Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledze dzisiaj nowe STI padło. 2017 rocznik 6500km. Na lawecie do Częstochowy zabrał serwis. Wstępnie pękł pierścień.

Miał cupre 2.0 tfsi 5 lat i zero problemu oprócz brania oleju. Katował to non stop a kucy było ponad 300. Teraz furmanka pieniędzy i taka akcja.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Renault jest mi wierne ..... raz tam padł moduł (nie mogłem uruchomić gnoja) i laweta, ale tak to bez zarzutu :D Już ponad 25 tysi zrobione.

spierdolił się po 25kkm i Ty pisze bez zarzutu ??

to się nazywa fanboy :biggrin:

Edytowane przez bonhart88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny. Szkoda że skrzynia z Legacy, bo jest dość długa ,co nie pasuje do charakteru tego auta. Tak się zastanawiam do czego ma służyć to auto. Do upalania troche szkoda, bo za bardzo wymuskane, na co dzień nie wygodne i za drogie w eksploatacji. Zostają jakieś weekendowe zloty, parady itp.

Dużo zależy jak jeszcze było poskładane. Bo kaboom w tej specyfikacji mocno zaboli.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może z USA? Tam fajnie modzą Subaraki. Yuby, jak sie wjezdza do Wawy od strony Minska mazowieckiego to jest Warsztat co skrzynie automatyczne naprawia i na placu stoji chyba z kilkanascie Subaraków. Jutro bede jechal to lukne czy dalej stoją. Na sprzedaz oczywiscie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 Turbo, szczególnie te z zamkniętym blokiem, również były bardzo wytrzymałe. Firma troche na psy zeszła.

 

No caly problem z silnikami sie zaczal gdy producent Subaru ( Heavy Fuji Industry ) zdecydowalo robic silniki "open deck", gdzie jedyna rzecza trzymajaca tuleje cylindrowe od gory jest uszczelka glowicy. Z silnikiem 2.5 bez turbo tez mieli gigantyczne klopoty ale opanowali to na szczescie na poczatku lat 2000.

Moj syn w Wwie wymienil wlasnie silnik turbo 2.5 na 2.2 closed deck turbo w swoim bug eye STI ( taki jak z ogloszenia ) zeby nie pitolic sie z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...