Skocz do zawartości

honda trx 450R 04-05 bardzo ciężko pali , gaśnie


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cewke dobierz po parametrach, ktore sa chyba na obudowie cewki poruszaj kablami laczacymi niskiego napiecia bo to wyglada jak pekniety kabel wewnatrz izolacji te nagle gasniecie, albo nagrzanie ktoregos z elementow ukladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logika mechanika wskazuje na problemy z elektryką, logika życiowa wskazuje na konkretną osobę która tam grzebała i coś zepsuła ;) Gdy doda się jedno do drugiego, to wychodzi jednak na moduł zapłonowy, ale jak jest naprawdę, to już musisz dojść sam. Wskazówek masz chyba wystarczająco. Ja leciałbym od najłatwiejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no kurde drugi moduł zapłonowy się zepsuł w chwilę ? no aż mało realne takie rzeczy to tylko w chińskich sraczach.......

 

ja miałem masę przypadków w samochodach że była iskra a nie palił i nigdy moduł , najczęściej czujnik położenia wału albo kopułka......

 

z nagrzewających się elementów układu zapłonowego to cewki stojana , fajka i przewód WN ( od silnika ) więc moim zdaniem któreś z tych ale zobaczę jutro jadę po cewkę i przewód i fajkę

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i tu jest jakiś bubel bo są napięcia w stylu 0.5v max -ale iskra była no jakby tam było 0.5v to nie byłoby iskry :D ? może po prostu miernik za wolno próbkuje i nie nadąża złapać szpilki ?

100v jest jak jest odpięta cewka WN ale serwisówka mówi o pomiarze z podpięta cewką .....

kupiłem cewkę , fajkę przewód , nie zapaliła zimna jeszcze mi tak oddała że pół dnia na jednej nodze skakałem i prawie kierownicę skrzywiłem :D załapywała na może 0.5 sek i gasła to waliłem na ssaniu wkońcu chyba ją zalałem i pierwszy raz takiego strzała dostałem , jeszcze noga boli w kolanie a to było w poniedziałek :D

 

moduł oddałem próbuje go reklamować -skoro cewka nie pomogła digitech odpisał i stwierdzili że moje objawy to na 90% moduł , impulsator albo ma przejście i jest dobry albo nie ma i jest zły , tam zwarcia międzyzojowe są bardzo rzadkie bo on się tyle grzeje co od oleju

 

co innego cewki ale jak krzyknęli za przewinięcie 2 cewek zasilających CDI ok 450 zł to aż spadłem z krzesła , nowy stojan do młodszej kosztuje 519 .........

 

no i czekam na decyzje odnośnie reklamacji , preferowałbym wymianę a nie zwrot kasy chyba że nie uznają w ogóle to będe zbierał na kolejny :(

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peak voltage adaptor mam to się składa z diody prostowniczej kondensatora i opornika więc nie problem zrobić

ale nawet z nim jest 0.5v ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jeszcze tak, wszystko grało wcześniej i generalnie po serwisie zaczęły się problemy. Do luzów zaworowych rozrząd rozbierałeś ? Wiem, że pisałeś wcześniej, że sprawdzałeś i pasował, ale sprawdzałeś go na znaki czy sprawdzałeś GMP "śrubokrętem" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na znaki sprawdzałem już chyba z 6 razy bo właśnie to jakby się zj**ało po regulacji luzów zaworowych i też pierwsze skojarzenie -źle ustawiony rozrząd :D

 

rozbierałem tzn zdejmowałem zębatkę z łańcuszka nierządu , napinacz i cały wałek nierządu i krzywkami wyciągałem bo innaczej nie wymienisz płytek

 

z tym że na oem module na którym przed regulacją luzów zaworowych wszystko było ok nie ma w ogóle iskry więc padł sobie od leżenia napewno ............

 

teraz czekam za reklamacją modułu , jak nie uznają to będe myślał co dalej jak uznają i zwrócą kasę kupie inny , jak uznają i odmienia to miejmy nadzieje że kolejny będzie dobry.......

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znak do ustawiania rozrządu jest na zębatce napędzającej kosz sprzęgłowy nie na magnecie , nie ma opcji żeby się przesunęła

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerknę jutro ale coś mi się wydaje że tej zębatki nie da się źle założyć bo wieloklin jest tak zrobiony że pasuje tylko w jednym położeniu ( w xr600 było to samo w teori była kropka na wale i na kole a praktyce jak chciałeś założyć tak żeby kropki się nie zgrywały to nie dało się wsunąć na wał bo z ciekawości sprawdzałem ale fakt może da się innaczej )

 

narazie walczę z intercarsem o reklamacje modułu , masakra :D czesiek przyjął obiecał że da staśkowi ale zapomniał , stasiek wziął wbił w komputer ale nie potwierdził , edzio potwierdził zazdzwoń za tydzień , strach pomyśleć co będzie jak jutro zadzwonię ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

prawie happy end :D

 

więc tak

przyczyną gaśnięcia jak się nagrzeje , trudnego odpalania i oddawania był ,,nowy'' moduł zamiennik

kupiłem używany oem z olx i na nim dziś 1.5h jeździłem :D

 

teraz zamówiłem zestaw naprawczy do gaźnika , bo dalej nie idzie ustawić wolnych pływa , sama gaśnie . Różnica teraz a kiedyś jest taka że jak zgaśnie ciepła to 1-4 kopy bez gazu i pali i jedzie dalej , ma moc , normalnie reaguje na gaz , nigdy ci nie zgaśnie w trakcie jazdy ani na pełnym ogniu co było wcześniej ......

 

w gaźniku jest generalnie wyj**ane wszystko co może być chyba , leje się spod komory pływakowej , śruby odkręcam kombinerkami bo niczym innym się nie da , origni tragiczne pękają w rękach więc czekamy na zestaw naprawczy

 

co do UC też happy end -reklamowali moduł uznali za wadliwy nie mieli na poidmienkę oddali kasę ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...