Kobra Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Witam.Przymierzam sie do kupna jakiegos modelu Ducati np SS lub Monster.Proszę o rzetelne opinie na temat awaryjności, kosztów eksploatacji , spalania na 100km itp.Czy faktycznie wczesne modele mają problemy z rozrządem, gażnikami? Jeśli tak to od którego roku zacząć poszukiwania danego modelu? Jak często wymagana jest synchronizacja, ustawianie zaworów i wymiana pasków rozrządu?dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Koszty eksploatacji są moim zdaniem standardowe i nie odbiegają od japońców. Spalanie na trasie kształtuje się w granicach 6-7 l jednak już w mieście przy ostrym odkręcaniu może podskoczyć i do 10 l. Ja mam dość nowy model i nie uświadczyłem problemów z rorządem czy gaźnikami (mam Monstera już na wtrysku). Jedyny mój problem to było przeoczenie w serwisie wymiany łożysk za parenaście złotych co spowodowało wyeksploatowanie pasków. Wymiana pasków jest wymagana co 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Wymiane oleju i sprawdzenie rozrządu co 10 000 km,jednak spotkałem sie z zaleceniami wymiana +rozrząd co 6000 km, paski co 20tys +sprawdzenie lozysk naciagow i ewentualna wymiana lozysk. Wersje z gaznikami sa czule na grzebanie przez osoby niepowolane i na wszelkiego rodzajy usprawnienia (power filtry, aftermarketowe wydechy), .Jesli chodzi o spalanie to pala tyle ile wlejesz-(jakie to ma znaczenie???). Jak chcesz motocykl ktory malo pali kup Rebel 125-250:-))))))))))))). Gaznikowa 900 srednio 6,25/100 , a 600-5,7/100. We wczesniejszych wersjach byly problemy z elektryka(regulatorem napiecia), co powodowalo gotowanie sie elektrolity(akumul dostawal zbyt duze napiecie), nie wiem czy to poprawiono- podejrzewam ze tak.Teraz dane tech 900 Monster- moc spod kola:71,2 KM przy 7250, moment:7,5 kgm przy6750 V max:197km/h 0-400m:11,97 sek. Masa zatank: 201 kg. Duc 900 SS-moc spod kola:73,8 KM przy7250 obr, moment:7,8 kgmprzy6500, V max:221 km/h, 0-400 m :11,84, Masa zat.197 kg. Duc 750 ss-moc spod kola:62,1 KM/7500 obr, moment:6,3 kgm/6500obr, V max-206 km/h, 0-400:12,48 sek, Masa zatan: 187 kg. Monster 600(raczej gadzinka:-)))))))))) )Moc:50,8 KM /7750 obr, moment:5,1 kgm/5850, Vmax:178 km/h, 0-400:13,46 sek. Masa zatank:191 kg. Wszystko dotyczy wersji gażnikowych. Pozdr. Janek . P.s. Też jestem fanem Duc-ów i kiedys sobie kupie(może już niedługo:-)))) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 W ostatnim SM (10/2004) napisałem tekścik o używanym Monsterze - najwięcej jest o wrażeniachz jazdy, ale znajdziesz też trochę o sprawach mechanicznych. Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Września 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Exactly - 7,80 na SM i masz pełną wiedzę o moim Monsterze po 20.000 km. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 no dobra mowa o toczkach a co powiecie o wersjach 4 zaworowych 748,916,996,998 :?: itp?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Dominik - nikt nie majstrował przy twoim liczniku? 98 rocznik i tylko 20 tys.? To u mnie w rocznym jest już 30 tys. nawinięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 no dobra mowa o toczkach a co powiecie o wersjach 4 zaworowych 748' date='916,996,998 :?: itp??