KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Aaaaa ...... no taniusio Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 I weź tu kup nowe STI za worek siana, jak silnik nawet nie upalany, dogorywa przed 100 tyś km. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Koledze dzisiaj nowe STI padło. 2017 rocznik 6500km. Na lawecie do Częstochowy zabrał serwis. Wstępnie pękł pierścień. Miał cupre 2.0 tfsi 5 lat i zero problemu oprócz brania oleju. Katował to non stop a kucy było ponad 300. Teraz furmanka pieniędzy i taka akcja. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Moje Renault jest mi wierne ..... raz tam padł moduł (nie mogłem uruchomić gnoja) i laweta, ale tak to bez zarzutu :D Już ponad 25 tysi zrobione. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 No to daj sobie spokój Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Moje Renault jest mi wierne ..... raz tam padł moduł (nie mogłem uruchomić gnoja) i laweta, ale tak to bez zarzutu :D Już ponad 25 tysi zrobione.spierdolił się po 25kkm i Ty pisze bez zarzutu ??to się nazywa fanboy :biggrin: Edytowane 18 Października 2017 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Dlatego trzymam sie silnika bez turbo ktory dobija do 350 tys bez zadnych napraw.Natomiast musialem wymienic przerdzewiala chlodnice i wymiennik ciepla aircondition.Natomiast kompresor sie dalej trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 spierdolił się po 25kkm i Ty pisze bez zarzutu ??to się nazywa fanboy :biggrin: Elektronika ....... no co zrobisz :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 2.0 Turbo, szczególnie te z zamkniętym blokiem, również były bardzo wytrzymałe. Firma troche na psy zeszła. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 Fajny. Szkoda że skrzynia z Legacy, bo jest dość długa ,co nie pasuje do charakteru tego auta. Tak się zastanawiam do czego ma służyć to auto. Do upalania troche szkoda, bo za bardzo wymuskane, na co dzień nie wygodne i za drogie w eksploatacji. Zostają jakieś weekendowe zloty, parady itp. Dużo zależy jak jeszcze było poskładane. Bo kaboom w tej specyfikacji mocno zaboli. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 A może z USA? Tam fajnie modzą Subaraki. Yuby, jak sie wjezdza do Wawy od strony Minska mazowieckiego to jest Warsztat co skrzynie automatyczne naprawia i na placu stoji chyba z kilkanascie Subaraków. Jutro bede jechal to lukne czy dalej stoją. Na sprzedaz oczywiscie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 2.0 Turbo, szczególnie te z zamkniętym blokiem, również były bardzo wytrzymałe. Firma troche na psy zeszła. No caly problem z silnikami sie zaczal gdy producent Subaru ( Heavy Fuji Industry ) zdecydowalo robic silniki "open deck", gdzie jedyna rzecza trzymajaca tuleje cylindrowe od gory jest uszczelka glowicy. Z silnikiem 2.5 bez turbo tez mieli gigantyczne klopoty ale opanowali to na szczescie na poczatku lat 2000.Moj syn w Wwie wymienil wlasnie silnik turbo 2.5 na 2.2 closed deck turbo w swoim bug eye STI ( taki jak z ogloszenia ) zeby nie pitolic sie z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 20 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 YUBY, a może chcesz się pobawić w przerobienie zwykłego Passeratti R36 na kozackiego wymiatacza? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 YUBY kupiłeś coś? A może kupimy boxera tylko z innej stajni? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Moze Alfe ???Albo Porshe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.