Skocz do zawartości

honda trx 450R 04-05 bardzo ciężko pali , gaśnie


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem zaworek w ciemno , okazuje się że poziom paliwa ciut przekłamywał źle trzymany wężyk , teraz jest ok

wymieniłem w ciemno oringi na zaworku air cut off valve bo miałem

zapaliła - z 54 kopa ale zapaliła obroty na ssaniu normalne , chwilkę się zagrzała , opuściłem ssanie

wolne obroty strasznie mi pływały czasem zgasła czasem miała ciut za wysokie słabo reagowała na regulację wolnych.śrubką

ale normalnie reagowała na gaz , poskładałem mówię karnę się

jeździłem 20-30 min darła jak wściekła z 2 na 2 koła , ani razu nie zgasła tylko wolne pływały nie dało się ustawić tak niskich jak powinny być bo gasła , jak miała dosyć wysokie ( na ucho trudno ocenić jakie ) chodziła bez problemu , zajechałem pod garaż mówię zobaczę jak pali ciepła -z 1-2 kopa kilka razy gasiłem i odpalałem .........

 

euforia orgazm poskładałem do końca ( plastik przedni itp ) pojechałem finałową rundę

nagle jakby ktoś prąd odciął zgasła hamowanie silnikiem , nawet nie pierdła hamując z wykręconego drugiego biegu .. najpierw myślę ooo waha się skończyła albo kranika nie odkręciłem ale odkręcony , paliwa po korek .postój 5 min kopałem nic nawet strzału w wydech

 

dopchałem do garażu odkręciłem spust paliwa z gaźnika żeby zoaczyć czy paliwo dochodzi , poleciało paliwo

zdjąłem plastik przedni sprawdzić kable -nic nie znalazłem niepokojącego

próbuje odpalić -od strzała chodzi nawet wolne obroty normalne w miarę , dotknąłem odizolowanego przewodu od gaszenia z moduł€ i nie wiem czy przypadek czy co ale zgasła , uznałem że to juest przyczyną solidne zaizolowałem ( odizolowany kabel powstał bo odciąłem kostkę stacyjki w ogóle dla pewności że to nie jej wina ) znowu odpaliła od strzała mówię ostatnia runda

 

znowu zgasła i od tej chwili umarła całkiem ..........20 min kopałem i zero kompletne zero odzewu , strzałów w wydech niczego , na mój chłopski rozum albo nie ma iskry albo paliwa , no zero odzewu a 20 min kopałem i to ostro ?

 

odpowietrzenie zbiornika paliwa drożne , paliwo dochodzi do gaźnika , napięcia z stojana i impulsatora się zgadzają , podmieniłem w ciemno cewkę też zero odzewu , brakło mi czasu pojutrze dalsza walka

 

tam jest jakiś problem z zapłonem na 99% który uaktywnia się w losowych momentach i jest cholernie ciężki do znalezienia , albo nie wiem autodekompresator się zacina ? ale to by chyba strzelała w wydech jakby zawór wydechowy sięnie domykał ?

 

ogólnie krew i flaki , najchętniej wymieniłbym w ciemno stojan ale kosztuje 519 a nie mam tyle luzem obecnie .........

w sobotę znowu punkt zero -gaźnik , pomiary napięć , podmiana świecy .....

 

strasznie kurewska awaria jak nie kupię czegoś na uspokojenie to zwariuje :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w crm 125 zrobiłem remont silnika przez czujnik stopki bocznej ( nie łączył i przerywała i gasła i iskry nie było czasem ) także na czujnik luzu i stopki jestem uczulony :D :D w trx 450 nie ma czujnika luzu ..... jutro będe miał czas się do tego modlić..........

 

ja jestem nauczony że jak iksra jest w tymm miejscu co trzeba , jaka trzeba to choćby zawory były źle ustawione kompresji nie było i cuda wianki , musi chociaż strzelać , oddawać , prychać , próbować załapać , jest jeszcze opcja że nie dostaje paliwa ale jutro będę rzeźbił ......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nagle przerwanie dzialania silnika to raczej na pewno elektryka, warto sprawdzic przewod zasilajacy modul czy nie ma przerwy pod izolacja i udaje dobry a naprawde losowo przerywa doplyw pradu.

 

no dziś jest dokładnie tak że gaśnie w losowym momencie , ale prawie nigdy jak jest zimna musi się nagrzać .........odpala z kopa chodzi na ssaniu , obroty ma jak trzeba , nagrzeje się zdejmujesz ssanie , ma wolne obroty mega podwyższone a i tak nagle j*b zgasła i nie pali.............ostygnie z 2h i pali znowu .......czasem uda się kawałek przejechać i gaśnie w trakcie jazdy ( odczuwalnie ewidentny brak prądu , hamowanie silnikiem jakby iskrę odciął zero strzałów nic ) a czasem ledwo sięnagrzeje i gaśnie

 

sprawdziłem każdą wtyczkę każdy kabelek , wyczyściłem masę przy cewce zapłonowej -zero efektu ............poodpinałem wszystkie możliwe sposoby gaszenia silnika , ,,gaszak'' na kierownicy , stacyjkę , zrywkę -zero efektu

 

mierzyłem napięcia z stojana na gorącym niepalącym już silniku -są ok natomiast nie wiem czy na gorącym silniku jest iskra czy nie brakło czasu na pomiary

 

nie mogę znaleźć do niej przede wszystkim fajki która jest dosyć specyficzna , spróbuje z czymśuniwersalnym na dniach

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą byłem w garażu

zimna oczywiście z 1 pięknie chodzi na ssaniu nawet równo

chwilę się nagrzała , zdejmuje powoli ssanie ,chwilkę chodziła na wolnych ( strasznie pływają wolne nie idzie ustawić normalnych) chwilkę pochodziła zgasła...........iskra w teori na świecy jest natomiast nie odpalała z 15 razy kopałem i zero odzewu , chwilkę postała i zapaliła bez ssania , znowu pochodziła chwilkę zgasła i potem kaplica , miliard kopnięć i nawet nie kicha , dziwne jest że po 37 kopnięciach wykręcona chwile po ostygnięciu świeca jest sucha i czarna , ale może irydowe tak mają ? albo szybko paliwo odparowało ? nie chciałem na gorącym silniku wykręcać świecy to włożyłem inną w fajkę i kopię i niby iskra jest .....

