Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No na pewno nie jest to rodzinny dyliżans do turlania się do biedry. :icon_mrgreen:

A ja widzę problem:

 

10.5-235-35-R19.jpg

 

Plus cambery 5 stopni.

To nie może dobrze i bezpiecznie jeździć :)

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena mega atrakcyjna, gdyby nie ostatnie inwestycje jechał bym bo to EVO. W perspektywie najbliższych 5 lat przy tych tendencjach jak obecnie, przełamie barierę 100 tysi

Poleciałeś w obłoki z tym stwierdzeniem.

EVO VI TM być może tak, ale nie ten...

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poleciałeś w obłoki z tym stwierdzeniem.

EVO VI TM być może tak, ale nie ten...

To już prawie jest faktem, nie zaklinaj rzeczywistości, zestaw sobie chociażby z tym:

skundlonym: http://www.gieldaklasykow.pl/subaru-impreza-wrx-sti-type-r-1999-pruszkow/

wypolerowanym: http://www.gieldaklasykow.pl/audi-a6-c5-quattro-1997-29900-pln-biala-podlaska/

lub zwykłą klamką: http://www.gieldaklasykow.pl/volkswagen-corrado-vr6-1994-47000-pln-wroclaw/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hm...być może i trafi się jakiś dureń, który położy 30 k za stare C5 na co pewnie liczy sprzedawca. Tylko jak to się ma z rzeczywistą wyceną wartości samochodu?

Nie widzę żadnej racjonalnej argumentacji, która tłumaczyłaby trzykrotny wzrost wartości tego samochodu, na przestrzeni tych 5 lat.

Owszem, to auto będzie zwyzkować pod warunkiem, że właściciel będzie o nie należycie dbał. Kolego ma podobne EVO i na bieząco wiem jak kosztowne jest to auto w utrzymaniu i ile biorą serwisy za jej naprawę.

Na szybko znalezione w necie:

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/mitsubishi/evo-i--iii/rare-mitsubishi-lancer-evo-1-gsr-low-miles/4170270

http://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/mitsubishi/evo-i--iii/mitsubishi-lancer-evolution-iii-gsr-fresh-import-modified/5438784

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racjonalna argumentacja na szybko dla opornych: aprecjacja np Audi B4 S2, BMW e30 M3, e36 M3, MB w201 16v w ostatnich 4 latach, średnie ceny transakcyjne skoczyły o 100%. Ścieżka została wytyczona, pociąg ruszył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprytnie wybrałeś kilka naprawdę poszukiwanych modeli samochodów przez kolekcjonerów. Ale nawet te, tyle nie podrożały co piszesz.

 

Tu jest w miarę miarodajny artykuł opisujący, które klasyki nieźle rosną na wartości.

Ciekawe, że w zestawieniu nie ma żadnego japońskiego auta ani spoza Europy.

 

http://classicauto.tv/tanie-klasyki-ktorych-zarobisz-wiecej-niz-gieldzie/#



Hehe to EVO II to Jaśka, mojego znajomego jest :)

Chłopak ma sporo fajnych furek m. in. śliczną Imprezę Type R, EVO V, Clio RS Gordini, rajdówkę Peugeota 106.

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...