guit Posted September 13, 2016 Cześć,mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK.I. Bieg jałowy.1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;)II. Zawieszenie przód.1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało? Dzięki za ewentualne podpowiedzi,Zbyszek Quote Share this post Link to post Share on other sites
HARAS Posted September 13, 2016 Co do luzu to ciągnie ci lekko sprzęgło ustaw luz na klamce , jeśli to nie pomorze to może być już końcówka sprzęgła Quote Share this post Link to post Share on other sites
streng9 Posted September 13, 2016 I. Bieg jałowy.1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;)Warto sprawdzić czy sprzęgło jest dobrze wyregulowane, ale problem ze znalezieniem luzu na wolnych obrotach jest tak powszechny, że możesz przyjąć, że ten typ tak ma. II. Zawieszenie przód.1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało? To tak nie powinno działać - coś się posypało. Quote <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Share this post Link to post Share on other sites
Wallygatorr Posted September 14, 2016 1. Jaki olej w sprzęgle? Jaki poziom oleju w sprzęgle? Na pewno sprzęgło do regulacji, jeśli było źle ustawione to sprzęgło do roboty. Regulacja sprzęgła to nie tylko linka/klamka! Bardzo częsta przyczyna problemów z luzem - uszkodzone sprzęgło wskutek niewłaściwej regulacji... W HD luz można znaleźć z przegazówką (tak do 1500 RPM) i jest to łatwe, musisz wyczuć w którym miejscu ten luz jest, ALE układ sprzęgło skrzynia musi być sprawny/normalnie zużyty, mieć odpowiedni olej i odpowiedni jego poziom. Odradzam Formula od HD i wynalazki typu ATF. Oczywiście jest możliwość, żeby skrzynia HD chodziła bez stuków i luz wskakiwał zawsze be wysiłku, ale tu potrzeba troszkę więcej wysiłku... 2. Chodzi o motocykl na podnośniku i koło w powietrzu? Czy w normalnym użytkowaniu - np. odbicie po wpadnięciu w dziurę? Sprawdź, czy przewód hamulcowy nie uderza o błotnik... Jeśli nie, to przednie zawieszenie do przeglądu... Motocykl miał przygody? Ktoś w nim dłubał? Dlaczego sprzedał? To może dać wskazówki czego jeszcze się w nim spodziewać... Quote http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Share this post Link to post Share on other sites
guit Posted September 14, 2016 1. Jaki olej w sprzęgle? Jaki poziom oleju w sprzęgle? Na pewno sprzęgło do regulacji, jeśli było źle ustawione to sprzęgło do roboty. Regulacja sprzęgła to nie tylko linka/klamka! Bardzo częsta przyczyna problemów z luzem - uszkodzone sprzęgło wskutek niewłaściwej regulacji...W HD luz można znaleźć z przegazówką (tak do 1500 RPM) i jest to łatwe, musisz wyczuć w którym miejscu ten luz jest, ALE układ sprzęgło skrzynia musi być sprawny/normalnie zużyty, mieć odpowiedni olej i odpowiedni jego poziom. Odradzam Formula od HD i wynalazki typu ATF.Oczywiście jest możliwość, żeby skrzynia HD chodziła bez stuków i luz wskakiwał zawsze be wysiłku, ale tu potrzeba troszkę więcej wysiłku... Tych wszystkich szczegółów nie poznałem niestety. Ale dowiem się wkrótce. Motocykl niebawem trafi na posezonowy przegląd. Dobrze, że mam kierunek, popróbujemy. Do tej pory słyszałem tylko, że ten typ tak ma. :) 2. Chodzi o motocykl na podnośniku i koło w powietrzu? Czy w normalnym użytkowaniu - np. odbicie po wpadnięciu w dziurę?Sprawdź, czy przewód hamulcowy nie uderza o błotnik... Jeśli nie, to przednie zawieszenie do przeglądu... Przewód hamulcowy podwiązałem do ramy. Chodzi o wpadnięcie w dziurę. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, będę działał. Sam mechanikiem nie jestem i słabo się na tym znam, ale może się poznam. Pozdrawiam,Zbyszek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted December 6, 2018 Podłącze się pod temat. https://www.otomoto.pl/oferta/harley-davidson-road-king-harley-davidson-road-king-2003-r-super-posezonowa-cena-ID6z2gCU.html? Czy on miał taki błotnik przedni? Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
przemek96 Posted December 6, 2018 Błotnika takiego na pewno nie miał, wgniotka na tych chromach mówi jedno - coś się działo. Ale znajdź teraz nie bitego z USA... Quote Share this post Link to post Share on other sites
guit Posted December 6, 2018 Dokładnie, szklanka jest wgnieciona. Ale to nie znaczy, że rama krzywa. Zawsze możesz poprosić o wykonanie ekspertyzy (z tego co pamiętam to koszt ok. 150 zł). Quote Share this post Link to post Share on other sites
przemek96 Posted December 6, 2018 No i chyba lepiej brać TC 88 do 2002 roku jak już Quote Share this post Link to post Share on other sites
farmi Posted December 6, 2018 Błotnik taki miałem w suzuki marauderze ,tego co go do harasa wcisnął to bym końmi kazał włóczyć :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommo Posted December 6, 2018 To powiedzcie coś jeszcze o tym: https://allegro.pl/ogloszenie/harley-davidson-road-king-road-king-classic-bezwyp-7707974888 Quote Audi Sport Share this post Link to post Share on other sites
Robert J. Posted December 6, 2018 Tomek jak kupisz TC i bedziesz go normalnie uzytkowal, czyli jezdzil a nie patrzyl jak na mebel, to kup sobie od razu zestaw narzedzi calowych i service manual :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
guit Posted December 6, 2018 Właśnie miałem pisać, że EVO, to EVO ;) Chociaż przesiadłem się na TC i nie narzekam :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robert J. Posted December 6, 2018 Przejechales nim choc z 50 tys mil zeby nie narzekac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
guit Posted December 6, 2018 Jeszcze trochę mi brakuje. Ale wspominam EVO. Quote Share this post Link to post Share on other sites