Skocz do zawartości

Honda CBR 125 pali olej po remoncie


Cinek12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nooo... Teraz lecę po colę i popcorn. :laugh:

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 14:13, goall89 napisał:

 

wez chlopca i poprowadz go za raczke...

 

Przeciez wylozyli Ci jak krowie na rowie co masz sprawdzic.

Zamiast plakac jacy forumowicze niepomocni to idz i sprawdz co masz sprawdzic a potem napisz co znalazles to Ci chlopaki podpowiedza co dalej.

 

Boszsz widzisz i nie grzmisz

ja wiem co mam zrobić i pójdę sprawdzić ten luz bo Adam jako jedyny coś jak narazie napisał sensownego a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie pisze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zdejmujesz głowicę.
2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.
3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.
4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.
5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.
6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.
7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.
Nie musisz dziękować :)

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 15:11, Tommo napisał:

1. Zdejmujesz głowicę.

2. Rozbierasz silnik i wyciągasz tłok z korbowodem.

3. Średnicówką mierzysz dokładnie cylinder.

4. Mikromierzem lub dobrą elektroniczną suwmiarką, mierzysz tłok poniżej poziomu rowków pierścieni.

5. Porównujesz wartości z danymi serwisówki, sprawdzasz dopuszczalne tolerancje.

6. Weryfikujesz części do wymiany i kupujesz nowe.

7. Składasz wszystko do kupy i cieszysz się sprawnym motocyklem.

Nie musisz dziękować :)

tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 15:01, Cinek12 napisał:

................. a Monter jak nie ma zamiaru mi pomóc to niech nie pisze

dalej się jeżysz a uwierz mi że Monter naprawdę ma pojęcie o mechanice i pomógł naprawdę wielu ludziom

Ale nie da się przez neta pomóc ludziom którzy nie posiadają wiedzy czy narzędzi

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 15:42, Cinek12 napisał:

tylko ze problem w tym że srednicowki nie mam ale z drugiej strony wątpię że wymiary się nie zgadzają bo jak założyłem głowice po remoncie to zaczął palić. I powiedz mi jeszcze o ile się orientujesz czy pierścień oleju powinien być w konkretny sposób założony.

 

No to inaczej, masz jakis warsztat naprawiajacy silniki samochodowe w swojej miejscowosci ?

Zdejmujesz z motocykla glowice i cylinder, wyjmujesz tlok i cylinder z tlokiem ( z ktorego najpierw zdejmujesz pierscienie ) niesiesz do tego zakladu i prosisz zeby oni ci zmierzyli luz miedzy cylindrem i tlokiem. Idziesz od razu z szeciopakiem piwa :). rozmowa bedzie latwiejsza.

Jakiej konstrukcji jest ten pierscien olejowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 17:28, Croowab napisał:

A jak rozbierzesz silnik to zrob dobre zjecia elementon z przebarwieniami. Jestem ciekaw tego fioletowego korbowodu.

Przy okazji zmierz cisnienie oleju.

jak zmierzyć ciśnienie oleju? Bo powiem szczerze pierwsze słyszę o tym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 23.01.2019 o 18:59, Tommo napisał:

Odkręcasz fabryczny czujnik ciśn oleju, wkręcasz manometr wyskalowany do 1 MPa. odpalasz silnik i mierzysz po rozgrzaniu silnika.

aha tak zrobię i mam rozumieć że ciśnienie tam powinno być 1mpa?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...