 

iskra jest ale może cewka ma skrót na uzwojeniu WN i za niskie wysokie napięcie daje żeby doszło do zapłonu ? nie mam przewodu Wn na podmiankę on też może mieć przebicie i może być tak że jak fajka nie dotyka nic metalowego to iskra jest natomiast jak jest wpuszczona głęboko w głowicę i ma z nią kontakt to jest przebicie ale nie wiem

 

zamówię w ciemno nową cewkę WN , próbowałem z jakąś z zapasów ale w sumie też nie wiadomo czy sprawna bo leżana......... natomiast przewodu Wn nie mam chciałem użyć jakiśsamochodowy ale one po ucięciu się rozwalają w środku i nie wkręcisz go w cewkę ......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewod powinien byc normalny ze splotem miedzianego drutu w srodku a nie weglowy.

Cewki raczej bym nie kupowal bo one rzadko sie psuja mimo lat lezenia, w moim Triumphie mam oryginalne z 73r.

Czyli mozesz sprawdzic z inna uzywana

Po 40 kopach swieca powinna byc mokra, nawet irydowa.

Jak czysciles uklad wolnych gaznika ?

Masz jakis plyn czyszczacy w sprayu do gaznikow, czesci / hamulcow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie się zastanawiam czy to gaśnięcie to nie jakiś problem z paliwem bo nie idzie tych obrotów ogarnąć cały czas lekko pływają i są dziwnie podwyższone w tym samym położeniu srubki wolnych co kiedyś było ok , może krócieć od gaźnika do cylindra pęknięty ?

 

coś ewidentnie szwankuje jak sięnagrzeje bo cały czas pali zimna , a ciepła zdycha i potem gorącej nawet na ssaniu nie idzie zapalić ......

wyciągnąłem dyszę wolnych obrotów i przedmuchałem sprężonym powietrzem , kanaliki w gaźniku i dyszę.....

a czy uszkodzona uszczelka komory pływakowej albo dekla gaźnika może powodować takie efekty ? dekla w sensie pokrywy nad przepustnicą ? jak go rozbierałem do czyszczenia poskładałem na starych i one są dosyć kiepskie , komora pływakowa się poci .....

 

przewód obecnie jest miedziany , cewka jest oem , fajka i kabel Wn są NGK

 

płynu nie mam już ale mogę kupić nie problem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie :D od 06 był fcr to jest jakiś qa16 bodajrze ( taki model gaźnika ) który był tylko w niej i zaworek iglicowy zamawiałem od cbf bo niewiele do niego jest :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij ten gaznik jeszcze raz i zdejmij gore z przepustnica przesuwna, oraz komore plywakowa, plywak tez bo latwo go uszkodzic.

Wykrec srube mieszanki na wolnych i psiknij sprayem w jej otwor, jednoczesnie zamykajac palcem dysze glowna i wolnych od dolu.

Zobacz czy masz przelot sprayu do malutkich otworow wewnatrz korpusu pod przesuwna przepustnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wykręciłem tą śrubkę i faktycznie tak 100 razy ten gaźnik czyściłem że na niej są drobinki piasku .........

 

Zobacz czy masz przelot sprayu do malutkich otworow wewnatrz korpusu pod przesuwna przepustnica.

 

tam jest jedna dziurka w gaźniku jakby nad tą śrubką i teoretycznie na oko jest drożna , natomiast na śrubce były drobinki piasku i gdzie powinien teoretycznie kanalik od niej iść w drugą stronę ? w jedną do gardzieli a w drugą ? skoro to jest śrubka składu mieszanki i czym jest bardziej wykręcona tym więcej powietrza to gdzieś chyba przed przepustnicę nie ?

jałowych nie idzie ustawić tam fakt prawie w ogóle nie reaguje na śrubkę podnosząca przepustnicę i ciągle ma te jałowe za wysokie.......

 

jutro będe miałna spokojnie 1-2h dziś już nie ruszam z doskoku bo znowu zostawię rozgrzebane a potem zostawię jakiś oring albo coś :D

to jest dokładnie ten gaźnik

https://goo.gl/images/sPkFJz

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jest jedna dziurka w gaźniku jakby nad tą śrubką i teoretycznie na oko jest drożna , natomiast na śrubce były drobinki piasku i gdzie powinien teoretycznie kanalik od niej iść w drugą stronę ? w jedną do gardzieli a w drugą ?

Do dyszy wolnych obrotów.

 

skoro to jest śrubka składu mieszanki i czym jest bardziej wykręcona tym więcej powietrza

Im bardziej wykręcona śruba składu mieszanki, tym więcej paliwa.

 

Po zgaśnięciu gdy odkręcisz śrubkę spustową komory pływakowej, to leci paliwo? Ew. jak szybko ono leci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...