Jump to content

_Jerry_

Forumowicze
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About _Jerry_

  • Rank
    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FJ 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8547044

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Weź krociec i połóż na szkle strona która idzie silnika i zobacz czy dolega cała powierzchnia. Wszystko w dolocie ma być szczelne, dopiero później bierz się za regulacje itd
  2. Załatw sobie serwisówke i dokrecaj z podanym momentem. Dokrecajac na maxa możesz wykrzywic krociec lub zerwać gwint. Może któryś z oringow się krzywo ułożył
  3. Jak ustawiles przepustnice równo to nie ruszaj aż nie będzie stabilnie chodził na wolnych. Wtedy zrobisz synchro . Jeśli zatyka dolot i zaczyna być lepiej to pewnie lewe łapie. Jak odpalasz to spróbuj plakiem popryskac. Jak gdzieś zwiększy obroty sam z siebie to tam lewe.
  4. Filtr powietrza rozumiem że wymieniles i nie masz tam jakieś rzeźby?
  5. Jeśli jest jak mówisz i faktycznie gazniki czyste to popatrz na przepustnice (te którymi Synchro robisz) czy są uchylone na tą samą wartość przy zamkniętym gazie (możesz spróbować ustawić na 1-2mm jako wyjście do dalszych regulacji). Membrany, poziom paliwa też sprawdziles? Zaworki sprawne I nie leja?
  6. Na odległość bym powiedział że gazniki brudne.
  7. No tak. Masz już dwa komplety gaznikow których nie masz czym wyregulowac. Oddaj moto na regulację do kogoś kto ma narzędzia bo nawet przekładając gazniki pomiędzy takimi samymi silnikami warto je podregulowac. Robiłeś chociaż synchro?
  8. Tylko pytanie jak długo silnik pracował? Żeby po świecach oceniać to musisz trochę kilometrów przejechać. Colortunem widzisz od razu czy mieszanka dobra. Do tego nastawy na każdym gazniku mogą się różnić więc ustawianie tak samo "na oko" wszystkich gaznikow może nie dać poprawy.
  9. A sprawdzales np Colortune czy ma bogato czy ubogo? Moim skromnym zdaniem po latach fabryczne nastawy to tylko podstawa do dalszych regulacji
  10. Gdzieś mi mignela informacja, że w tym roku Moto wioski nie będzie.
  11. _Jerry_

    Chamstwo na zlotach

    Dokładnie. Warto się zatrzymać, nawet jak nie mamy możliwości pomóc w uruchomieniu sprzętu to możemy podpowiedzieć gdzie najbliższy serwis, stacja benzynowa, uzyczyc telefon itd. A czasem pogadamy sobie 5min. Wielokrotnie gdy już hamowalem biker stojący na poboczu podnosił kciuk w górę, że jest ok i sobie odpoczywa / sam ogarnie naprawę. Jak jadę samochodem to też się przy moto zatrzymam :)
  12. Tylko nie zapomnij ;) PS. Po wymianie posmigaj trochę bo jak odpalisz i zgasisz to może być powtórka z rozrywki.
  13. Zmierz napięcie na aku w stanie spoczynku, po przekreceniu stacyjki i przy kreceniu rozrusznikiem.
×
×
  • Create New...