hikor Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Rura, daj pokój.Na zachód od Nas twierdzą, że istnieje coś takiego jak "niemiecka szkoła jazdy" więc wieszszsz... pewnych kwestii nie przeskoczysz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) Miszczu nad miszczami, masz wogole pojecie ile trwala ewolucja ? i ty chcesz to wdrozyc w jednym zyciu ? Chyba jednak pewne rzeczy do ciebie nie doszly :icon_mrgreen: Malo ktory zawodnik Moto GP ogarnia a ty tu z takimi farmazonami :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 25 Lipca 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 KS, pierdzielisz farmazony...Pierwszy z brzegu przykład...Sporty walki.Zawodnik działa wedle wyuczonego schematu i wszystko dzieje się szybkooo...Miałem kilka akcji z awaryjnym hamowaniem.I wierz mi...Nie waliłem w klamkę bez sensu...I TO właśnie dupę mi uratowało...I nawet zdążyłem biegi zmieniać :)Ale...Poprzedzone to było grubym treningiem.Poświęciłem naprawdę wiele godzin na ćwiczenie hamowania w różnych konfiguracjach.Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w tym naprawdę dobry.I, KS... co byś nie twierdził odnośnie odruchów...MOŻNA JE WYĆWICZYĆ :)I nie gadaj, że się nie da, bo się da. Trzeba tylko spróbować.Polecam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Był taki naukowiec swgo czasu... Co też przyspieszał ewolucję... Tylko czworonogów.... Kurde z germańska to nie wiem jak mu tam.... Ale z pogańska to jakoś od imienia... Hmmmm... Pawłow? I takie hasło dla naszego Fahrlehrera - odruch warunkowy... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Hikor, zgodze sie z Toba, ze pewne reczy mozna wycwiczyc, tyle, ze tch ktorzy to opanowali jest na palcach jednej reki policzyc, jak widac w kazdym, no moze prawie kazdym wyscigu GP sa jakiec gleby i jak widac oni tez nie wszystko ogarniaja ! Nie mowimy to o Tobie i nie mowimy o mnie, mwimy oprzecietnym Kowalskim, Schmidt'cie czy Smith'cie. Rozgranicz to prosze ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Spróbowałem hamowania i jednym, i drugi hamulcem, w rożnych kolejnościach i dwoma naraz, podeptałem po podnóżkach, przećwiczyłem balans ciałem, pobawiłem się w slalom między przerywanymi liniami, i wolny, i szybki. Po czym wczoraj miałem taką sytuację na drodze, że do dzisiaj mi się ręce trzęsą i oczy mam na maxa jak wyjebany orangutan. I po tej sytuacji wiem, że teorie o dociążeniach kół, środkach ciężkości i inne pierdy są dobre do rozkminiania na zimno i przy flaszce, bo nic nie zastąpi doświadczenia nabytego na przestrzeni tysięcy kilometrów i umiejętności podjęcia szybkiej decyzji, czy dać w pędzel, czy hamować, oraz jak szybko i mocno się położyć w zakręt, żeby spie**olić chirurgowi lub kosie i maksymalnie pomóc szczęściu. Można mieć manewry wyćwiczone do perfekcji, ale jak decyzja będzie nietrafna, i fart będzie miał na nas focha, to cały plan w pizdu, i zapłoną znicze...Jednak ponad trzydziestoletni staż na ulicy swoje robi. Na ulicy, nie na placu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Pewnie żadnej książki nie przecdzytałeś leniu i stąd ta cała sytuacja. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Ba i z germańskim stunterem-kaskaderem nie jeździłeś ... Przyznaj się! Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Spróbowałem hamowania i jednym, i drugi hamulcem, w rożnych kolejnościach i dwoma naraz, podeptałem po podnóżkach, przećwiczyłem balans ciałem, pobawiłem się w slalom między przerywanymi liniami, i wolny, i szybki. Po czym wczoraj miałem taką sytuację na drodze, że do dzisiaj mi się ręce trzęsą i oczy mam na maxa jak wyjebany orangutan. I po tej sytuacji wiem, że teorie o dociążeniach kół, środkach ciężkości i inne pierdy są dobre do rozkminiania na zimno i przy flaszce, bo nic nie zastąpi doświadczenia nabytego na przestrzeni tysięcy kilometrów i umiejętności podjęcia szybkiej decyzji, czy dać w pędzel, czy hamować, oraz jak szybko i mocno się położyć w zakręt, żeby spie**olić chirurgowi lub kosie i maksymalnie pomóc szczęściu. Można mieć manewry wyćwiczone do perfekcji, ale jak decyzja będzie nietrafna, i fart będzie miał na nas focha, to cały plan w pizdu, i zapłoną znicze...Jednak ponad trzydziestoletni staż na ulicy swoje robi. Na ulicy, nie na placu :)Dokładnie tak to jest. Nic dodać nic ująć :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Grizzli, a wszystko przez to. ze nie zbijales biegow w dol :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 KS,świat idzie naprzód dlatego, że gdy wszyscy mówią, że czegoś się nie da zrobić to przychodzi jakiś gość, który o tym nie wie i to robi :DWygląda na to, że nie masz bladego pojęcia jak wygląda porządny motocyklowy trening.Pozwól więc, że Ci wyjaśnię:Nachodzi Cię natrętna ochota na podniesienie swoich kwalifikacji w