[/quote']W pierwszych wersjach 748-916 byly problemy z regulatorem, gdzies idzialem zdjecie 916 po wybuchu akumulatora bezobslugowego, w pozniejszych wersjach wszystko gralo. yly tez sporadyczne przypadki z krzywiacymi sie tarczami(nie dotyczylo to wersji SPS z żeliwnymi tarczami).Ogolnie motocykle typu Ducati wymagaja wzmożonej uwagi i sa szczegolnie nieodporne na tępotę umysłową swoich włascicieli- ktorzy zaniedbuja serwisowanie swoich cacek. Zalecane przeglady rozrzadu+wymiana oleju w 748-916 z poczatku produkcji to 6000 km, w pozniejszych wersjach co 10 000. Generalnie jest bardzo fajna stronka firmy Ducati i tam sa dane serwisowe do pobrania itp., Narazie to tyle pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigadam Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 CześćMiałem Monstera 600. To był mój pierwszy motor. Juz po kroykim czasie okazał sie za słaby i za mały. Mam 188 cm wzrostu, a Monster 600 jest raczej dla niskiej osoby.Jezdziłem troszeczkę pozyczonym 750 SS , 749 i 999 (tą 124-konną) 750-tka też nie rewelacja jeżeli chodzi o moc, ale tym juz da się jezdzić. Sportowe tłumiki Termignioni robiły swoje.. :banghead:Odgłos Ducati jest the best.749 jest już całkiem całkiem, a 999 to jet to ! :banghead:Wyżej wymienione motorki zupełnie nie nadaja się do pokonywania dłuższych odcinków. Kierownice są bardzo nisko i rozwala nadgarstki.....Dodam tylko żę nowy image Ducati (749 i 999) jest do dupy. Zupełnie mi się nie podoba ich wygląd, styliści Ducati zje*ali swoją robote najlepiej jak tylko mogli. :DZa to modele 916 , 748, 996.998 są piękne. Uważam że 916 to najpiękniejszy motocykl !!!!!!!!!!!!Ducati to niestety droga marka, i jak to powiedział serwisant Ducati: "Ducati byłoby dobre gdyby składali je Japończycy" .Ja kupiłem nowego Monstera, był na gwarancji więc nie miałem żadnychy wydatków związanych z awariami (a było ich kilka).Teraz jezdze japońcem Honda VTR1000F. tak więc zostałem przy dwoch cylindrach :banghead: Pozdrawiam all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Września 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 Dominik - nikt nie majstrował przy twoim liczniku? 98 rocznik i tylko 20 tys.? To u mnie w rocznym jest już 30 tys. nawinięteNikt nie grzebał. Jak kupiłem miał 5000 km, teraz ma 25.000 po 2 latach. Mało jeżdżę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Zawsze mi sie podobały Ducati z serii 911-996 czy 748. Niestety ich ceny były dla mnie nie do przyjęcia a i brak sieci serwisowej nie przemawiał za ich zakupem więc zdecydowałem sie na Japońską kopię ideologii w postaci Suzuki SV650S i decyzji nie żałuję... Fajny motocykl skoda że nie wygląda tak pięknie jak ww Ducati :banghead: Teraz po wprowadzeniu na rynek serii 999 i 749 jest mi lżej gdy rano patrzę na moje SV za oknem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj moto Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 W temacie było pytanie o SS, miałem SS 750 i nie polecam, z powodu awaryjności . [1000 km walneła uszczelka pod cylindrem (1 miesiąc czekania :) - może tylko ja czekałem tak długo), 10000 sprzęgło- fakt może było w tym trochę mojej winy :oops: , fatalne spawy - u mnie puścił na baku całe paliwo zaczeło ciec po nogach). Genaralnie długo czekało się na części (może coś się zmieniło). Za to jazda była w porządku, nie jest to 999 ale za w sumie małe pieniądze masz orginalną v-kę jakich mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 6 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 Dzieki wszystkim za odpowiedż, Troche mi się rozjaśniło w głowie i juz wiem czego szukam...chociaż trudno rozstać sie z intruderem1400... :oops: ale jednak winkielki kuszą... :) tak więc zmiana konieczna. Jak cos wybiorę to sie pochwalę.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 ducati monster buja ramą na zakretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 12 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 Mógłbyś to jakoś rozwinąć? Co to znaczy "buja ramą"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.