BASSRIDE Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Ostatnio dzieją sie dziwne rzeczy, moto ma problemy z odpaleniem, dopiero jak wyciągnę świece i ją przeczyszczę to zapala. Nie wiem czy to jest normalne, ale świeca na gwincie jest mokra od czarnego oleju. A przecież olej który leję do mieszanki ma kolor czerwony. Czy to po prostu świeca juz pada, czy coś poważniejszego? Dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Kup nowa świece stara ma juz pewnie przebicia. Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 13 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Kupiłem nową NGK było ok, potem (w ten sam dzień) dałem sie przejechać dziewczynie. Popyrkała na jedynce prawie bez gazu i po kilkuset metrach motor zgasł i swiaca padła, przeczyściłem ją ale to nic nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Jeżeli jest zaolejona to mozę siemring od strony sprzęgła padł i olej ze skrzyni sie przedostaje do mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 13 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 A ciężko to naprawić? CHyba nie trzeba rozpoławiać silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 A ciężko to naprawić? CHyba nie trzeba rozpoławiać silnika? Objawy na to wskazują a żeby sie do niego dostac trzeba tylko zdjąć pokrywe od sprzęgła i później to co blokuje dostęp do niego (najczęsciej jest to tryb napedzający kosz). Często uszkodzeń simeringu nie widać ale moze przepuszczać małe ilości oleju do skrzyni korbowej. To jest tylko taka moja teoria na przedstawione objawy. Może bardziej doswiadczeni 4umowicze bardziej pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Właśnie przez to pyrkanie świeca padła.Po wymianie świecy powinno jest się stworzyć warunki do uzyskania temperatury samooczyszczania.Przy pyrkaniu od razu ją zawali osadem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 13 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 pyrkanie pyrkaniem, ale co z tym olejem na gwincie świecy? moze to cos z gaźnikiem, poprzedni właściciel założył mniejsze dysze. Może trzeba jeszcze raz regulowac albo przeczyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Moje podejrzenia sa nastepujace:To czarne na swiecy to po prostu benzyna zmieszana z nagarem .Po prostu swieca nie uzyskuje odpowiedniej temperatury pracy przy której nastepuje samooczyszczenie .Moja rada jest nastepujaca trzeba zmienic świece na taka która ma mniejsza temperature oczyszczania . A druga rada wez sie przejedź motocyklem ale trzymajac go na wysokich obrotach (non stop na 2 lub 3 biegu) pojezdzij tak z 15 minut a potem jak silnik wystygnie wykrec swiece i zobacz jak wyglada ;) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Zrób tak jak mówi Macbrus.Wyczyść świece wkręć do głowicy i przejedź się jakieś 15 min na maksymalnych osiągach.Potem wykręć świece i zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Świec się nie czyści to nie FORD T wkręć nową zapal i daj mu ognia bo do tego ten motorek jest zrobiony a dziewczynie do pyrkania kup KOSZMARKA Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Świec się nie czyści to nie FORD T .......... A to ciekawe :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 14 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 a dziewczynie do pyrkania kup KOSZMARKA Dziewczyna ma Kawasaki KX 80, pyrkałą bo pierwszy raz siedziała na tym sprzęcie i czuła respekt. Ona nie z tych co siadają na nieznany sprzęt i kita A co do rad - to bardzo dziekuje. Kupie nowa świace i "przepytuje" sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Września 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Moja diagnoza - zalanie świecy przez nieprzepalanie mieszanki. Czarny osad na świecy, to po prostu nagar, skutek nieprzepalenia mieszanki. Po takim zalaniu świecy mówimy do widzenia i kupujemy nową. W 2T przegazówki są niezbędne, bo zalanie świecy to czasem kwestia kilku minut,a potem żadne, absolutnie żadne czyszczenie, wygrzewania itd nie pomoże. Także pałuj ile się da, nie dawaj sprzęta babom, a będziesz miał spokój. A jak nie pałujesz na prostej, to przynajmniej na postuju dawaj od czasu do czasu mocniejsze przegazówki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 no wypraszam sobie jakies "baby" - baby to sa wielkanocne. Ja mam crossa 85 i jakos ani razu nie zalalam swiecy. Skad ten seksizm w wypowiedziach? Ja swoj sprzet paluje az tak sie drze w lesie, ze zagluszam nawet zastepy drwali z piłami mechanicznymi :-)To, ze zalalam swiece w Exc 250 wyniklo z tego, ze pierwszy raz w zyciu wsiadlam na ten sprzet, a wcale sie do tego nie palilam tylko w swoim minute wczesniej w srodku lasu urwalam lancuch.A tak BTW 85 to rzeczywiscie pierdziawka i nadszedl czas yz 125 lub sx 125, na ktore teraz intensywnie poluje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.