tym zakresie. Bierzesz więc sprzęt i szukasz miejsca oraz ludzi, którzy Ci w tym pomogą. Przygotowujesz się też od strony teoretycznej.Przekuwasz teorię w praktykę. Zauważasz pewne prawidłowości.Dużą pomocą są inni ludzie, którzy widząc Cię z boku mogą coś jeszcze podpowiedzieć.Zaczyna Cię to wciągać tak, że myślisz tylko o tym kiedy będzie następny trening.Jedziesz na plac z samego rana a wracasz do domu po zmierzchu.W pewnym momencie diametralnie zmieniasz zdanie w kwestii opon :DDotąd byłeś gotów dać sobie obciąć wszystko za komplet nówek a gadających o używkach mierzyłeś pogardliwym spojrzeniem :)Teraz dziwisz się tym, którzy zakładają nowe opony.Przecież po dobrym treningu w temperaturach takich jak teraz, pod wieczór już umawiasz wulkanizatora :DWięc po ch** nówki skoro za stówę możesz robić to samo? :DWiększy ból Cię dopada gdy się zorientujesz, że Twoje tarcze hamulcowe są milimetr lub więcej pod limitem :DTutaj używek raczej nie wstawisz...Ale nic to. Kupujesz i wstawiasz bo przecież zaraz weekend i przed Tobą dwa lub trzy dni łojenia różnych figur.A rany z poprzedniego weekendu jeszcze nie zagojone :DAle nic to.Na placu nie jeździsz sam. Jest Was więcej. Jeździcie we wszystkich kierunkach jednocześnie i z różnymi prędkościami. BARDZO różnymi :DI tutaj odkrywasz nową umiejętność. Potrafisz jednocześnie trenować, patrzeć gdzie jedziesz i jednocześnie ogarniasz teren 360* wokół Ciebie, bo nie wiesz skąd nadleci koleś grubo ponad setką albo inny nie wyjebie Ci się wprost pod koło.Powtarzasz pewne schematy setki i tysiące razy.Przykładowo, gdy ćwiczyłem hamowanie na szybkich nawrotach, to robiłem to na ósemce o średnicy kół - 7 metrów i odległości pomiędzy środkami kół - 21 metrów. Nie schodziłem z zadania zanim nie nalatałem 40 kilometrów :DPrzerwa na fajkę (wówczas jeszcze paliłem) i druga runda... a czasem trzecia...Takich zadań w różnych konfiguracjach ćwiczyłem wiele przez 7 sezonów.I powiem Ci, że przekonując mnie o wyższości Twojej germańskiej psychologii i metod nauczania utwierdzasz mnie w przekonaniu, że o porządnym wyszkoleniu jedynie czytałeś i to w jakimś periodyku niskich lotów.MOŻNA ogarniać całkiem dobrze sytuację podczas awaryjnego hamowaniaMOŻNA zrzucać biegi i (tutaj uważaj, bo Cię zaskoczę) wcale się przy tym nie spieszyć :DMOŻNA (a nawet trzeba) dodawać gaz podczas omijania przeszkody przed którą się hamowało.Jeśli twierdzisz inaczej to dla mnie jest jednoznacznie oczywiste, że Twoje szkolenie przebiegało na zasadzie zasygnalizowania problemu a pomiędzy zadaniami wpierdalałeś wursta :DTyle mam do powiedzenia na temat wyszkolenia do prawidłowych reakcji podczas awaryjnych sytuacji.Bardzo mnie korciło aby coś o móżdżku napisać ale się powstrzymałem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Hikor kumam, ze Ciebie to jara, mnie jara wsziasc zabawki, pojechac na os i cyknac na 300 m grupy o srednicy 12 mm. Mylisz pojecia miedzy szkoleniem kursantow na PJ a pasjonatami Gymkhany. Kazdy orze jak moze i kazdy robi swoja robote jak moze. O tym jak szkole swiadcza statystyki, a egzaminatorzy po kursancie wiedza kto go szkolil, mimo, ze egzamin jechal ktos zupelnie inny. Ja marke juz sobie dawno wyrobilem, czy to Tobie / Wam pasi czy nie. pozdo :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 Grizzli, a wszystko przez to. ze nie zbijales biegow w dol :icon_mrgreen: :crossy:Hehe, ja nie miałem czasu nawet na to, żeby się ze strachu zes*ać. Powtarzasz pewne schematy setki i tysiące razy. No właśnie, schematy. Tyle, że na ulicy ich nie ma. Choć to prawda, że właściwie wyćwiczone w czasie długotrwałych treningów określone, prawidłowe zachowania z pewnością nie raz uratują dupę przed kostuchą. Bo je instynktownie przeniesiemy na drogę. Jeśli mamy do tego określone predyspozycje. To tak jak ze śpiewakiem. Jeden śpiewa, bo ma dar, a drugi, choć będzie sto lat ćwiczył, i tak ładnie śpiewać nie będzie. W moim odczuciu najważniejsza na drodze jest umiejętność obserwacji, wyciągania właściwych wniosków i zdolność przewidywania zachowań innych. A to da się wyćwiczyć nie suchym treningiem, ale ilością przejechanych kilometrów. Ja na ulicy nie potrzebuję do bezpiecznej jazdy umiejętności kręcenia różnych figur, tylko wyuczonego jak najbardziej efektywnego hamowania na różnych nawierzchniach i utrzymania moto w pionie w sytuacji zagrożenia, oraz umiejętności ominięcia przeszkody w sytuacji, gdy stwierdzę, że jadąc na wprost w nią przypierdolę. Bo resztę, tę nieprzewidywalną, i tak dopisze życie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 W temacie nagłego hamowania...https://video.wp.pl/i,wypadek-na-zakopiance-nagranie-swiadka,mid,2023826,cid,8053,klip.html Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Idę po popcorn :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.