Skocz do zawartości

HARAS

Forumowicze
  • Postów

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    POLAND-południowo-wschodni

Osobiste

  • Motocykl
    Electra Classic 1992r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia HARAS

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Co do luzu to ciągnie ci lekko sprzęgło ustaw luz na klamce , jeśli to nie pomorze to może być już końcówka sprzęgła
  2. To że ci ładuje w wydechy to może masz nie szczelny wydech nie koniecznie musi być wina tego "ustrojstwa" ..... ;)
  3. Spróbuj odpiąć kostkę od modułu czy jak wolisz komputera na kilka minut, ja miałem w poprzednim motocyklu dyna fxdci 2006 podobnie po odpięciu i wpięciu kostki odpalił
  4. Nie ma szans musisz zdjąć kapę zewnętrzną i wewnętrzną, bo nie zdejmiesz nie wiem jak ci to nazwać dzwigienki z wieloklina tak że trzeba drzeć ;)
  5. Wallygator uwierz mi że szukałem ale nie bylo mi dane znależć
  6. Witam wskaznik paliwa pokazuje mi caly czas full choć tak nie jest, bo przy polowie baku lub jak jest na dnie to tez wskazanie jest na full, poprzeglądałem instalacje tyle ile woja wiedza elektryczna sięga i nic nie znalazłem, tak prawdę powiedziawszy moja wiedzą na temat elektryki jest lipna :rolleyes: stało się to wczasie jazdy zaczoł wskażnik sie podnosić, i jeszcze jedno pytanie czy teraz jak wskazanie paliwomierza mam na full to czy jak mi bedzie brakować PB to czy choć rezerwa się zaświeci, jeszcze jak bym miał gaznik co za tym idzie też i kranik to bym wiedział kiedy bedzie koniec a tu niestety jest wtrysk :sad: i moge sie dowiedzie ze niema paliwa jak HD zdechnie dla tego pytam o kontrolkę rezerwy czy mimo wadliwego zegara ona bedzie działać poprawnie :huh:
  7. Sprawdz osiowoś motocykla, co do problemu z znalezieniem luzu to może ci sprzęgło lekko ciągnąć, pewnie lewar przeskakuje z jedynki na dwójkę z dwójki na jedynkę tylko na luz nie
  8. Co do zakładania tej tulejki to tulejkę podgrzej w gotującej wodzie a wałek musisz schłodzić wtedy tulejka w w jakieś kleszcze i nasuwasz na wałek wcześniej z chłodzony, tylko zastanawiam sie czy zmierzyłeś odległość tulejki jak ci wcześniej pisałem czytaj odpowiedz #16 ? a tak na marginesie to poco rozebrałeś cały kosz sprzęgłowy, przecież można go zdjąć w całosci :icon_question:
  9. Dokładnie takim odklejaczem robiłem to samo, mianowicie tulejka a zarazem bieżnia łożyska tyle że jak bedziesz to demontował to wcześniej dokładnie zmierz odległość tej tulejki do wieloklina pulley,a, musisz te lekko ja podgrzać za nim zaczniesz drzeć tym ściągaczem a co do śrub to dostaną bez problemu.
  10. Fisu :clap: jeszcze przed wyjazdem mozna zadwonić na infolinie do jasnowidza z TVN-u :biggrin: może z tarotta co wyjdzie albo z fusów z kawy :buttrock:
  11. Opisz dokładnie jak wyglądają świeczki, jaki mają kolor np: biały, czarny zasmolony, rudy, czy jest mokra jak mokra to co to jest benzyna czy olej, jakiej firmy założyłeś nowe świeczki jakie były stare? No i tak jak kolega Adam M. napisał sprawdz iskrę czy nie skacze gdzie popadnie i jakiego koloru jest ;)
  12. Jak mesz problem z luzem to albo masz już wyśmigane sprzęgło lub zle wyregulowane, a pracowanie ciężkie skrzyni to opisz mniej więcej jak to wygląda, bo w tych modelach mam na myśli wtrysk i 6-ć biegów to te skrzynki działają topornie i głośno po kowalsku :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...