaniu, mam nadzieje, ze uda Ci sie znalezc perelke.
  10. to chyba taka pozostalosc po magii niemieckiej motoryzacji czasow PRL i wczesnych lat 90. Wszyscy mieli ogary i komary a kazdy chcial simsona. Tak samo jest przeciez z VW golf. Ceny takie ze hoho, a to przeciez nic szczegolnego
  11. Piekne moto, moj tata kiedys mial takiego. Zamienil sie za magnetofon. Chcialem mu kupic na emeryture, ale jak zobaczylem ile ta impreza kosztuje, to stwierdzilem, ze kupie mu Simsona.
  12. a mi sporty walki sprawiaja radosc, lubie czas dac czasem dostac w morde
  13. za £600 to ja zrobilem pelne prawko na moto XD drogie to hobby u was
  14. pierwsze slysze, ze nalezy uprzedzac o cytacie, bo po co? madry zalapie, a glupi nie musi
×
×
  • Create New...