Jump to content

_Jerry_

Forumowicze
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About _Jerry_

  • Rank
    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FJ 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8547044

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielawa
  1. Rozumiem zdanie Peppera ale uważam, że podejście Szymona145 jest ok. Jak biegałem jeszcze do podstawówki też mieliśmy z kolegami zajawke na moto. Oczywiście wtedy w grę wchodziły tylko WSK. Kumpel kupił przerobiona na crossa. Cieszę się że zaprowadził to do swojego domu gdzie jego ojciec kazał przeróbki odkręcić (np. kawałek płaskownika 5mm do podwyższenia zawiechy). Drugi kumpel też kupił podobny i w tajemnicy przed rodzicami śmigał po polach. Finał taki że pierwszy jeździł sprzętem w zadowalajacym stanie technicznym a drugiemu urwało się cięgno hamulca i z dużą prędkością uderzył w płot. Na szczęście bez większych strat. Podsumowując jak chłopak ma zajawke to lepiej niech Szymon ma nawet minimalną kontrolę nad synem i jego osprzętem. Jak się chłopak uprze to sam kupi jakiegoś gruza i będzie w czapce jeździł. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Za wysoki poziom paliwa i lewe powietrze? Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  3. Raczej skończy się na tym, że za kilka lat obudzisz się rano odpalisz apke klikniesz "Trasa 300km" moto samo pojedzie a Ty sobie odespisz :) Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  4. KS miałem okazję "podziwiać" gościa po kursie PJ robionym w DE. Zdane za pierwszym razem. Dałem mu przejechać się moja Yamaha. Na odcinku 150m doszedł do 3 czy 4 nawet biegu mając obroty chyba poniżej 2 tys/min. Serce mnie bolało jak słyszałem męczący się silnik. Pytam dlaczego a tu odpowiedź, że tak Go na kursie instruktor nauczył mówiąc że ma jak najszybciej dojść do 5 biegu żeby przy dodaniu gazu moto go nie porwało. I jak czytam te Twoje posty że niemiecki system to takie och i ach to jednak dochodzę do wniosku, że tak jak w PL trafisz dobrego instruktora tak i w DE nie wszyscy są profi i mają profi podejście. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  5. Udaj się do dobrej hurtowni łożysk. Nie wiem jak u Ciebie to wygląda ale jak regenerowalem to w mojej FJ to w hurtowni dobrali mi łożyska po wymiarach w ułamku ceny ori ok 300zl u Yamahy do 32zl w hurtowni - wymiary jak ori. Łożyska igiełkowe znalazł mi o chyba 1 mm szersze a że miejsce było to założyłem. Uszczelniacze kupiłem w sklepie z częściami samochodowymi. Jako jeden ze sworzni lata sworzeń tłokowy od chyba MZ250 skrócony do wymiaru ori sworznia. Wrzuć moze wymiary potrzebnych łożysk to ktoś coś podpowie. Edycja. Dopiero doczytałem że szukasz tulejki do osadzenia łożysk w wahaczu. Ja napisałem o regeneracji elementy do którego przykręcamy amor tył. To jest ten "konik"? Jak nie na temat to wywalić :).
  6. _Jerry_

    WSZYSTKO O BMW

    W przypadku silnikow M40 warto sprawdzic czy sie kreca do odcinki (jak sprzedajacy pozwoli). Ja tego nie doczytalem i pozniej zmienialem rolki na te z M43 bo sie okazalo ze odcinka jest na 4000 obr.
  7. Mostek jak i pokrywe zaworow dokrecasz 10Nm. Ostatnio tez szukalem serwisowki do FZR 600. Odezwij sie na PW to Ci wysle.
  8. Dawno gratow nie kupowalem do Jawy ale bylo cos takiego jak jawaczesci.pl lub wpisz sobie ruszczyk Mrągowo
  9. Ok. Poszukam kogos innego. Daj znac jak sie cos wyjasni.
  10. O w morde. A w przyszlym tyg mialem klikac na allegro i kanape wysylac. Chyba sie jeszcze wstrzymam. Ma ktos jakas inna firme ktora by ogarnela obszycie, zrobienie oparcia i ew wrzucenie wkladek zelowych? Moze byc na PW.
  11. W żadnym :) ja tylko napisałem dlaczego z tym papierkiem jechałem. Napisałeś, że zaświadczenie jest ważne na rok. Może to sugerować że można też jeździć przez rok. Sam tak myślałem i nawet diagnosta który je wystawiał powiedział żebym sobie pojeździł ten rok i dopiero po następnym przeglądzie z nowym zaświadczeniem zmienił dowód. Dopiero patrol mnie uświadomił, że jeździć z zaświadczeniem można tylko 30 dni i zabrał dowód co mnie zmotywowało do zwiedzania WK.
  12. Kurde Misiek63, szkoda że dopiero teraz napisales te mundrości. Zacytowalbym Twoj post policjantowi, ktory zabral mi dowod rejestracyjny z puszki jak mu pokazalem zaswiadczenie z przegladu, ktore bylo wystawione pol roku wczesniej (brak miejsca na pieczatke w dowodzie rejestracyjnym, nawet diagnosta mowil zebym sobie jezdzil z zaswiadczeniem ale policjant byl nieugiety) Co prawda przy wymianie dowodu nie robili problemu i wbili do nowego dowodu przeglad z zaswiadczenia. Policjant twierdzil ze na zaswiadczeniu moge jezdzic tylko 30 dni, mial rację?
  13. Mam podobnie. Napisane zostalo chyba wszystko a dalej nie gada jak trzeba. Az chetnie bym na zywo obadal ten silnik...
  14. Jak nie skakales po dzwigni zmiany biegow to raczej nic nie powinno sie stac. Co do prostownika to zalezy jaki prad daje. Prostowniki elektroniczne dostepne np w Lidlu czy innej Biedrze maja opcje ladowania aku do motocykli. Zwykly prostownik samochodowy transformatorowy bedzie za mocny do malego aku w motku. W instrukcji powinno byc napisane jak dostac sie do aku.
  15. Jak podmieniales tak jak napisalem i caly czas prawy nie pracuje to krzywka tez jest ok. Zostaje jakis problem mechaniczny. Sciagnij prawy cylinder i przepatrz dokladnie wszystko. Kanaly w cylindrach itd. Jeszcze raz sprawdz uszczelniacz pod alternatorem razem z tuleja. Strzalke na tloku masz w wydech czy w gaznik? To prosty silnik i jak ma paliwo i iskre to musi chodzic. Nie poddawaj sie. Mozesz tez zarejestrowac sie na jawacz.pl i tam znalezc kogos obeznanego w tych silnikach w Twojej okolicy (jest tam mapka z uzytkownikami) moze Ci ktos to zdiagnozuje na zywo bo przez net troche ciezko naprawiac.
×
×
  • Create New...