Skocz do zawartości

Problem ze świecą KTM EXC 250


BASSRIDE
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio dzieją sie dziwne rzeczy, moto ma problemy z odpaleniem, dopiero jak wyciągnę świece i ją przeczyszczę to zapala. Nie wiem czy to jest normalne, ale świeca na gwincie jest mokra od czarnego oleju. A przecież olej który leję do mieszanki ma kolor czerwony. Czy to po prostu świeca juz pada, czy coś poważniejszego? Dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciężko to naprawić? CHyba nie trzeba rozpoławiać silnika?

 

Objawy na to wskazują a żeby sie do niego dostac trzeba tylko zdjąć pokrywe od sprzęgła i później to co blokuje dostęp do niego (najczęsciej jest to tryb napedzający kosz). Często uszkodzeń simeringu nie widać ale moze przepuszczać małe ilości oleju do skrzyni korbowej. To jest tylko taka moja teoria na przedstawione objawy. Może bardziej doswiadczeni 4umowicze bardziej pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje podejrzenia sa nastepujace:

To czarne na swiecy to po prostu benzyna zmieszana z nagarem .Po prostu swieca nie uzyskuje odpowiedniej temperatury pracy przy której nastepuje samooczyszczenie .Moja rada jest nastepujaca trzeba zmienic świece na taka która ma mniejsza temperature oczyszczania . A druga rada wez sie przejedź motocyklem ale trzymajac go na wysokich obrotach (non stop na 2 lub 3 biegu) pojezdzij tak z 15 minut a potem jak silnik wystygnie wykrec swiece i zobacz jak wyglada ;)

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dziewczynie do pyrkania kup KOSZMARKA

 

Dziewczyna ma Kawasaki KX 80, pyrkałą bo pierwszy raz siedziała na tym sprzęcie i czuła respekt. Ona nie z tych co siadają na nieznany sprzęt i kita

 

A co do rad - to bardzo dziekuje. Kupie nowa świace i "przepytuje" sprzeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Moja diagnoza - zalanie świecy przez nieprzepalanie mieszanki.

Czarny osad na świecy, to po prostu nagar, skutek nieprzepalenia mieszanki.

Po takim zalaniu świecy mówimy do widzenia i kupujemy nową.

W 2T przegazówki są niezbędne, bo zalanie świecy to czasem kwestia kilku minut,a potem żadne, absolutnie żadne czyszczenie, wygrzewania itd nie pomoże.

Także pałuj ile się da, nie dawaj sprzęta babom, a będziesz miał spokój. A jak nie pałujesz na prostej, to przynajmniej na postuju dawaj od czasu do czasu mocniejsze przegazówki.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wypraszam sobie jakies "baby" - baby to sa wielkanocne.

Ja mam crossa 85 i jakos ani razu nie zalalam swiecy. Skad ten seksizm w wypowiedziach? Ja swoj sprzet paluje az tak sie drze w lesie, ze zagluszam nawet zastepy drwali z piłami mechanicznymi :-)

To, ze zalalam swiece w Exc 250 wyniklo z tego, ze pierwszy raz w zyciu wsiadlam na ten sprzet, a wcale sie do tego nie palilam tylko w swoim minute wczesniej w srodku lasu urwalam lancuch.

A tak BTW 85 to rzeczywiscie pierdziawka i nadszedl czas yz 125 lub sx 125, na ktore teraz intensywnie poluje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...