Skocz do zawartości

franek kimono

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda cb600f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdansk

Osiągnięcia franek kimono

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Panowie zlosc pieknosci szkodzi wiec prosze admina o zamkniecie tamatu
  2. Dzis rozebral raz jeszcze gazniki, zrobilem synchro na stole za pomoca kulek z lozyska. Trochce zabawy mialem ale udalo sie idelanie ustawic. Po zlozeniu wszystkiego do kupy podlaczenie vaku odpalam, ooo jak wielkie bylo moje zdziwnie, chodzi jak ursus, gazniki rozjechane. Gaznik 1-2 ustawione ok, 3-4 w miare ale parami totalna przepasc. Rozebralem, sprawdzam jeszcze raz metoda kulek i wszystko ok, wrecz idealnie. Po dokladnym przyjrzeniu sie odkrylem ze w gaznikach 1-2 przepustnice zakrywaly w 70% mala dziurke domyslam sie od mieszanki a gazniki 3-4 od 95 do 100%. Sprawdzilem synchro kulkami od drugiej strony i gazniki rozjechane. Mysle ze blaszk od przepustnic sa w nieznaczny sposob wygiete. Czy da sie to jakos naprawic?
  3. tak, wszystkie przewody, kapturki podcisnienia wymienione na nowe, swiece tez nowe dobrane z zaleceniami serwisowki.
  4. Dzien dobry, Jestem od dwoch lat posiadaczem Honda Hornet pc34 2000r mtocykl przyspiesza poprawnie chociaz od momeentu kupienia denerwoway mnie falujace obroty na jalowym biegu i chcialem przed sezonem sam zrobic serwis moto. Gazniki zostaly wyczyszczone carb cleaner"em dwa "szpreje" zuzylem chociaz ganiki nie byly mocno brudne w srodku. Po podlaczeniu do vaku i z synchronizowaniu do jak najdokladniejszych wartosci to jeden z cylindow faluje, nie jest to bardzo mocne ale silnik slyszalnie wypada z rytmu pracy. Zamienialem miejscami vaku i zawsze ten sam problem na tym samym cyl. SPrawdzilem luzy zaworowe, kompresje wszystko w normie. Dodam ze po odkreceniu mieszanki paliwo-powietrznej na b.bogato to to falowanie troche maleje badz ustepuje ale swieca jest wtedy czarna jak komin. Drugi problem to taki ze obrotomierz bardzo reaguje na zmiane obrotow raz rusza gora dol powoli "faluje" a za chwile skacze gora dol w rytm wydechu ale w tej samej skali co falowanie okolo 100-200 obrotow. Przy 3tys obrotow tez potrafil falowac a podczas jazdy potrafi sie delikatnie przyciac jakbym wpadl z dziure na ulicy.
  5. Dzien dobry, Jestem od dwoch lat posiadaczem Honda Hornet pc34 2000r mtocykl przyspiesza poprawnie chociaz od momeentu kupienia denerwoway mnie falujace obroty na jalowym biegu i chcialem przed sezonem sam zrobic serwis moto. Gazniki zostaly wyczyszczone carb cleaner"em dwa "szpreje" zuzylem chociaz ganiki nie byly mocno brudne w srodku. Po podlaczeniu do vaku i z synchronizowaniu do jak najdokladniejszych wartosci to jeden z cylindow faluje, nie jest to bardzo mocne ale silnik slyszalnie wypada z rytmu pracy. Zamienialem miejscami vaku i zawsze ten sam problem na tym samym cyl. SPrawdzilem luzy zaworowe, kompresje wszystko w normie. Dodam ze po odkreceniu mieszanki paliwo-powietrznej na b.bogato to to falowanie troche maleje badz ustepuje ale swieca jest wtedy czarna jak komin. Drugi problem to taki ze obrotomierz bardzo reaguje na zmiane obrotow raz rusza gora dol powoli "faluje" a za chwile skacze gora dol w rytm wydechu ale w tej samej skali co falowanie okolo 100-200 obrotow. Przy 3tys obrotow tez potrafil falowac a podczas jazdy potrafi sie delikatnie przyciac jakbym wpadl z dziure na ulicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...