Jump to content

guit

H-D
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About guit

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin/Świdnik

Osobiste

  • Motocykl
    H-D FLHTCUI Electra Ultra
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    24397
  1. Spróbuj jednego i drugiego ;) Dużo zależy od przebiegu, stanu itd. Osobiście uważam, że EVO na gaźniku (dobrze ustawionym) ma prawdziwą duszę ;) Tylko, że za EVO z 1997 zapłacisz tyle co kilka lat młodszy TC.
  2. Właśnie miałem pisać, że EVO, to EVO ;) Chociaż przesiadłem się na TC i nie narzekam :)
  3. Dokładnie, szklanka jest wgnieciona. Ale to nie znaczy, że rama krzywa. Zawsze możesz poprosić o wykonanie ekspertyzy (z tego co pamiętam to koszt ok. 150 zł).
  4. Tych wszystkich szczegółów nie poznałem niestety. Ale dowiem się wkrótce. Motocykl niebawem trafi na posezonowy przegląd. Dobrze, że mam kierunek, popróbujemy. Do tej pory słyszałem tylko, że ten typ tak ma. :) Przewód hamulcowy podwiązałem do ramy. Chodzi o wpadnięcie w dziurę. Dzięki za wszystkie podpowiedzi, będę działał. Sam mechanikiem nie jestem i słabo się na tym znam, ale może się poznam. Pozdrawiam, Zbyszek
  5. Cześć, mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK. I. Bieg jałowy. 1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;) II. Zawieszenie przód. 1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało? Dzięki za ewentualne podpowiedzi, Zbyszek
  6. Cześć, mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK. I. Bieg jałowy. 1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;) II. Zawieszenie przód. 1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało? Dzięki za ewentualne podpowiedzi, Zbyszek Prośba o przeniesienie do sekcji pytań "serwisowych".
  7. Cześć, to i ja zapytam :) Mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK. I. Bieg jałowy. 1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;) II. Zawieszenie przód. 1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało? Dzięki za ewentualne podpowiedzi, Zbyszek
  8. guit

    Powitalnik.

    Cześć,lokalizacja: Lublin/Świdnik.Moje Maleństwo to FLHR.Silnik jak na EVO przystało (gaźnik) trzęsie całym żelastwem jak galaretą.Wydechy Vance&Hines. Przyznaję się bez bicia, że parę dni temu założyłem forum http://www.harleydavidsonriders.fora.pl, bo wydawało mi się, że brak takiego w polskich zasobach. Ale to chyba nie jest dobry pomysł, skoro tutaj jest duża, prężna sekcja? :) Pozdrawiam,Zbyszek
  9. Hej, czas na większy silnik :)A co DragStara - wspaniała maszyna, wersja Custom, przebieg 39 tys. km, kupiona w polskim salonie. Na wyposażeniu wszystko co na zdjęciu (nowe gmole ze spacerówkami, szyba Puig, sakwy ze stelażem, kufer). Piękny dźwięk zawdzięcza wydechom Highway Hawk. Ma nawet alarm, ale odcięty. Kilka obić (drobnych) na baku, poza tym stan idealny. Wymieniony olej (silnik i wał Kardana). KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z PODATKU - wystawiam rachunek (motocykl jest w mojej jednoosobowej działalności jako środek trwały :) ). Zapraszam na oględziny i jazdę próbną (Lublin/Świdnik). 11900,- LwG! Zbyszek
×
×
  • Create New...