Skocz do zawartości

LukaszMan

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O LukaszMan

  • Urodziny 03/07/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Byczyna Opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR F3
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LukaszMan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Oki dzięki za odp. Moto dziś poskladalem Zostawiam temat do wiosny bo zimno w garażu. Będę szukał jakiś informacji na temat regulacji zaworów. W motocyklach jeszcze tego nie robiłem. W samochodach owszem ale zasada podobna tylko mniej miejsca. Pozdrawiam.
  2. Gazniki rozebrane do śrubki i całe wyczyszczone. Nie były brudne. Podlaczylem wakuometr i wartości początkowe troszke odbiegaly. Udało mi się ustawić je w miare równo jednak problem z wolnymi nadal występuje. Poniżej 2tys obrotów nie potrafi utrzymać stabilnej pracy silnika. I o zauważyłem widać to na załączonym filmie. 4 gaznik jakoś opornie reaguje przy dodawaniu i ujmowaniu gazu. Widać to na wakuometrze. Działa tak jakoś z opóźnieniem. Proszę o jakieś sugestie co mogę z tym zrobić. Z góry dzięki za wszelkie rady.
  3. Na gorącym silniki ustawiłem obroty tym pokrętłem pod kranikiem i dopiero przestaje falowac jak ma ok2tys. Poniżej skacze jak na filmiku widać. Oddam jeszcze raz do synchronizacji.
  4. Witam. Tak jak w temacie. Mam problem z falujacymi wolnymi obrotami. Na obroty wkrece się dobrze, ciągnie do samego końca ogólnie mocy mu nie brakuje tylko te wolne obroty. Moto kupilem w takim stanie. Poprzedni właściciel robił synchronizację jesienią i moto chodziło ok ale na wolnych miał ustawione 2tys obr. Obnizylem je na serwisowe 1300 i juz ich nie utrzymuje. Wymienię mu jeszcze świece bo napewno nic przy nich nie robił ale raczej wątpię żeby ich stan wpływał na wolne obroty. Tu link do filmu jak to faluje. Może ktoś coś doradzi.
  5. Witam. Właśnie ukończyłem pierwszy etap nad moją F3. Moto kupiłem za grosze nie kompletne z polamanymi owiewkami ale ale przynajmniej serducho biło jak należy. Wszystkie plastiki naprawialem bo kupno innych w dobrym stanie jest ciężkie. Jeszcze tylko zmiana manetek, klamek, lusterka do odnowienia i wydech. Ale to w następnym etapie prac. Jak narazie wygląda o tak....
  6. Witam. Mam taki problem ponieważ składałem tylni zacisk do cbr f3 i nie mogę dokupić śruby którą dokręca się go do uchwytu. Motocykl kupiłem z uszkodzonym zaciskiem i był on wyjety z ramy. Teraz dokupilem drugi sprawny zacisk i jedna śrubę fi 8 posiadam ale jest jeszcze jedna o większym fi. Tylko nie mam pojęcia jak ona wygląda a dokupić ja też jest ciężko. Może ktoś byłby w stanie doradzić gdzie taka śrubę kupić albo chociaż jak powinna ona wyglądać.
  7. Witam jak w temacie. Pytanie może głupie ale powiedzcie mi jak rozpoznać jaki mam założony łańcuch 520 czy 525. Musze go rozkuc bo rozbieram motocykl do malowania no i będę musiał kupić zakówkę i teraz nie wiem jaka. 520 czy może 525. Czym one się różnią i jak je zmierzyć?
  8. Ja używam do całej mechaniki której robie dość sporo przeważnie w samochodach narzędzi SATA i Neo. Mam też troszkę Yato i Beta ale głównie te dwie pierwsze marki działają już długo bez problemu. Jaki jest ich plus to taki ze są wykonane precyzyjnie. Miałem narzędzia których rozmiar nie pasował do śrub czy nakrętek. Klucz np. 13 po paru razach juz nie trzymał wymiaru. Albo np. Torx T30 był za luźny żeby odkręcić śrubę. Bardzo to utrudnia życie jeśli musisz odkręcić coś w trudno dostępnym miejscu i jeszcze mocno dokręcone. Jaki jest plus np. SATA to to że masz dożywotnia gwarancję. Ale nie taka że ich klucze nigdy się nie zepsuja tylko np. Pękła Ci grzechotka to wysyłasz do ich serwisu z kopią paragonu i oni odsyłaja Ci nowa. Jeszcze tego nie sprawdzałem ale u mnie w pracy tak robili i to działało.
  9. Znalazłem przewód z metra http://allegro.pl/przewod-wysokiego-napiecia-kabel-zaplonowy-1m-lodz-i6850503231.html I taki do neonów http://neon-service.pl/sklep/-kable-wysokiego-napiecia--high-voltage-kable/8 Tylko problem jest z tą fajka bo ngk cr1 jest prosta a ja potrzebowałbym kątowa.
  10. Witam. Czy mógłby mi ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników motocykli doradzić gdzie i jakie kupić przewody fajki i świece do Cbr f3? Z Świecami nie ma większego problemu ale z fajkami i przewodami juz jest. Szukałem na różnych stronach i różnych sklepach online ale typowo pod ten motocykl nie mogę nic znaleźć.
  11. Tak zgodzę się z Toba takie coś nie powinno mieć miejsca. Jednak ludzie są różni. Po kupnie wymieniłem tarcze i założyłem nowy zacisk i moto śmigalo aż do sprzedaży. Wracając do tematu i patrząc na zdjęcie to ta tarcza wygląda jakby nie tarł o nią klocek. Na całej szerokości roboczej tarczy widać kilka różnej grubość rys. A takiego efektu nie są w stanie zrobić klocki nawet dość twarde. W każdym bądź razie jeśli autor tematu przeprowadzi gruntowny przegląd tego układu i wymieni części zużyte na nowe będzie miał problem z głowy.
  12. Kiedyś kupiłem GSXF 600 i w tym moto na tylnej tarczy były progi, że tragedia, a do tego zacisk był uszkodzony i pracował tak jakby pod kątem. I klocki zarówno lewy jak i prawy też dociskaly tarcze pod kątem. Jeden był wytarty u góry a drugi na dole do takiego stopnia że już tarł metal o metal. I tutaj miałem właśnie taki przypadek że klocek wręcz wciskał się w tarcze i nie chcial odbić. Dlatego taka ewentualność też dopisałem.
  13. Najprawdopodobniej kolego zacisk jest do regeneracji. Zdjąć zacisk, sprawdzić jak wygląda cylinderek. Wyczyścić ewentualnie kupić zestaw naprawczy i wymienić całość z uszczenilaczami. Wszystko zależy od stanu zacisku. Druga sprawa to prowadnice zacisku czy pracują swobodnie bez oporów. No i ta tarcza na zdjęciu nie widzę za dużo ale jak będzie miała progi to klocek się w nią wciśnie podczas hamowania i nawet przy prawidłowej pracy zacisku nie wróci na swoje miejsce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...