Skocz do zawartości

Streetfighter co i jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnimi czasy nabrałem ochoty by posiąść streetfighera (przerobić sobie w własnym zakresie coś). Ale jestem w tym temacie dość mało obeznany, a w internecie praktycznie w ogóle nie ma o tym informacji, dlatego postanowiłem się Was zapytać, bo a nuż ktoś wie coś i może pokierować. Bez zbędnych komentarzy proszę.

 

Plan jest taki, że chcę kupić jakiegoś trupa mniej lub bardziej dociśniętego i wycisnąć z niego ostatnie soki. Wiadomo nie będzie to wyglądało jakoś mega super, ale po prostu chcę się w to pobawić testowo, a by w razie zgrzytu nie stracić.

Budżet to około 5 tysięcy, więcej raczej na takie moto bym nie chciał wydać (ewentualna późniejsza inwestycja to dodatki)

Co polecacie do takowego przerobienia (jakiś konkretny model?)? Od ilu koni do ilu takowy street powinien mieć by nie ogłuszył mnie mocą, a zarazem nie był słaby?

Jak ktoś wie na co jeszcze zwrócić uwagę to piszcie, każda pomoc się przyda. A i bez zbędnych komentarzy proszę jeszcze raz.

Edytowane przez Yoahim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie podstawowe brzmi, czy chcesz latać tym w stuncie, czy tylko jeździć motocyklem w tej formie?

Jeśli do normalnej jazdy, to kup Bandita 1200. Tani, prosty, i fajne rzeczy ludzie z tego robią...

I to i to :). Głównie bawić, ale jednak chciałbym aby był zdolny do jazdy, dlatego nie celuje w pełen stunt. Chcę coś takiego pomiędzy, by dało radę tym jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu (jakieś 6-7 lat temu) bawiłem się w modyfikację Yamahy FZR 600 z 1990. W oryginale wyglądała jak kupa gówna ale do dziś wydaje mi się, że przeróbka wyszła mi nadzwyczaj dobrze (z oryginału na dobrą sprawę została tylko rama i silnik). Link do przeróbki poniżej:

 

https://www.bikepics.com/members/Motorcyclemaniac/p2/

 

Z Banditem można zrobić wiele ciekawszych rzeczy, jest o niebo lepszy ale raczej będzie sporo droższy. Dobrze zrobiony street to ciężki temat bo 90% które oglądam to zmieniona owiewka na tzw "ufo" i na tym temat się kończy;)

Edytowane przez MotorcycleManiac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezapelacyjnie cbr900rr.bdb silniki,świetna rama,mocy w sam raz,jeśli chodzi o budowę i bazę do Streeta to dla mnie jest to nr 1,w tym budżecie który zalozyles.

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezapelacyjnie cbr900rr.bdb silniki,świetna rama,mocy w sam raz,jeśli chodzi o budowę i bazę do Streeta to dla mnie jest to nr 1,w tym budżecie który zalozyles.

Wszystko się zgadza tylko dziś za zadbaną 900rr trzeba dać czasem więcej niż za 929 , ciężko będzie do 5k dorwać sztukę która nie była bita 3 razy i nie będzie brać oliwy tyle ile benzyny coś wiem na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bandita spokojnie kupisz w ładnym stanie dokładając kilka stówek :biggrin:

Gdyby nie fakt, że swojego mam w oryginale i pięknym stanie też już bym się za niego zabrał, ale ciągle mi go szkoda...

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza tylko dziś za zadbaną 900rr trzeba dać czasem więcej niż za 929 , ciężko będzie do 5k dorwać sztukę która nie była bita 3 razy i nie będzie brać oliwy tyle ile benzyny coś wiem na ten temat...

Mozna wyrwac, i tak bedzie przerobka na streeta, mialem 2x sc33 i zadna nie pila oleju.

Silniki sa trwale i odporne na katowanie, jak rzadko ktora konstrukcja, choc juz swoje lata mają.

 

Sztuka przykladowa goscia z forum fireblade:

 

http://youtube-downloader-mp3.com/watch-cbr-900-rr-perfect-dream-bikes-streetfighter-id-b9j6cpOgecQ.html?similar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z bladymi jest taki że jak panewka zacznie stukać, a wbrew pozorom wcale o to nie trudno, to trzeba szykować 3k na drugi silnik. To juz lepiej tego bandita albo cbr 600 - dużo tańsze pod tym wzgledem.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, to podsumowując dobrym wyborem będzie cbr 600, 929, bandit? Któreś z tych? Rocznik jakiś określony brać, nie brać? Czy poza standardowymi medykamentami niczym się nie martwić?

 

Nico

Piękny! Chociaż dla mnie nie takie modyfikacje na początek, wpierw muszę się przekonać czy będzie to mi pasowało, dlatego ostrożnie raczej będę wszystko robił z najmniejszym wkładem finansowym. Na razie tylko się przymierzam i myślę, że na zimę zacznę coś dłubać gdy już kupię.

Edytowane przez Yoahim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Bandity mają to do siebie, że dość często dostają po dupie :D

No i żeby to miało jakiś fajterowy charakter, to mały nakład finansowy na pewno będzie za mały na rozpoczęcie zabawy. Samo zawieszenie będzie wymagało modyfikacji, które będą nieco kosztować. Dalej hamulce, wahacz, lista zaczyna się wydłużać, a pieniędzy nie ma...

Jedyne co mi przychodzi do głowy po 'najmniejszym nakładzie finansowym', to jakaś chu*owa chińska owiewka z halogenami rodem z kibla w McDonald's, fajterowe lusterka (też chińskie) i być może ledowe migacze :P

Edytowane przez Major87

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...