LukaszMan Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Witam.Tak jak w temacie. Mam problem z falujacymi wolnymi obrotami. Na obroty wkrece się dobrze, ciągnie do samego końca ogólnie mocy mu nie brakuje tylko te wolne obroty. Moto kupilem w takim stanie. Poprzedni właściciel robił synchronizację jesienią i moto chodziło ok ale na wolnych miał ustawione 2tys obr. Obnizylem je na serwisowe 1300 i juz ich nie utrzymuje. Wymienię mu jeszcze świece bo napewno nic przy nich nie robił ale raczej wątpię żeby ich stan wpływał na wolne obroty. Tu link do filmu jak to faluje. Może ktoś coś doradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Miałem tak samo. U mnie pomogła regulacja gaźników. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Trzeba na gopracym silniku ustawic wolne i zsynchronizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszMan Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Na gorącym silniki ustawiłem obroty tym pokrętłem pod kranikiem i dopiero przestaje falowac jak ma ok2tys. Poniżej skacze jak na filmiku widać. Oddam jeszcze raz do synchronizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Ustawianie wolnych to nie krecenie jedna srubka, a co najmniej osmioma.Oddaj komus kto wie jak to sie robi.Synchro pozniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Generalnie gaźniki do całkowitego serwisu i będzie Pan zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszMan Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Gazniki rozebrane do śrubki i całe wyczyszczone. Nie były brudne. Podlaczylem wakuometr i wartości początkowe troszke odbiegaly. Udało mi się ustawić je w miare równo jednak problem z wolnymi nadal występuje. Poniżej 2tys obrotów nie potrafi utrzymać stabilnej pracy silnika. I o zauważyłem widać to na załączonym filmie. 4 gaznik jakoś opornie reaguje przy dodawaniu i ujmowaniu gazu. Widać to na wakuometrze. Działa tak jakoś z opóźnieniem. Proszę o jakieś sugestie co mogę z tym zrobić. Z góry dzięki za wszelkie rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Sprawdz luzy zaworowe na zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszMan Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Oki dzięki za odp. Moto dziś poskladalem Zostawiam temat do wiosny bo zimno w garażu. Będę szukał jakiś informacji na temat regulacji zaworów. W motocyklach jeszcze tego nie robiłem. W samochodach owszem ale zasada podobna tylko mniej miejsca. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mali118 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 ja proponuje sprawdzic kompresje, mam podobnie i u mnie kompresja nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Tylko powodem kiepskiego cisnienia sprezania moga byc podparte zawory.Stad pytanie o luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Dokładnie jak piszą moi poprzednicy. Ustaw najpierw zawory, a następnie gaźniki na stół. Ale oddaj to fachowcowi, bo czyszczenie komór pływakowych to zdecydowanie za mało. Podejrzewam, że nie masz pojęcia w jakich miejscach w gaźniku zbiera się mało widoczny nagar i jak go usunąć. Następnie wymiana uszczelnień, być może zaworków iglicowych wraz z gniazdami i na 2 dni na próbnik. Jeśli się nie zleją, to można wkładać do moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoo Opublikowano 11 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Cześć. Odgrzeje trochę kotleta. Czy problem został rozwiązany? Mam ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.