Dawidziorek Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Cześć, problem jest tego typu ze mój motorek ma bardzo duże skłonności do shimmy. Jadąc normalnie i trzymając kierownice można ciąć nawet 180km/h ale gdy tylko puszcze kierownice po kilku sekundach muszę ją szybko łapać bo zaczyna być nie ciekawie. Tak samo dzieje się kiedy jadąc wstanę i chce się wychylić żeby zobaczyć przednie koło.-Ciśnienie jest w porządku,-Sprawdzałem w zakresie 60-100km/h bo wyżej się boje,-Łożysko główki ramy wydaje się nie mieć luzów ale na dziurach czasem mam wrażenie jakby kierownica była poluzowana choć nie jest.-Nie wiem czy to potrzeba ale opona z przodu dunlop sportmax-Na boki go nie sciąga więc chyba prosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 W jakim wieku i ksztalcie jest przednia opona, jak wyglada luz przedniego zawieszenia na tulejach goleni, czy tylna opona ma prawidlowe cisnienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Masz kufer z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) To tak, opona z 2013 roku, ładna równo zjechana - 50% , luzów nie ma absolutnie żadnych, opony obie maja odpowiednie cisnienie. Kufer mam bo co to za turystyk bez kufra :P Im wiekszy nacisk na przód (tzn jak sie pochylam stojac) tym gorzej. Edytowane 27 Stycznia 2018 przez Dawidziorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 To zdejmij kufer i się przejedź. Jeżeli resztę podzespołów (opony, zawieszenia, łożyska) są sprawne to problem zniknie a ty będziesz kolejnym użytkownikiem CBF z wyleczoną szimą :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Kufer mam bo co to za turystyk bez kufra :P To zdejmij kufer i się przejedź. Jeżeli resztę podzespołów (opony, zawieszenia, łożyska) są sprawne to problem zniknie a ty będziesz kolejnym użytkownikiem CBF z wyleczoną szimą :)Dokładnie :). Edytowane 27 Stycznia 2018 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 jak tylko zobaczę kawałek suchego asfaltu na pewno wytestuje tą podpowiedź a puki co dziękuje za zainteresowanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwy Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Ja swój motor wyleczyłem zakładając ciężarki na końcówki kierownicy bo nie było. Ale fakt, kufer nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Jak nie dojdziesz to polecam sprawdzenie geometri ramy :croswsy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 u mnie problemem okazała się opona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthizmoo Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Zobacz czy masz ciężarki wewnątrz kierownicy?Ponadto sprawdź jeszcze raz łożysko główki ramy. Ja u siebie nie wyczuwałem luzu, mimo to łożysko miało dołki na bieżni. Postaw motocykl na centralnej nóżce, usiądź na tylnym siedzeniu, tak aby przednie koło uniosło się do góry. Pchaj kierownicę do pozycji jazdy na wprost jednym palcem. Jeśli łożysko masz wybite, poczujesz, że w tym położeniu kierownica wskoczy jakby była na sprężynce. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek666hell Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Witam, jeżeli to rama stalowa, to radzę spojrzeć pod bak. Rama na całej swojej długości powinna być płaska po bokach swojego profilu. W ciągu roku oglądam sporo ram grzbietowych stalowych Hondy i NIESTETY większość moto w sprzedaży posiada pofalowaną, nierówną powierzchnie w okolicy wspornika dolnego i zakrzywienia profilu. Życzę Ci by rama była prosta i przyczyna była błacha, jak powyżej radzą Ci przyjaciele. Cytuj Mieć EMPATIE - np. mówić o uszkodzonych ramach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthizmoo Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Witam, jeżeli to rama stalowa, to radzę spojrzeć pod bak. Rama na całej swojej długości powinna być płaska po bokach swojego profilu. W ciągu roku oglądam sporo ram grzbietowych stalowych Hondy i NIESTETY większość moto w sprzedaży posiada pofalowaną, nierówną powierzchnie w okolicy wspornika dolnego i zakrzywienia profilu. Życzę Ci by rama była prosta i przyczyna była błacha, jak powyżej radzą Ci przyjaciele. Słusznie gadasz. W życiu bym o tym nie pomyślał, a teraz zapamiętam sobie to jako punkt przy sprawdzaniu kolejnego moto. Przy okazji, mógłbyś zmierzyć sobie jeszcze rozstaw osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek666hell Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Słusznie gadasz. W życiu bym o tym nie pomyślał, a teraz zapamiętam sobie to jako punkt przy sprawdzaniu kolejnego moto. Przy okazji, mógłbyś zmierzyć sobie jeszcze rozstaw osi.o co chodzi z tym rozstawem ? Cytuj Mieć EMPATIE - np. mówić o uszkodzonych ramach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Sprawdzasz w ten sposób czy przednie koło nie jest cofnięte. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.