Skocz do zawartości

mali118

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    honda cb600f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wawa

Osiągnięcia mali118

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. masz jakis sportowy filtr powietrza w niej? wolne obroty masz na bogato ale wyzsza partia obrotow jakby ubogo
  2. Problem w tym ze dobry sprzet ktory jest dokladny sporo kosztuje a dobry mechanik sprawdzi tez pirometrem. Sam probowalem sie sie bawic w Hondzie Hornet 600 i cos tam wyszlo takim czyms.
  3. Witam ponownie. Panowie musze wymienic uszczelniacze zaworowe tylko nie wiem jaka firme wybrac bo te z aso to licza garniec zlota. Pytanie drugie czy jezeli problemem sa tylko uszczelniacze i moto nie bylo przegrzane to konieczne jest planowanie glowicy? Czy w moto tez jest nadmiar materialu jak w autach?
  4. fajna metoda jest tez na wode i uwazam ze jest bardziej dokladna napewno w poczatkowej fazie, Zalewa sie gardziele gaznika woda dolikatnie podkreca srube obrotow a natepnie reguluje sie polozenie przepustnic w zaleznosci od szybkosci ubywania wody.
  5. moze warto wlac nowe paliwo skoro wszystko jest a niechce palic
  6. Kiedy wykrecilem swiece jeszcze przed pomiarem to wlasnie 1 swieca byla mocno okopcona a 3 biale. I tu mam pewna teorie, otoz w pierwszym cyl tam gdzie byla okopcona swieca i najwyzsza kompresja byl moze nagar ktory cos tam uszczelnial czy zmejszal komore spalania a 3 pozostale byly czyste z powodu ubogej mieszanki. Ale to jest tylko teoria laika ktora zapewne nie pokrywa sie z prawda. Nie wiem jak teraz by wygladala kompresja na zimnym po lacznej jazdzie okolo 400km od czysczenia gaznikow i ustawienia mieszanki ktora byla jak sie okazuje uboga dla wszystkich cylindrow.
  7. jest to filtr "bmc" ale juz go zastapilem zwyklym papierowym. Rozkrecilem mieszanke troche i zobacze za nastepne 150km.
  8. Ok dzieki za odp. Co do drugiego postu to u mnie na zimnym silniku wartosci sa jak w pierszym moim poscie natomiast przy temp roboczej wartosci sa rowne okolo 12.70 na wszystkich garach
  9. Witam Panowie. Czy po tych zdj swiec mozecie cos powiedziec o skladzie mieszanki? przejechane okolo 150km
  10. Az upewnilem sie raz jeszcze i tak idle speed 1400+-100
  11. Wiem wiem w tej dziedzinie nic nie dziala dobrze na oko. Ok w takim razie zostaje czekac na trochu cieplejsze dni zeby podjechac. Dzieki wielkie Limo ze zainteresowanie i odp.
  12. Witam. Panowie wracam z dwoma pytaniami. Ale najpierw opisze co bylo robione Gazniki czyszczone, synchro, mieszanka ustawiona (chwilo na oko ale kiedy zrobi sie cieple planuje podjechac do warsztatu) troche wiecej niz serwisowka bo mam filtr powietrza obslugowy i tlumnik przelotowy. Zawory wyregulowane. Sprawdzony uklad dolotowy na ew. nieszczelnosci Moto pali na dotyk nie ma problemu z odpaleniem nawet po kilkudniowym postoju tylko ze na ssaniu zapali i jakby na 3 cyl a po chwili dziala na wszystkie Pytanie pierszwe: co moze byc przyczna strzelania marchew na odcince? Pytanie drugie: obroty ustawione na 1400rpm ale po przygazowce obroty spadaja do 1100-1200 i po chwili lub lekki dodaniu gazu wracaja do normy.
  13. dzieki Panowie za wszystkie odp. Limo trafiles to byla chyba nieszczelnosc kolektorow wydechowych bo dwie nakretki byly luzne i po dokreceniu jak narazie jest cisza.
  14. Panowie, dochodza z Hanny dziwne dzwieki. Zaczelo sie to dziac chwile przed wymiana plytek zaworow. Wtedy mialem nadzieje ze to klepia zawory ale nadal to jest. Wydaje mi sie ze dziweki dochodza z gory silnika od strony kolektorow. Wrzuce link do filmiku nagranego tel. mikrofonem do kolektorow zaczelem od strony lewej 1cyl->2->3->4 (rozrzad.). i prawie na samym koncu kiedy bedzie czarny obraz wlozylem tel pod miske zeby posluchac od dolu. Prosze ocencie ten dzwiek. Pojawia sie od samego poczatku odpalenia na zimnym. https://youtu.be/S4IQ8LgSUWc
  15. czyli myslicie Panowie ze jeszcze pacjent podycha troche i mozna niewielkie pieniadze zainwestowac w silnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...