Skocz do zawartości

_Jerry_

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FJ 1200
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8547044

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia _Jerry_

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

5

Reputacja

  1. Ale pompujesz klamką? I śrubę przy wężyku odkręcasz przy wciśniętej klamce? Zakręcasz śrube też przy !!nadal!! wciśniętej klamce? Klamkę puszczasz dopiero jak zakręcisz śrubę przy wężyku. Powtarzasz procedurę. Oczywiście odpowietrznik przy zacisku też zakręcony.
  2. Z grubsza tak, pompujesz pompa, trzymasz wciśnięta klamkę, popuszczasz śrubę od przewodu, zakręcasz śrubę, puszczasz klamkę i tak do skutku. Owin to sobie wszystko szmata żebyś wszystkiego nie zachlapal płynem hamulcowym Wysłane z mojego motorola edge 30 neo przy użyciu Tapatalka
  3. Kierunki to jakieś dodatkowe obciążenie silnika. Sprawdź ładowanie. I napięcie na aku przed zapłonem, po zapłonie i na światłach jeszcze przed odpaleniem. A jak silnik na jałowych, chodzi równo? Masz tam obrotomierz? Jak tak to jakie wolne obroty masz?
  4. Nie wiem dokładnie na jakim poziomie Twoje moto ma wolne obroty. Sprawdź w serwisowce i porównaj z tym co masz u siebie. Pewnie gdzieś jest śruba do regulacji obrotów. Co do łańcucha to też w serwisowce sprawdź jaki ma mieć luz. Sprawdź w kilku miejscach (obracając kolem) czy mieści się w zakresie z serwisówki. A to nagle Ci się tak zrobiło? Mogłaś normalnie bez gazu jeździć i pewnego dnia już nie chciał jechać?
  5. A jesteś pewna że to od silnika? Może łańcuch luźny? Ew nierówno wciągnięty. Może wolne obroty masz za niskie? Spróbuj trochę podnieść wolne obroty. Z drugiej strony to czy 125 singiel to nie za mały silnik żeby bez gazu jechał z kierowcą?
  6. Po naladowaniu akumulatora jeździł chwilę normalnie? Czy bez zmian?
  7. Ale to sam go będziesz wymieniał? Skontaktuj się z przedstawicielem Jawy na PL, kiedyś w Mrągowie. Miał też sklep w sieci ale nie pamiętam adresu.
  8. Ale punkt zapłonu regulujesz podczas pracy silnika. Tutaj pkt zapłonu ustawiasz magnetem , które będzie się obracalo . Lampą możesz sprawdzić efekt swoich regulacji ale ustawić musisz wcześniej.
  9. Jak magneto ma dwa magnesy to dobrze. To że jest rozgalezienie na dwie cewki nie powinno być problemem ponieważ i tak iskra jest na dwóch cylindrach jednocześnie. Ja mam cewke podwójna u siebie.
  10. Nie jestem specjalistą od zaplonow elektronicznych ale Tobie potrzeba magenta do dwucylindrowca
  11. Dostaniesz nowy zapłon to spróbuj jak wyżej napisałem. Może zadziała.
  12. Włóż świece w fajki (obie) połóż je na głowicy (upewnij się że jest dobry kontakt świec z glowicą). Włącz zapłon i powoli obracając silnikiem znajdź miejsce, w którym przeskakuje iskra. Sprawdź położenie tłoka w miejscu, w którym przeskoczyla iskra. Zmierz czy faktycznie jest to te 3 mm przed GMP. Pomiarów dokonaj dla obu cylindrów. Powinieneś mieć iskre, i za 180 stopni obrotu druga. Ja bym zrobił tak, ustawilbym tłok na te 3mm przed GMP, włożył świece do fajek i położył je na głowicy (jak wyżej opisalem) nałożył magneto (dokrecil na tyle aby jeszcze je można było obracać bez obrotu silnika), włączył zapłon I powoli obracal magnetem (silnik stoi) do momentu aż przeskoczy iskra. Dokrecil bym magneto w tym położeniu. Sprawdził bym silnik jak na początku postu opisałem. Kiedyś mawiali jak jest iskra i paliwo to musi chodzić ;)
  13. Może przewrotnie ale zapytam. Silnik przed montażem zapłonu normalnie pracował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...