HARPAGAN Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Kończą mi się opony letnie, zimówki też do wymiany. Wpadła mi myśl, że może zamiast kupować 2 komplety i oszczędzić sobie zabawy z przekładaniem, kupić opony wielosezonowe. Praktykuje ktoś takie rozwiązanie i podzieli się doświadczeniami z użytkowania? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Z tego co pamiętam to Michoa chwalił takie rozwiązanie :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Jak będzie taka zima jak w ubiegłym roku to dadzą rade w 100% :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Harpagan, nie polecam. Gdyby rozwiazanie miało wiekszy sens to co drugie auto flotowe miałoby wielosezonówki. Jesli jednak jezdzisz mało i nie straszne Ci gorsze odprowadzanie wody latem i gorsza przyczepność zimą bo auto robi 5tys rocznie to moze jest sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolinaKk Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Praktykuję od zeszłej zimy. Da się jeździć, przerabiałam "szklankę", błoto pośniegowe itp jeździłam dzień w dzień więc różne warunki pogodowe z zeszłej zimy mam za sobą. Chociaż auto ogólnie średnie na zimę bo baba+napęd na tył to jako takie połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Nokian ostatnio testował takie opony, firmy zaczynają do nich wracać wiec cos w tym jest. Podpytam kolege o te Nokiany. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Miałem wątpliwą przyjemność jeździć na Dębica Nawigator pierwszej generacji. Kibel jak jasna cholera. Rozwiązanie może i dobre, ale dla emeryta i emeryckiego stylu jazdy. Przy męskiej dynamicznej jeździe, w żadnych warunkach nie trzymały dobrze i przy kilku awaryjnych hamowaniach włosy na dupie mi się zjeżyły. Może technologia poszła do przodu, nie wiem, ale wątpię żeby ktoś poradził sobie z zachowaniem odpowiedniej twardości gumy w skrajnie różnych temperaturach. Nie bardzo rozumiem aspekt oszczędności? Koła i tak raz na rok powinno się ważyć. Jeśli planujesz jeździć na tyle długo, że zużyjesz dwa komplety, to dochodzi Ci koszt jednego ważenia rocznie, bo robisz to dwa razy w roku a nie raz. W zamian jeździsz na oponach dedykowanych do aktualnych warunków na drodze. Nie warto? Ja bym wolał mieć dwa komplety nawet najtańszych gumek, a nie wielosezonówki. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Nie polecam. Jak kupiłem Accorda to siedziały na nim ładne, wielosezonowe Goodyear z wyższej półki. Dużo bieżnika, DOT sprzed 2 lat. Trakcja na mokrym tragiczna, zimą na śniegu szału nie było. Po roku wróciłem do kombinacji letnie na alusach, zimowe na stalówkach. Przełożenie kół w garażu to chwila roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 W pewnym wieku, pół godziny pracy, to jak cały dzień leżenia.Właśnie kupiłem wielosezonowe. Miałem dość wymiany kół dwa razy w roku w czterech samochodach. Najwyżej będę jeździł jak emeryt. Poczuję jak to może być, bo emerytury pewnie nie doczekam... Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Kiedyś nie było letnich czy zimowych, drogi gorsze, zimy ostre i jakoś się latało ........... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Kiedyś nie było letnich czy zimowych, drogi gorsze, zimy ostre i jakoś się latało ........... Niby tak, tylko wtedy wszyscy na gownianych oponach latali to i hamowali podobnie. Dzis troche przyczepnosci w zimowych oponach moze oznaczac brak stluczki jak gosc przed Toba "stanie deba". Edytowane 1 Października 2016 przez _Jerry_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Z tego co widze to wiekszosc tu lata na wielosezonowych oponach to znaczy ze to nie jest tak calkiem zly pomysl.Ja sam nie moge nic doradzic bo jeszcze na takowych nie latalem,jednak nosze sie z zamiarem w przyszlym sezonie przesiadki na wielosezonowe.Patrzac na testy najlepiej wyszly Goodyear VECTOR 4 SEASONS G2 (FP XL ) 1.2 -- Nokian WEATHERPROOF (XL) 1.6 -- Michelin CROSSCLIMATE (EL i ) 1.9 .Mnie te przekladki tez dzialaja na nerwy no i zenzory w kolach tez trzeba co jakis czas wymieniac. Edytowane 1 Października 2016 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 No 24 KM to nie miałem ..... troszkę więcej :D No teraz raczej na wielosezonowych nie będę latał bo szybko skończę gdzieś na drzewie czy w rowie. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Czyli jak się jeździ dużo i ostro, to brać zimówki+letnie, a jak mało i spokojnie, to wystarczą całoroczne? To ja chyba kupię całoroczne tym razem. Ktoś jeździł może na Apollo Alnac 4G All Season / Vredestein Quatrac 5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daras699 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Od 4 lat jeżdżę na takich oponach.Samochód Volvo s80.Jak chcesz jeżdzić zakładaj jak masz zapie**alać nie zakłądaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.